פרק 6

703 7 3
                                    

"ואוו היימיטץ' ! אני גאה בך !!!" רייני אמר בהתרגשות 

"כל הכבוד היימיטץ'" מייזלי נראתה מבואסת עוד יותר,  קיבלתי ציון יותר גבוהה משלה.. 

"טוב , ילדים מחר יש  לנו יום ארוך כדאי ללכת לישון .. "רייני מודיע , והלכנו למיטות.

אבא סידר לי את המיטה.. באתי אליו וחיבקתי אותו , הוא ידע שזה היום האחרון שאני פה, בעולם, או בקפיטול, גם אם אני אנצח אני לא אזכה לראות אותו בכלל .. הוא כיסה אותי והלכתי לישון

נכנסתי לגליל, ועלינו לזירה והכל היה לבה , לאין אני אלך ? בשנייה שהיה 1 הלבה הפכה לדשא וכל כך פחדתי לרדת , עד שהרגשתי כאב מוזר בגב, מישהו זרק עליי סכין, אני גוסס, עוד שניות ספורות אני מת, ואז התותח ירה ,  והתעוררתי.

הכל היה חלום, או יותר נכון סיוט. 

הלכתי לקחת מים, וראיתי את רייני בסלון מדבר עם מייזלי, הוא סיפר לה , הוא סיפר לה שאני עומד להגן עלייה,

עשיתי את זה בשקט שהם לא יראו אותי, אבל כמובן  שהם ראו אותי

"היימיטץ' מה קרה ?"

"רק הייתי צריך מים זה הכל.."

"מה, חלמת חלום רע ?" 

"כן, אבל אני בסדר.. "

"בוא שב איתנו קצת .."

הוא לא סיפר לה, איזה מזל.. אחרת היא בחיים לא היתה מסכימה, היא לא הייתה מסכימה שהייתי מוותר על החיים שלי בשבילה..

"למה אתם פה ? מה קרה ?"

"מאותה סיבה שאתה פה.."מייזלי ענתה בעייפות

"סיוטים?"

"כן.."

"רוצה לדבר על זה ?"

"לא תודה .. "והיא חייכה חיוך חמוד כזה..

"טוב ילדים אני הולך לישון, דברו קצת אבל עד 12 אתם במיטה .!"

"לילה טוב"אמרנו שנינו ביחד.

"לחוצה?"

"כן מאוד.. אני לא רוצה למות, לא בגיל כזה.."

"ואם את לא .? ואם את לא תמותי..?"

"היימיטץ' די תפסיק, אני אמות , אני אמות בטוח."

"מי יודע?!!?" התחלתי להתעצבן קצת."

"מה הסיכוים שלי? אפסיים.. הם 48 הימייטץ' ! 1מתוך 48 !"

"אז מה .? גם את חזקה, גם את טובה.. !! אל תדאגי את תצליחי.."

"טוב אני הולכת לישון.."

היא נתנה לי חיבוק, זה מוזר בחיים לא חיבקתי בת .. חוץ מאמא ולורה כמובן.

ואז היא נישקה אותי בלחי "לילה טוב היימיטץ'" הסמקתי,אולי אני מפתח רגשות כלפיה?לא הימייטץ' תפסיק ! אסור לך ! בסוף אתה תראה זה אתה שתצטרך להרוג אותה ! תפסיק

החלטתי ללכת גם לישון.. חשבתי שאני לא אצליח להירדם עוד פעם אבל נרדמתי בשניות ולא חלמתי ..

"ארוחת בוקר אחרונה ביחד  אה .?" ביורק אומר 

"די ביורק תפסיק."נמאס לי לשמוע אותו כבר ..

"טוב טוב רגזני.." 

"טוב ילדים שלי, עוד חצי שעה תבוא הרחפת והיא תקח אותנו לחדרים, בו תהיו עם הסטייליסטים שלכם ותפרדו מהם, אחר כך תעלו על הגלילים והם ייקחו אותכם לזירה . עצה שלי ? אל תלכו לקרן השפע, היא אולי מפתה אבל זה מרחץ דמים ."

הרחפות הגיעו , רייני נפרד מכל אחד.. 

"היימיטץ' , אתה חזק , אתה גדול, אני מאמין שאתה תנצח.."

והוא השאיר את המילים תלויות באוויר ..

עלינו על הרחפת השנייה שלוקחת אותנו לחדרים , ועברו כדי לשים לנו שבב שיאתר אותנו, כמה שזה כאב , וצרב..

סוף סוף, הגענו לחדרים.."הימייטץ' אני גאה בך, אתה תצליח .." הסטייליסטית שלי אומרת .. 

"הגענו עד עכשיו ואני עדיין לא יודע את השם שלך.." 

"סטלה, קוראים לי סטלה .." 

"תודה סטלה, שעזרת לי.." 

"אין בעד מה , עכשיו תלך ותנצח ! " 

עליתי על הגליל והוא נסגר בפתאומיות, הסתכלתי על סטלה והיא סימנה לי עם הראש, מין סימן כזה של בהצלחה..

הגלילים עלו לאט לאט , ואז ראינו את הזירה , יפיפייה , גדולה , עם הר מושלג בצד ימין ויער גדול בצד שמאל, ידעתי שיש לי 60 שניות, ניסיתי לא להתייחס לנוף הציורי המדהים, אני הולך לקרן השפע , אני חייב נשק, ראיתי שכולם התפעלו מהנוף אז אולי יש לי יתרון .. 

ואז הקריין אמר " אני מכריז בזאת על פתיחת משחקי הרעב ה50 !"

סיפורו של היימיטץ' (משחקי הרעב)Where stories live. Discover now