Music?

482 26 3
                                    

Günün ilk ışıklarıyla uyandım. Uyandığımda ilk farkettiğim şey omlet kokusuydu. Pencereyi açtım ve temiz havanın içeri dolduğunu hissettim. Gerçekten buranın güzel bir havası vardı. Hava sıcaktı o yüzden kot şort , bol bir tişört ve siyah Converse'lerimi giymeye karar verdim. Bugün okuldan sonra çocuklarla kafeye oturmaya gidicektik. Telefonumu şarjdan çıkardım ve yeni mesaj ve iki arama vardı. Aramalar Liz'den..

Mesaj ise....

Shawn.

Mesajı açtım ve

"Naber , bugün kafeye herkes bi eş alarak gidecek , bana eşlik edermisin?"

Arkadaşca gideceğimiz bir yere neden eşle gidelim ki ? Bende

"Bilmem , olabilir"

Diye karşılık verdim.

Telefonumu yatağa fırlattım ve kıyafetlerimi giydim . Saçımı yaptım ve aşağı indim . Babam son derece mutluydu. İsviçreden bir iş teklifi gelmiş . 2 gün sonra görüşmeye gidecekmiş. Onun için sevindim. Yanağına bir öpücük kondurup masaya geçtim.

Annem kahvemi doldurdu ve omletimi koydu. Afiyetle "hunharca" mideme indirdim. İkisinide öpüp dışarıya çıktım..

Justin oradaydı.

Yanına gittim

"Burada ne işin var" diye sordum.

"Sadece seninle konuşmak istemiyorum"diye tersledim.

Tanrıya şükürler olsun , Liz geldi. Bu kızı çok sevdiğimi söylemişmiydim. Koluma girdi ve arabama doğru yöneldik.

Sessizliği bozan Liz oldu.

"Yine ne istiyorumuş züppe herif"

"Konuşmak" dedim.

"Selena hala seviyomusun onu?"

Uzun bi zamandan sonra bilmiyorum dedim . Camları açtım ve radyoda en sevdiğim şarkı "Empire" çıktı. Bir bahar günü için çok kasvetliydi ama müzik , müziktir bebeğim .

Okula geldik ve her zamanki yere park ettim.Bugün fizik dersi vardı.Shawn önce davranıp yanıma oturmuştu.

Bütün ders Taylor yüzünden kaynadı.Durmadan espiri yapıp durdu ve saçmaladı. Bence grubun eğlence kaynağı Taylor olmalıydı. Ki öylede. Ben ona daha çok "BandanaMan" diyorum.

Sonunda okulun çıkış zili çaldı. Shawn yanıma geldi ve

"Ee ne dersin?" dedi.

"Neye"

"Kafe...Eş...Beraber"

"Hee kafeyi diyosun , bilmem"

"Hadi ama Selena peşinden koşmamı mı istiyosun"

"Evet" dedim ve bahçede koşmaya başladım.

Shawn'ın gerçekten koşacağını sanmamıştım. Ama harbiden koşuyordu.Kas torbası bi hayvandan ne beklersin. 2-3 dakika koştuktan sonra beni yakaladı.

"""Belimden""""

Kollarını belime sardı. Ne yapacağımı bilemedim. Bende kendimi serbest bıraktım.Daha çok yaklaştım ve

"Seni Sevi...."

********

"Selena , Selena orda mısın?"

"Hı , hı evet burdayım"

Lanet olsun çocuğun önünde aklım gitmiş. Durumu kurtarmak için evet dedim. Arabasına gittik. Yol boyunca müzik hakkında konuştuk. Ben bi şarkıcıydım o da bi gitarist. Bu konuda birbirimizi tamamlıyoruz işte.

Kafeden içeri girerken Shawn bana döndü

"Kafeden çıkışta, bize gelirmisin ? Müzik falan dinleriz"

BUGÜNLÜKTE BU KADAAAARRRRRR LÜTFEN VOTE VE YORUM ATIN ve HİKAYEYİ ARKADAŞLARINIZA ÖNERİN SİZİ SEVİYORUUUMMM

Everything Better With YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin