7. Jealously*

742 57 8
                                    

A/N - Evo ga! Napokon! Sorryte što nisam napisala jučer imala sam puno stvari za raditi, a osim toga sada je ovdje paaaa.... uživajte s čitanjem :D

*Iznenađenje na kraju u drugom A/N :)

Zayn je sjedio u Niallovoj sobi, gledao ga je kako zamrzava i odmrzava čašu vode s obzirom na činjenicu da nije mogao zaspati, znajući da Alex u Liamovim rukama nakon što su gotovo zamalo vodili ljubav i to ga je boljelo više nego znajući da ona neće nikada biti njegova.

„Jesi li čuo?“

„Fuj ne, Zayn, žao mi je ja nemam namjeru slušati te stvari, čudaku jedan.“ Smrknuo se dok je govorio, i opet odledio svoju čašu.

„Ne mogu si pomoći!“ Zayn uzvikne.  „Kao da me uši ne žele slušati, način na koju dira i ljubi, prolazi rukama-“

„Ne, a-a, nema šanse, ne želim čuti.“

Zayn frustrirano uzdahne, mahnuvši rukom sruši čašu vode s stola da naljuti Nialla.

„Hej!“

„Sorry, samo sam... frustriran.“

„Radiš to sam sebi, brate. Možeš ju samo poljubiti, izjebati i biti gotov s tim, znaš.“

„Nikad!“ Zayn zareži. „Ne bih to mogao njoj učiniti. Ona je nešto, Niall, nije samo djevojka. Oh, što bih dao da sam ja bio taj koji ju je promjenio...“

Usljedila je tišina, Zayn se izgubio u svojim mislima prije nego što ga je Niall vratio natrag.

„Usne su joj predivne. Što misliš jel dobro puši kur-“

„To je to, odlazim!“ Zayn uzdahne, istrčao je iz sobe nevjerojatno brzo i otišao u svoju sobu, krenuo je upaliti svjetlo. Skinuo majicu, okrenuo se i zamalo dobio srčani udar-

Jer tamo je ležala Alex u njegovom krevetu, ispod plahte, ruke obavijene oko jastuka, a kosa u valovima raširena po madracu. Spavala je, mirno i doslovno je posjećala Zayna na Trnoružicu. Otvorila je usne samo malo, disala je laganim uzdasima i izdasima, a malena brazda između njenih obrva se jasno vidjela na način koji je Zayn volio. Nosila je jednu od njegovih majica kratkih rukava i Liamove bokserice, čineći događaje od ranije da se pojave u njegovoj glavi. To je trebao biti on, ljubiti je i dirati. Dao bi joj sve, pokazao joj koliko je voli i ponašao se prema njoj kao prema kraljici, kao što zaslužuje...

No, ona nije bila njegova.

S uzdahom je izašao iz svojih traperica i obukao donji dio trenirke. Dohodoa je do kreveta i lagano poljubio njezino čelo.

„Alex?“

Alex se pomakne ali ne i probudi.

„Alex, ljubavi? Možeš li se probuditi za mene?“

Opet se pomaknula, zabivši glavu u jastuk, no nije se probudila. Zayn ju je pogledao prije nego što se popeo u krevet i legnuo pored nje, bez razmišljanja, privukao ju je u svoja prsa, osjećajući njezine tople prste na svojoj koži.

„Zayn.“ Alex promrmlja, približivši se bliže, dok se osmijeh na Zaynovom licu povećao.

„Da, ja sam ovdje...“ Šapnuo je, rukom prošao kroz njezinu kosu i prekrižio svoje noge preko njezinih.

* * *

Sljedećeg jutra, zvono je prenilo Zayna iz sna. Kad je otvorio oči, krevet u kojem je maločas spavala Alex bio je prazan, još uvijek je mirisao na Alexin miris, poskećujući ga da to nije bio samo san, da je ona zaista bila s njim cijelu noć. Zvono je opet zazvonilo, Zayn je ustao želeći ubiti tko god ga je prenio iz odličnog sna. Stajući na vrhu stepenica, krenuo je lagano dolje. Ostatak čopora je zasigurno još bilo u svojim sobama. Zvono je ponovno zazvonilo.

[HRV] Dance with Werewolves // o.dWhere stories live. Discover now