Part 4 : Alışveriş Merkezi

3.7K 145 9
                                    

Telefonu kapattıktan sonra koşarak odama çıktım. Güzel olmalıydım. En azından Kerem için. Bir dakika ben hiç bir erkek için hazırlanmam ki? Ne oluyor bana böyle ya?!

Güzelce üstümü giyindikten sonra aynaya baktım. Hmm, güzel olmuşum. Yavaş adımlarla merdivenden inmeye başladım. Anneme görünmemem en iyisiydi. Hem beni taktıkları da yoktu zaten.

Tam kapıdan çıkacakken dışarıdan duyulan korna sesiyle sıçradım. Bu muhtemelen Kerem'di.

...

''Alışveriş merkezinde ne yapmayı planlıyorsun?'' dedim sakince.

''Alışveriş merkezinde ne yapılırsa.'' Hıh! Öküz!

''Yani alışveriş.''

''Çok zekisin.''

''Sende çok öküzsün.''

''Tamam, tamam şuraya girelim.''

Kafasını mağazaya doğru uzattığımda yutkundum. Orada tonlarca kadın görebiliyordum.

''Y-yok yani hiç gerek yok bence şu mağazaya girelim.'' Ve benim gösterdiğim mağazada erkekler doluydu. Aman kızların olmasından iyidir.

 ''Zeynep saçmalama.''

''İtiraz etme Kerem yürü hadi.''

Mağazaya girdiğimizde bütün gözler bizim üzerimizdeydi. Ne oldu yani? Bir kızla bir erkeğin birlikte alışveriş yaptığını hiç görmediniz mi? Tamam kabul ediyorum ben görmedim. Evli çiftler dışında tabi.

...

''Yaa Kerem burası çok güzeldi.''

''Bütün erkeklerin gözleri senin üzerindeydi.''

''Eee ne var bunda?!''

''Kıs-'' dedi ve duraksadı. ''Yok bir şey.''

''Tamam ne yapıyoruz şimdi?''

''Şuraya girelim diyorum işte.''

''Hayır, hayır orası asla olmaz.''

''Nedenmiş o?''

''Kızla-'' bende duraksadım. ''Yok bir şey girelim hadi.''

...

Kaç saattir burada kızların Kerem'i dikizlemesini izliyorum. Aman ne hoş!

Bakın kızım o benim! Hemen sulanmayın.

Nereden benim oldu ya?!

Bu aşk yaramadı sana Zeynep.

Ne aşkından bahsediyorsun sen? Ben Kerem'e aşık falan değilim.

Bal gibi de öylesin.

Tamam biraz hoşlanıyor olabilirim ama aşık değilim.

Sen öyle diyorsan.

Kerem kabinden çıktığında gözlerimi kızlardan alıp Kerem'e çevirdim. Wow! Baya cool olmuştu.

''Nasıl?''

''İyi, iyi de hadi gir sen şu kabine.''

''Yaa niye?''

''Kereeeem!''

Kerem'i kabine sokmayı başardığımda perdeyi sıkıca çektim ve arkamı döndüm. Arkamı dönmemle Kerem'in dudaklarının benim dudaklarıma kapanması bir olmuştu.

Aman Tanrım.

Kerem beni öpüyordu. NE?! Kerem beni öpüyor ve bende karşılık veriyorum!

Bana Sen Lazımsın (ZeyKer)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin