Okul

37 13 0
                                    

Arabaya binip okula gitmek üzere yola koyulduk...... Uzun bir aradan sonra okulun kapısından girdiğimizde yine sıkıcı müdür konuşuyordu. Emre arabayı park edip hemen bizde diğerlerinin yaptığı gibi sıraya geçtik.
Okul müdürü 20 dakika civarı kadar konuştuktan sonra artık herkes yavaş yavaş sırayla sınıflara gidiyorlardı. Bizde hemen sınıfa girip oturduk. Ben kızların yanına gidip emreyle çıktığımızın haberini verirken emrede aynısını yaparak o da erkeklere beni söylüyordu. Yaaa çok mutluyum kızlar ilk defa bir erkekle bu kadar mutlu oldum. Ama biliyor musunuz biz evlenmeyi düşünüyoruz.
-ya kızım ne evlenmesi okul noulacak?
Ya yine okula devam edecez okul bize sorun olmayacak hatta ben paramedik olacam emre ise iç mimar olacak o yüzden okuyacaz sadece bir tek değişiklik olacak her sabah onun yanında kalkacam, onun nefesiyle uyanıncam.
-(Buse) = yaaaa bayıldım ayy inşallah bizde ali gibi böyle oluruz. ☺
İnşallah canım ya ☺💕

Evet gençler hadi artık herkes yerine!

Evet çocuklar bugünkü dersimiz insanda üreme sistemi.
Evet çocuklar öncelikle üreme nedir bilen var mı?
......
yok mu? Hadi bakın eğer ki cevap veren olursa sözlü notu 100 olacak.
-Hocam hocam ben biliyorum.
-söyle bakalım üreme neymiş?
Hocam üreme sistemi:(Üreme sistemi, bir canlının üremesinde rol alan anatomik yapıların bütününe verilen bir isimdir.)
Aferim çocuğum otur 100
Lan oğlum 100 aldım lan oley be evet çocuklar üreme arkadaşınızın dediği gibidir. Şimdi ise vas deferans kanalı nedir? Açıklayın bakalım.... Ece sen söyle?
-Hocam vas deferans kanalı olgunlaşan spermler bu kanaldan geçer. Buna vas deferans kanalı denir.
-Aferim otur sanda 100 veriyorum.
Evet çocuklar dersime hazırlanıp gelmişsiniz eda zil ne zaman çalacak?
- hocam şimdi çalacak.
-Tamam.
-Zil çaldı.
........
-Aşkım vas deferans kanalını ne kadar da iyi biliyor muşsun.
-Emre piçlik yapma işte bu konu
-Tamam  tamam aşkım ya ben bir şey demedim.
-Heyyy ece ya nereye gidiyorsun eceee
-Sanane emre!!
-Off kardeş yenge fena kızdı. 😂
-Susun lan ben şimdi onun gönlünü alırım.

Arkadaşlar kusura bakmayın bölüm biraz kısa oldu ama benimde okulum var ben bu bölümü yazar yazmaz hemen ders çalışacam yani uyumaya bile zaman zor buluyorum sınavlarım başladı çünkü ama sınavlarım bitsin artık haftada 2-3 bölüm bölüm gelecek takipte kalın hepinizi seviyorum iyki varsınız. 💕💕💕💕🎆🎊🎇😃

Kalbimi Duyabiliyor Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin