Sabahın ilk ışıklarıyla gözümü açtığımda etrafıma bakındım. İyi, bu sefer evdeyim. Dün gece yine içtiğimi hatırlıyorum ve ondan sonrası yok, ya da dur bir dakika dans, Kerem, hoşlanma? Evet, evet bunlar da var. Ayaklarımı yataktan sallandırdım ve uykumun açılmasını bekledim. Kahretsin! Uykulu olmaktan nefret ederim.
Telefonumun sesi bütün odada yankılanırken ayaklarımı yataktan sallandırmayı bırakıp dolabın üstünde duran telefonuma yöneldim.
Arayan Melis...
''Alo?''
''Alo Zeynep?''
''Efendim benim uykucu arkadaşım?''
''Dün gece ben seninle miydim?''
''Evet neden ki?''
''Şu an nerede olduğumu gerçekten bilmiyorum.''
İçimden ne kadar ironik diye geçirdim. Bende aynısını yaşamıştım ama bu sayede birine aşık olmuştum. NE?! Ne aşık olması? Hoşlantı diyelim biz ona. Sadece iki gündür tanıdığın birine aşık olmak? Evet bana göre de biraz Eaçma.
''Muhtemelen Barış ile birliktesin. Biraz etrafına bak eminim Barış oralardadır.''
Kısa bir sessizlikten sonra telefondan Melis'in cırlayan sesi duyuldu.
''Tamam, tamam buldum ben Barış'ı.'' dedi ve yüzüme kapattı.
Çok güzel ya! Bir hal hatır sorar insan. Telefonu tekrar dolabın üzerine bıraktım ve giyinmeye başladım. Uff yine! Zır zır ne arıyorsun be kızım! Arayanın kim olduğuna bakmadan telefonu açtım.
''Ya yine ne istiyorsun Melis?!''
''Umm...şey ben Kerem.'' NE?! KEREM Mİ?
''Şey...pardon ben Melis sandım.''
''Farkettim.''
''Bir dakika sen benim telefonumu nereden aldın?''
''Melis'ten. ''
''Hmm...tamam o zaman.''
''Neyse ben şey diyecektim bugün biraz gezelim mi?''
''Sen ve ben? Gezmen? Bugün?''
''Evet ama istemiyorsan sorun değil.''
''Yok canım ne alakası var. Nereye gideceğiz ki?''
''Alışveriş merkezine olabilir.''
''Tamam o zaman. ''
''Bir saat sonra gelirim.''
''Olur hadi görüşürüz.'' dedim ve telefonu kapattım. İçim içime sığmıyordu! Kerem ile gezecektik. Hem de baş başa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Sen Lazımsın (ZeyKer)
Fanfiction''Tesadüf mü? Ah, saçmalama lütfen. Sanki planlanmış gibiydi anlamıyor musun?'' Durup biraz düşündü. ''Yani sizin her türlü birlikte olmanız gerekiyordu canım. Seni ondan başkasıyla düşünemiyorum zaten. Aslında bakarsan Kerem'i başka biriyle düşüneb...