פרק4

784 9 7
                                    

"אתם תתחילו ב4 תרגילים בסיסיים, זריקת סכינים, הדלקת אש, טיפוס חבלים וזיהוי רעלים.. לאחר מכן תוכלו להסתובב חופשי בין התחנות.. " רייני מסביר לנו את חוקי האימונים. שנייה לפני שהמעלית נפתחת בחדר האימונים מייזלי אומרת לי בהצלחה , החזרתי לה חיוך והשבתי בהצלחה.. 

פעם ראשונה שאני רואה את הקרייריסטים מקרוב, הם גדולים, חסונים שריירים, אפילו הבנות נראות הרבה יותר גדולות ממני, מה אני לעומתם? אני קטן, חלש, אני ממש לא אצליח לשרוד בזירה.

"נו איך היו האימונים ?" ריני מתעניין בנו..

"בסדר.."אני משיב

"כולם שם מפחידים וגדולים.. וממש טובים בהכל"מייזלי אומרת

"אל תדאגו .. לכם יש את המדריך הכי טוב, אתם תצליחו, מישהו מכם ייצא בחיים אני בטוח!!!"ואז הוא שלח מבט אל מייזלי, הוא ידע שהיא הכי חזקה, שהיא הולכת לנצח.. היא לא יודעת שאני הולך לשמור עלייה, היא לא יודעת שהיא באמת זאת שהולכת לצאת בחיים..

היום זה הראיונות שלנו, ואני ממש לחוץ, מה אם הם לא יאהבו אותי? מה אם הם ישאלו אותי שאלות שאני ממש לא רוצה לענות עליהם... "אל תדאג היימיטץ'.. אתה תהיה נפלא" הסטייליסטית שלי אומרת והולכת.. היא הלבישה אותי דווקא ממש יפה, עם חליפה כחולה כהה, ונעליים שחורות ועניבה תכלת.

מייזלי לבושה מדהים" ואוו" אני מגיב על התלבושת שלה

"הכל חוזר אלייך !"

"זה מדהים !! "

ראיתי אותה מסמיקה, ודווקא אהבתי את זה זה נראה חמוד שהיא מסמיקה..

והנה התחילו הראיונות .. עד שהגיע התור של מייזלי לקח זמן.. והיא עלתה , אני אחרון..

"ואוו מייזלי את לבושה יפהפה!! אני צודק אנשים ?"

כל הקהל געש, היא באמת הייתה יפיפייה..  

אז מייזלי? השארת אנשים חשובים בבית?" מייזלי השפילה את הראש אני יודע שהיא לא רוצה לענות על השאלות האלו.. "שני אחים קטנים, האהובים עליי ביותר " ואח אחד ששומר על המשפחה שלי, הוא בן 15.. מייזלי בת 16..

"ושתי חברות, הכי טובות, אחת שנראת בדיוק כמוני"היא העלתה חיוך קטן, היא נזכרה בחברות שלה..

לי היה רק חבר אחד, ג'יין מרלין.. אבל גם הוא נשלח למשחקי הרעב, הוא לא חזר בחיים..

היה תורי לעלות .. "וקבלו אותו, הילד הבלונדיני, הנאה הימייטץ' אברנתי!" 

סיפורו של היימיטץ' (משחקי הרעב)Where stories live. Discover now