Pencil

554 27 0
                                    

Evet arkamı döndüğümde Justin oradaydı. Tanrım bu çocuk ne yapmaya çalışıyordu . İlk başta gel terket sonra gel de okuluma yerleş . Gerçekten çok çekici birisi . Saç kaldırışı. Dudakları .. Ama ben ve o hayır bitti.

Liz'in beni sarsmasıyla kendime geldim. Dalmışım .Bu mal kızın sarsmasıda tokatla falan .Boşuna manyak demiyorum ben gerizekalıya. Neyse çantalarımızı alıp okula doğru yürüdük.

Okulun kapısından girerken omzumda bir el hissettim. Aman Tanrım lütfen o olmasın. Derin bir nefes çektim ve arkamı döndüm

...

Tanrılarıma şükür ! Shawn'mış. Shawn gitar çalmayı seven , müzikle ilgili bi çocuk. Hoş bi çocuk aslında .

"Naber Selena !"

"İyi Shawn sen nasılsın ? "

"Bende iyiyim"

Sonra okula girdim. Az önce olan neydi öyle . 3 cümleyle nasıl bir iletişim kurmuştuk ?

Shawn

İyi bi çocuk.

Sınıfa girince gözlerim Justini aradı. Shawn bunu farketmiş olmalı ki yanıma gelip

"Justin bu derste yok" dedi ve yanıma oturdu.

"Umm.. İzin aldınmı Shawn Mendes"

"Gerek varmı Selena Gomez"

İkimizde gülüştük. Shawn bütün ders boyunca bana baktı . Rahatsız oldum denilemez aslında ...

Saçmalıyorum yine . Shawn ve ben mi ? Hayır öyle bişey olmayacak. Dersten çıkışta birisi kolumu tuttu...

Ve evet tutan Justin Kalpkırıcı Hayvan Pislik Torbası Öküzdü.

"Selena gerçekten beni affetmeni istiyorum. Bi eşeklik yaptım lütfen ?"

Bu çocuk gerizekalı olmalı herhalde.

"Bırak beni Justin" diye bağırıp ordan uzaklaştım. Arkamdan birisi koşuyordu . Muhtelemen Liz'dir diye düşünüp arkamı hızlıca döndüm ve

BAAAAM!

Shawn ile çarpıştık. Ve ben Shawn'ın üzerine düştüm. Shawn mal ifadesini takınıp

"Kalemini unutmuşsun" dedi ve güldü.Üstümü toparlayıp hemen oradan uzaklaştım. Yaklaşık 10m sonra dönüp teşekkür ettim.

Tanrım basit bi kalem için çarpışmam mı gerekirdi ? Aslında biliyomusunuz taş gibi bir vücudu vardı hayvanın. Beton etkisi yaptı galiba.

Kendime bir not , Sakın aniden arkanı dönme.

Tarih dersine girerken Liz'i buldum.

"Tanrılar aşkına nerdeydin !"

"Canım kızma Cam ile birlikteydik anla işte "

"Sen salaksın Liz" dedim ve kahkaha atmaya başladık. Liz sahip olabileceğiniz en iyi arkadaş. Derste Cameron Liz'le oturdu. Bende tek başıma oturuyodum. Sınıf kapısından Justin ve Shawn girdi. İki tane taş gibi çocuktu. Justin yanıma oturmaya çalıştı ama Shawn atik davranıp yanımı kaptı ve Justine bakıp hayır burası dolu dedi .

İstemsiz olarak kıkırdadım.

Shawn bana döndü ve "Bence kalem unutmamalısın "dedi

"Bencede çok haklısın kalemler önemli" dedim ve gülmeye başladık. Öğretmen geldiğinde aynı anda kitapları almak için eğildiğimizde bir nefeslik mesafeye geldik

Shawn " Bence bunlar hep kalemin sonucu " dedi ve aptal gülümsemesini takındı.

Tanrım sınıfta daha çok kalem unutmalıydım !

Everything Better With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin