First Day At School

771 31 3
                                    

"Selena,Selena"

"Hı ? Efendim , noluyo?

"Kızım kalk okula geç kalıcaksın"

'Okul'

Açıkçası uzun zamandan beri ilk defa duyuyorum bu terimi. Müziği bıraktığım gün annem hemen okula yazdırmıştı . Bu demek ki yeni arkadaşlar , yeni en yakın arkadaşlar.. Belkide.. Bilirsiniz işte HAYALLERİMİN ERKEĞİ çıkabilir karşıma . Annem odamdan çıktığımda duşa girdim ve 10 dakka kadar duşta kaldım.

Duştan çıktıktan sonra dolabımı açtım ve kendime beyaz bir elbise aldım. Elbise benim için önemliydi çünkü bana birisi almıştı. Benim için önem taşıyan birisi.

"Justin"

O da benim gibi müziği bırakmıştı. Tek istediğim sade bir hayat , en yakın arkadaşlar , pijama partileri.. Çok şeymi istiyorum yani ??

"Pasaklı Hanım , kahvaltıya bekleniyorsunuz "

Bu babamdı. Babam bana küçüklükten beri pasaklı derdi . Kendisine baksın be! Elbisemi giydim , hafif bi makyaj ve saçımı yaptım. Aşağı indim.

Annem " Prenses aşağı gelmeyi sonunda becerebildi" dedi. Anneme sadece güldüm .Masaya baktığımda omlet vardı. Hayatımın aşkı omlet olabilir.

"1 Yeni Mesaj"

Telefonumu açtım . Bu Liz'di. Şapşiriğin teki . Çok seviyorum malı . Mesajda

"Yemeğini çabuk bitir , evin önüne gelmek üzereyim"

Her zaman olan bişeydi bu . Liz bizim eve kadar bisikletle gelir . Eflatunla ( evet arabama isim koydum ???!?!!!?) okula giderdik. Liz Magcon'dan Cameron'la çıkıyo. İkisi çok tatlılar . Yemede yanında yat. Omletimi yedim annem ve babamın yanağına öpücük kondurup dışarı çıktım

Dışarıda Liz beni bekliyodu. Koşa koşa yanına gittim ve büyük bir kucaklama sahnesi oldu. Arabaya bindik . Sessizliği bozan Liz oldu.

"Selena , Justin ve sen hala .. hani sevgilimisiniz "

"Liz şu anda bu konuyu konuşmak istemiyorum gerçekten "

"Sen nasıl istersen canım" dedi ve yanağımı hunharca sıktı . Valla mal ya ama çok seviyorum salağı..

Okula geldik ve arabayı park ettim.

Arabadan indik. Arkamı dönmemle..

"HAYIR HAYIR HAYIR GERÇEKTEN BURDADA MI !!!"

Everything Better With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin