60 שניות התחילו ..
אני מסתכל על מייזלי ומסמן לה שאני הולך לקרן השפע , היא מסמנת לי שגם היא ..
אנחנו לוקחים סיכון ענק .. אבל כולם מתפעלים מהנוף כל כך .. הוא באמת יפה , הכל נראה ציורי .
ההר המושלג נראה כל כך שקט , היער נראה שליו הכל נראה יפיפייה ..
הכתוביות האדומות שאומרות שעוד 10 שניות מחזירות אולי לחיים
10
הלב שלי מתחיל לפעום במהירות..
9
8
7
6
5
כל המיועדים נראים לחוצים אבל משום מה הם כולם נראים לא מפוקסים, כאילו מה שהוא מפריע להם..
4
3
2
אני מוכן , אני מוכן לצאת ..
1
עכשיו כל היער נראה לי אחרת , הכל פתאום השתנה לי בבת אחת , הוא עדיין נראה אותו דבר , היער ההר אבל לא שליו כמו שהוא היה קודם..
רצתי אל קרן השפע הזהובה .. לקחתי תרמיל ותיק עם סכינים ורצתי ליער, גם מייזלי הצליחה לקחת משהו..
כל המיועדים האחרים קצת איחרו את המועד.. אני הספקתי להגיע ראשון. אנקות, צרחות מקפיאות, אנשים מתאבקים ,
דם נשפך על הפרחים היפיפיים שהפכו לנוראים, לא יכולתי להסתכל פשוט ברחתי, עליתי על העץ הכי גבוה שראיתי ובדקתי את האזור ראיתי מיועד אחד או שניים לא יותר מזה .
הרעש של התותח מבהיל אותי..
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18.
18 מיועדים נרצחו ..
אני אף פעם לא ידעתי להתמודד עם מוות, זה המיועדים שראיתי לפני דקה . עכשיו הם למעלה , לא בשמים האלה, אלא במקום אחר, בטוח יותר יפה מהעולם שאנחנו חיים בו.
אני יודע שמייזלי עדיין חיה , הרי ראיתי אותה רצה אל היער, ולא משנה לי אם ביורק וטיילי מתים או חיים .
החלטתי לבדוק מה יש לי בתיק, קרקרים יבשים, קערה עם מכסה , נקניק,גפרורים,וחבל. ובתיק של הסכינים יש מגוון של סכינים. בערך 6-7 סכינים מהגדול לקטן. ידעתי במה לבחור.
עליתי קצת יותר גבוה על העץ וחיפשתי מים, לא היה שום מקור מים חוץ ממי השלגים, החלטתי ללכת לתחילת ההר, לקחת קצת שלג ולהמיס אותו. ניסיתי לקפוץ מעץ לעץ אבל ברגע שהתחלתי נפלתי על הקרקע. החלטתי ללכת ברגל, ואז שמעתי רעש שבא מן השיחים .. רצתי מאחורי העץ וראיתי סנאי מתקרב אליי , הבנתי שאין למה לפחד, אולי אני אנסה לצוד אותו.. התקרבתי אליו והוא גם התקרב אליי, זה היה מאוד מוזר , איך הוא לא פוחד ממני ?
הוא התקרב עוד ועוד והגביר את המהירות , עד שהוא היה מטר ממני, ניסיתי לתקוף אותו ואז גיליתי שיש עוד ועוד,
הרגשתי את הנשיכה ברגל שלי , ביד שלי , ובצוואר , ניסיתי להילחם עד שהם הלכו, ואז שקעתי אל תוך מקור מים קטן מסתורי ומאז שקעתי אל תוך חלום ארוך מאוד.