-8-

1 0 0
                                    

İkiside Şirketlerine gider. Selim bey Aslı ya sorar;
Selim: Aslı bu adam neden sürekli sana bakıyordu ?
Aslı: Bilmiyorum Selim.
Selim: Sen daha önceden bunu tanıyormusun ?
Aslı: (Bir dakika duraksar yalan söylemek istemez ve doğruyu söyler.) Evet Tanıyorum Selim.
Selim: Herşeyi Anlat.

Aslı Selim'e herşeyi Anlatır. Artık Selim herşeyi öğrenmiş ve Hikmet'e karşı bir kin beslemektedir. 
Ne şirket Ne para hiç umrunda değildir. Tek istediği Hikmet'e zarar vermek.

Selim Bir kaç adam tutar. O adamlara Hikmet'i kaçırmalarını söyler. Hikmet Şirkette odasında bilgisayarıyla uğraşmaktadır. Bir gözü Sekreteri Elif hanımdadır. Elif'i kullanıp Aslı yı kıskandırmak ister bir yandan ama Aslı zaten bundan nefret ediyor. Niye kıskansın. Saat Akşam üzerine geliyordur. Hikmet Şirkette kalmak ister annesini arar eve geç gelebilirim diye. Çalışır çalışır...
Saat 22.00'a gelmiştir. Artık şirketten çıkmak üzere arabasına biner Selim'in tuttuğu adamlar Hikmet'in arkasındadır ve takip ediyorlardır. Hikmet'in önünü Issız bir yerde keserler. Hikmet arabasından iner sopasını çıkartır. Ama onlarda silah vardır. Sopayı atmasını söylerler. Sopayı attığında biri gider hikmeti bayıltır. Ve Selim'in dağ evine götürürler..

Orada hikmeti odaya kilitlerler. Kendileri aşağıdadır. Ve Hikmet su istemesine rağmen bir su bile vermezler. Hikmet'in Annesi endişelenir. Bu kadar geç kalmazdı oğlum ? Der kendi kendine oğlunu arar ve cevap yok. Merak etmiştir oğlunu şirkete gitmek ister ama o saatte nasıl gidecek şirketi arar. Şirketten bir görevli açar telefonu : Ben Hikmet'in annnesiyim der. Görevliye Görevli: Bir saat önce çıktı efendim Hikmet Bey... Annesi; oğlum Hikmet eve gelmedi. Ya bişe olmuşsa  Görevli: Endişelenir. Efendim 24 saat geçmeden polise söylesek bişe yapmazlar kanun gereği biraz bekleyelim...

Sabah olur Annesi hiç uyumamıştır. Polisi arar anlatır herşeyi polis 24 saat sonra arama işleri başlatılacak der..

Selim sabah dağ evine gider. Hikmet odasında uyuyordur.
Selim soğuk bir suyu Hikmet'in başından başlayarak döker ve hikmeti sırılsıklam eder.
Hikmet birden ayağa kalkıp karşısındaki Selim'in boğazına sarılır,Selimin adamları hemen Hikmet'e elektrik verirler. Hikmet yere yığılır,Selim Hikmeti tekmelektedir. Selim Çok kin beslemiştir. Hikmete acımasız bir şekilde vurmaya devam eder. Saat 08.00'e doğru gelmektedir. Selim şirkete gitmek zorunda , adamlar hemen Hikmet'in elini ayağını bağlarlar. Selim üstünü değiştirir. Başka takım elbisesini giyer. Parfümünü sıkar şirkete gider. Aslı ile aynı anda gelmişlerdir. Girişte birbirlerine rastlarlar. Beraber içeri girerler. Selim'in o parfüm kokusu Aslı'nın burnuna çok güzel gelir. Selim odasına gider. Aslı da Selim'in odasının karşısındaki yerine. Selim dosyaları inceler. Aslı da selimi...
Artık Aslı hoşlanmaya başlamıştır selimden. Selim zaten aşıktır Aslı'ya..

(Diğer bölüm kitabımızın finali olacaktır arkadaşlar...)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin