Aslı'nın peşinden gitmek isteyen Hikmet dağ evinden uzaklaşır. Aslı hızlı adımlarla söylene söylene gidiyordur ve arkasında Hikmet'in geldiğini tahmin etmektedir. Aslı yürümeye devam eder karşıdan bir araba gelmektedir arabayı durdurur şehire yakın mesafede iner bu arada Hikmet hemen Turgutu arar arabayla gelmesini söyler. Arabaya binerler şehire inerler Aslı ileride taksi beklemektedir. Hikmet Turguta durmasını Aslı taksiye bindiğinde onu takip etmesini söyler.
O sırada aslı taksiye binmiş gitmektedir Hikmet belli etmeden Aslı'yı takip eder Aslı arkadaşının evine gelir Hikmet inip gitmek ister ama Turgut: Gitme Hikmet der. Hikmet'te zaten birinin gitme demesini bekliyordu ve gitmedi tekrar döndü evine gitti hikmet sürekli Aslı yı arar ama Aslı cevap vermez. Aslı'nın karşısına çıkmaya cesareti yok o yüzden Aslı'dan vazgeçmek ister ama çok zor dur. Sevdiğin birinden vazgeçmek.. çare yok , yapacak bişe yok maalesef..ERTESİ GÜN
-Aslı çalışmak için iş bakmaktadir. Ve tesadüfen iş bakarken Hikmet ile karşılaşırlar birbirine selam dahi vermezler. Nasıl bitti bu hikaye ? Ne çabuk unutuldu o günler ? Ne ara bu kadar yabancı oldunuz Hikmet ile Aslı...
Aslı iş bulamayınca çareyi evlenmekte arar sevdiği,konuştuğu biri henüz yoktur annesi de evlendirme tarafındadır.
Annesi zengin bir koca aramaya başlar. Aslı ise kendini eve kitlemiştir. Artık kim gelirse gelsin evlenecem der annesi ilk gün zengin koca bulamaz. Annesinin aklına Aslı'nın Rahmetli Babasının arkadaşının oğlu Selim vardır. SELİM IŞIK kendisi IŞIK holding sahibidir ve geliri oldukça fazladır. Aslı'nın Annesi Nuray Hanım Selim'in Annesi Fatma hanımla bu konu hakkında konuşmak ister. Fatma hanım bir yemek yemeye , kahve içmeye davet eder. Nuray Hanımı o gün Akşam saat 20.30 civarı Nuray hanım gil Yemeğe gelir. Orada sohbet eder konuşurlar Tabi Aslı'nın annesi Aslı'yı pek konuşturmaz hep kendi konuşur halletmeye çalışır. O konuyu konuşmaktadırlar.
Aslı yı gördüğünde Selim'in gözleri parıldıyordu galiba hoşlanmıştı Selim Aslı'dan tabi Aslıcığım Annesine bile diyemez annesi zaten zengin koca arıyor bu Selim'de tam Nuray hanıma göre kahvelerini içerler. Konuşurlar konuşurlar saat artık geç olmuştur Işık ailesi Aslı gili öyle tek yollamak istemezler Selim Aslı ve Nuray hanımı evine bırakmak üzere yola koyulur. Eve varmışlardır Selim: İyi geceler Nuray hanım İyi geceler Aslıcığım der ve Aslı Selim'e Gülümser tabi Annesi: İyi akşamlar oğlum der. Aslı annesini cimcikler Aslı da hoşlanmıştı selimden galiba kapıdan içeri girerler ellerini , yüzlerini yıkarlar yatağa giderler ve uyurlar...