April Fool

397 19 0
                                    

İşte korkudan dudaklarımı kemirirken rahatlamak için bunları düşünmüştüm.Shawn benim uyuşturucumdu.Doğal ve zararsız bir uyuşturucu.Cama yaklaştıkça terliyordum, Başımdan akan terler yere damlıyor , ben daha çok korkmaya başlıyordum. Rahatlamak için Shawn'ın bana söylediği şarkıyı mırıldanmaya başlamıştım.Bir faydası yoktu.. Hırsızlardan neden mi çok korkuyorum ?

20 Mart 2001

Gece susamış bir şekilde kalkmıştım.İlk anneme seslenmiştim su istemek için. Bir cevap yoktu. Sonra şansımı babamdan yana denedim. Yine cevap yoktu. Bir of çekip yatağımdan kalktım. Terliklerimi ayağıma geçirdim ve parmak ucunda yürümeye başladım . Etraf sessiz ve karanlıktı . Ajan olmam için sadece gerek bir gözlüktü. Karanlıkta ilerlerken birisini farkettim. Süzdüm ama bişey anlayamadım. Babam sanıp üzerine koştum..

"Babacıım bana su verirmisiiin?"

*ses yok *

Elini tuttuğum adam kaçtı ve kapıyı hızla çarparak gitti. Bende küçük olduğum için babam bizi yalnız bıraktı sanıp deli gibi ağlamaya başlamıştım. Başımı ellerimin arasına almış ağlıyordum. Gözyaşlarım pijamalarıma akıyordu. Annem koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı..

"Tamam canım geçti, ne oldu anlatmak istermisin" başımı okşuyor bana huzur veriyordu..

"Su almak için kalkmıştım, babamı gördüm ve su istedim, babamsa kapıdan çıkıp gitti" diye ağlıyordum. Anndm bunu duyunca şok geçirmiş gibi oldu. Kanlı canlı kadın birebirden bembeyaz olmuş gözleri donmuştu.

"Tamam kızım sen uyu , ben babanı alıp geleceğim" üzgün bir şekilde odama gidip kapıyı kapattım. Sıcacık yatağıma girdim. Sessizce bekleme başladım. 1-2 dakka sonra kapı kapalma sesiyle irkildim. Annem odama geldi.

"Baban eve geldi canım , sadece arabada bişey unutmuştu" dedi ve gitti."

O zaman kadar sadece arabaydı ama geçen sene annem gerçeği söylemişti.

TUTTUĞUM ADAM BABAM DEĞİL, HIRSIZDI..

*günümüz*

Yutkundum ve yutkunmam dan çıkan sesten irkildim. Cama bir gölge vurdu ve oda iyice karanlık oldu. Cama gölgesi vuran bi kadın gölgeseydi..Ve iki kadındı. İçimden hayat buraya kadarmış selena sıçtın dedim.Deli cesareti gelip camı açtım . Yüzüme ışık çarptı. ilk bakamadım sonra yüzüm ışığa alışınca HASSİKTİR dedim.Bunlar Liz ve Lydia idi.

"1 NİSAAAAAN" diye bağırdılar. Tüm iç organlarımı kusmamak için kendimi çok zor tuttum ve istemsizce hunharca gülmeye başladım. Sonradan Liz ve Lydia bana takıldık. Gecenin bir yarısı cam açık hunharca gülen kızlardık? Anormal yani yoktu yaniiii..

"HEMEN KAPATIN ÇENENİZİ YOKSA POLİSİ ARARIM" diye bağırdı bi adam. Bu Bay Collins. ti , karısını aldatmış bir adam olarak bütün sokak o adamdan nefret ederiz. Hatta adamdan bile saymayız. Cama çıkıp

"Emredersiniz efendim!" dedim ve yapay olarak hunharca güldüm.Lydia ve Liz'de bana katıldı. Sinsice güldüm ve ciddiyetimi bozmadan yastıklara yöneldim.Elime yastık alıp

"3'2'1 " dedim ve hunharca kızlara dalmaya başladım.Hem vuruyor hem gülüyorduk. Ben kızlara saydırırken Lydia YETEEEEER bakışı attı. Ben yastığı bıraktığımda havada tüyler ve pamuklar havada uçuyordu.Liz eline bir pamuk ve tüy aldı ve

"Sanırım bunlardan bir yatak yapabiliriz" dedi ve yine gülmeye başladık

Kızlara pijamalarımdan verdim ve hepimiz yatağa sıkıştık.

Lydia " kızlar hadi uyumalıyız BUT FIRST LET ME TAKE A SELFIE " diye bağırdı ve hepimiz mal mal fotoğraflar çekinmeye başladık.Artık hepimiz o kadar yorulmuştuk ki kendimizi uykunun tatlı kollarına bıraktım.Uyumadan önce kendi albümünden Love Will Remember söylemeye başladım..

LOVE WILL REMEMBER ME

(Aşk beni hatırlar)

LOVE WILL REMEMBER YOU

(Aşk seni hatırlar)

Shawn Mendes.

Bunu dediğimde Liz ve Lydia uyumuştu.Bende yavaşca gözlerimi kapadım.

Sabah kalktım . Güneş tepede yüzümüzü okşuyor odamı ısıtıyordu. Yanımda eksik olan bir Shawn Mendes'ti. Bana birisi ordan Shawn fırlatabilir mi? Çok ihtiyacım var.

Kızları sırasıyla uyandırdım ve Liz ve Lydia mal bir ifadeyle beni taklit etmeye başladılar.

"LOVE WILL REMEMBER ME , LOVE WILL REMEMBER YOU SHAAAAWWNNN MENDESSSSSS"

UTANÇTAN GEBERİYORDUM. Liz ve Lydia onu sevdiğimden haberleri vardı ama hiç ağzımdan duymamışlardı.Elime bir yastık aldım ve fırlatttım . Gülüştük.

Liz " EVET KIZLAAARRR . Bugün cumartesi ve umutsuz kızlar olmicaz.. Üçlü randevu ayarladım.."

Üçlü derken ne demek istiyordu

"Üçlü derken " dedim.

Liz bana imalı bir bakış attı ve

"Dün seni korkutmadan önce Shawn la konuştum.Ona dedim ki Shawn yarın üçlü randevu ayarlıyorum ve biliyorsun Selena boşta ve bana seninle gelmek istediğini söyledim o da Hemen tamam dedi"

"Seni sürtük naptın sen dedim ve yastığı fırlattım. İstemsizce sırıttım ama ...

Liz " EVET KIZLAR HADİ BAKALIM GİYİNİN ÜÇLÜ RANDEVUYA HAZIRLANIN"

Aynaya baktım ve hadi bakalım dedim.

Everything Better With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin