2 Tjedna Kasnije
Jutro nakon rituala je bilo čudno. Alex je probudila, osjećala se toliko jakom, toliko moćnom, da je zapravo strgala dasku od uzglavlja. Bacila je pogled na nju, te se trgne. Zvuk je probudio Liama, kosa mu uneredena i gola prsa izložena dok se plahta spustila do njegovih bokova, rukom je protrljao oči.
„Koji vrag?“ Upitao je, pogledao je prema zvuku i vidio komad razbijenog drveta u Alexinim rukama, bacila ga je na pod, crvenilo zasjalo na njenim obrazima; on podigne obrvu.
„Jesi li to razbila uzglavlje?“
Alex se još jače zacrvenila.
„Nisam mislila, ja-“
Liam se počne smijati, povlačeći ju k sebi i ljubeći je grubo.
„Sexy.“
„Nije smiješno Liam! Što ako te povrijedim-OUCH!“
Liam ju je zgrabio malo jače, njegovi su prsti ostali utisnuti na njezinim bedrima, te raširi oči.
„Žao mi je!“
„Ne, ne, to je samo-“
„Pa, izgleda da smo stvarno napravili nered, zar ne?“ Nasmijao se, hihot je pobjegao pored njegovih usnica dok ga ona nije povukla prema naprijed da ga poljubi, malo grublje nego inače, ali sa svom slatkoćom koja je bila u njoj.
„Ipak nema više razbijanja dasaka.“ Promrmljao je pored njezinih usnica, na što se ona nasmiješila i krenuše na drugu rundu.
* * *
Louis je izgubio Harryja, izgubio je Zayna, umalo je izgubio Max, nije bio u zadnje vrijeme previše sretan.
Max je kuhala u kuhinji, zavoj čvrsto omotan oko njenog ramena, a kad je pogledala prema njemu, smrknula je obrve.
„Jesi li dobro, dušo?“
„Da,“ Rekao je mucajući, izlazeći iz svijeta misli. „Samo razmišljam.“
„O čemu?“
Louis ju je pogledao, one lijepe oči boje lješnjaka buljile su u njega iz znatiželje, baš kao i onog dana kad se prvi put probudila. Mnogo se toga promijenilo od tada, a on se gotovo nada da se može vratiti natrag, učiniti sve iznova, tako da nitko ne bude ozlijeđen, i da sve ponovno bude cijelo.
„O čoporu. O svemu što se promijenilo. O tebi.“
„Promjena je ono što nas održava na zemlji, Louis.“ Max je govorila, stavljajući muffine u pećnicu. Razmislio je o tome na trenutak.
„Ali je li to istina? Mislim, kada gubimo prijatelje i obitelj, je li nas to drži na zemlji? Više kao depresivno buđenje-“
„To nam pokazuje da ne traje sve zauvijek. Što prije to otkrijemo, to bolje pretpostavljam.“
Louis je podigao obrvu, gledajući u nju.
„Izgleda da se danas osjećaš filozofski?“
„Malo.“ Slegnula je ramenima s tužnim osmijehom i dohodala do njega te stala između njegovih nogu, ruke na njegova bedra. „I ja sam razmišljala o svemu, a to je što sam ja odlučila. Nedostaje mi Zayn i jebote nedostaje mi Harry, ali nije da ćemo ih dobiti natrag, tako da ne možemo trošiti puno vremena na njih.“
Nastala je pauza između njih, prije nego što Max ponovno zapita.
„Hoće li Alex biti u redu? Nakon što je otišla za Nikolasom…“
„Oh, bit će ona dobro.“ Louis se zasmijuljio, gledajući prema dvorištu. „Našla ga je, i on se više neće vratiti.“
Maxin um je trčao sto na sat, razmišljajući o slatkoj Alex i njezinoj nevjerojatnoj sposobnosti da se iskalila na cjelokupnost Nikolasovog preostalog čopora. Način na koji joj je rekla, skrivala se poput sjene iza stabala i čekala…
Nisu ni znali što ih je napalo.
Drhtaj je prošao kroz njezino tijelo, misleći na Alex i zagonetke koje je ona krila; tada je osjetila Louisove ruke na svojem struku.
„Volim te, znaš.“ Louis progovori. „Trebala bi mnogo češće to čuti.“
„Znam.“ Slegnula je ramenima, izlazeći iz svijeta svojih misli i zaradivši maleni protestirajući režanj zajedno s poljupcem od Louisa.
* * *
Niall je ušao u kuhinju, gledajući Max u Louisovom krilu na jednoj od stolica i Liama koji je kuhao zajedno s Alex. Promatrao je kako su se smijali i plesali, Liam dižući Alex i ona ispusti maleni krik dok je Louis ljubio Maxin obraz, a Niall se naslonio na vrata. Misli su mu bljeskale natrag na njegovu vlastitu ljudsku obitelj, igrajući se u kuhinju, njegov brat se šalio s njim dok su njegovi roditelji ljubazno razgovarali jedan s drugome. A onda je pomislio svoj prvi dan kao vuk, način na koji su ga dečki posvojili i tretirali kao vlastitog brata. Zayn mu je rekao da se ne boji, da su svi obitelj i nitko nikoga ne ostavlja iza sebe, a onda se sjetio kako ga je Harry učio transformirati, kako zavijati, i to ga je podsjetilo na scene ispred njega. Svi su bili obitelj, nitko nije ostavljen iza, čak ni Harry ili Zayn; svatko ih nosi sa sobom.
Nasmijan, hodajući do pulta, uzme jabuku i zagrize, gledajući svoju obitelj u kuhinji.
ESTÁS LEYENDO
[HRV] Dance with Werewolves // o.d
Fanfic[ CROATIAN ] ❝Činilo se čudnim; no ona mu je bila sve, njegova droga, njegova slabost, njegovo srce, njegov svemir.❞ © Ana M.