10. Death*

597 50 13
                                    

A/N - e pa da ja vas malo razveselim :) zaboravila sam napomenuti da ova priča nema doslovno tužan završetak višee... tužno-sretan važno je s kojeg gledišta gledaš.

Uglavno!

Čitajte :P

Zayn je sjedio za pultom, zurio u zid i nosio majicu koju je posudio Alex, samo jedan dan prije, njezin miris još uvijek na njoj. Mrzio je sam sebe. Mrzio se jer nije bio dovoljno jak da ju spasi, mrzio se jer nije pazio na nju, mrzio se jer je pustio Liama da ju odvede van tog poslijepodneva bez provjere je li zrak čist i mrzio se što nije bio tamo da ju nasmije. Mrzio je to što više nikada neće biti u stanju ponovo vidjeti njezin najdraži osmijeh, ili čuti njezin smijeh, ili vidjeti one lijepe nevine oči kada bi pogledalau njega ili to što je više neće moći osjetiti. Alex mu se više nikada neće vratiti i to ga je zaboljelo još više od ičega na svijetu.

Liam je sjedio na kauču u dnevnoj sobi, zurio u TV, ali njegov um nije bio u stanju da prikupi sve besmislene slike na ekranu. Bio je previše zauzet, ostavljajući svoj um da luta prema djevojci u sobi, mrtvu na svom krevetu dok ju je Max čistila i spremala za ritual. Prisjećivao se posljednjeg puta kada ju je dotaknuo, kašljala je krv iz usta. Odmahnuo je glavom kako bi raščistio misli o toj sceni, umjesto na tu da se prisjeti od one jučer ujutro, na način koji ju je mogao poljubiti, i držati i voliti je, ali onda misao na to da ona neće nikada biti njegova partnerica. Oni nikada nisu bili vezani, nikada jedno, tek tada je počeo plakati već dvadeseti put. Nije mogao zaustavitisvaku pomisao na nju da ne zamrzi sam sebe. Mrzio se jer ju je ponudio da ide u šumu s njim, mrzio je to što nije čuo lovce prije nego što su oni čuli nju, mrzio što nije uzeo prokleti metak za nju, jer tko zna što bi se dogodilo da je on obraćao pažnju. To bi trebao biti on, pomisli, ležati beživotno u tom krevetu na katu, i zbog toga se još više mrzio.

Max je stajala pored kreveta, gledala dolje na Alexino beživotno tijelo i plakala. To je to, ona je izgubila sve svoje prijatelje, sve ljude do kojih joj je doista stalo, a Max nije mogla da ne osjeti kao da je iznevjerila Alex.

I odjednom ideja joj je zatinjala u glavi.

Da, možda se činila malo glupom, ali nešto u njoj joj je govorilo da proba.

Nježno, stavila je svoje ruke na Alexina prsa, a zatim ih gurnula unutra. Zatvorivši oči, tražeći po svojoj glavi, učila je o ljudskoj anatomiji, tako je znala gdje mora dotaknuti srce. Izvukla je jednu svoju krvavu ruku te uzela Alexino zapešće, moleći neku višu silu da će to upaliti, dotaknula je s Alexinim prstom svoju ruku kojom je doticala njeno srce.

I Max sama sebe elektrošokirala, poslalavolt-e ravno do Alexinog srca i zavrišti od boli.

* * *

Zayn je potrčao u spavaću sobu, Liam i Niall odmah za njim i ugledavši Max na krevetu, drhti i ruke joj zamazane krvlju pored Alexina tijela. Podigla je pogled u suster s Zaynovim, oči joj široke.

„Kog vraga?“ Upitao je Zayn, gledajući u njene ruke.

„S-samo sam... Pokušalasam je spasiti, pokušala sam je vratiti, ali-“

„Max.“ Liam je progovorio, njegove oči podbuhle i ponovno staklenaste pune novonastalih suza. „Ona... ona se neće vratiti.“

„Samo sam mislila-“

Liam odmahne glavom, pokušavao je sakriti suze kada mu je pogled pao na Alexino tijelo, izgledala je gotov živa, krv odstranjena s nje i crvena haljina.  koju joj je Zayn kupio pokrivalo je njeno tijelo. Mogla je spavati, njegova je djevojka uvučena u krevetu i drijemala, ali ona nije. Ona nije spavala, i on je to znao.

[HRV] Dance with Werewolves // o.dWhere stories live. Discover now