-5-

9 0 0
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla uyanırlar. O güzel kuş cıvıltı sesleri ayrı bir ahenktir.Aslı o kuş seslerine ayak uydurarak kendi kendine ritim yapmaktadır.
Annesi bahçede kahvaltı hazırlar. Aslı'yı çağırır Kahvaltıya Anne-Kız kahvaltısını yapar orada bahçe işleriyle uğraşır iken Bir telefon gelir Arayan Fatma Hanımdır. Fatma Hanım'ın oğlu Selim Aslı'ya kendi şirketinden iş verir. Aslı bu duruma pek sevinmemiştir. Çünkü o hemen yüksek yerlerde çalışmak istemeyen yavaşça gelişmek isteyen gururlu bir kızdır. Tabi Annesi çok sevinmiştir Aslında Annesi de kızının iyi bir hayat yaşamasını istiyordur. Ezilmesin kendi ayaklarında dursun istiyordur. Ama Aslı annesinin böyle düşündüğünü göremez. Annesi de bazen çok abartır..

BİR SAAT SONRA

-Aslı Işık Holding'e gider ve selimin tam karşı tarafında bir odada Selim'in sekreteridir.
Beraber çok çalışacaklardır. Selim Aslı için yanındaki sekreterin işine son vermiştir. Ama Aslı bunu bilmiyordur. Peki Aslı bunu öğrenirse Ne olur ? Aslı'ya önceki sekreter başka pozisyonda iş bulmuş ve kendi istifa dilekçesini verdi diye yalan söylemiştir.Artık Aslı'nın bir işi vardır Annesi de rahatlamıştır. Gün'ün 7/24 saati beraberlerdir. Selim her dakika her saat daha fazla etkilenmeye başlar. Selim şiiri çok sever. Belki beraber olurlarda şiir okur Aslı'ya Hep iş güç derken birgün Hikmet Aslı'yı arar gizli numaradan.

Hikmet: Merhaba nasılsın ?
Aslı: Teşekkürler iyiyim tanıyamadım ?
Hikmet: Sesimide mi unuttun ?
Aslı:Çıkaramıyorum sesinizi Özür dilerim ? Kimsiniz ?
Hikmet: Ben Sana bir zarar gelse dünyaları yakacak Adam'ım o GECE Gökyüzünü hatırlıyor musun ?
Aslı: Hangi GECE ne diyorsunuz beyefendi ?
Hikmet: Hani O GECE Gökyüzündeki Yıldızların,Dolunayın güzelliğini hatırlıyormusun aynı senin gibi demiştim ?
Aslı: Evet hatırladım Beni aramamanı söylemiştim Hikmet ?
Hikmet: IŞIK HOLDİNG'de işe başlamışsın ?
Aslı: Sen nereden biliyorsun ?
Hikmet: Her adımını biliyorum ben ama sen o GECE benim yaşadığımı bile bilmiyordun..
Aslı: Yeter Hikmet beni arama lütfen bida görüşmeyelim.
Hikmet: Seni daha çok arayacağım Aslı O GECE beni bitirdin.

Aslı telefonu Hikmet'in yüzüne kapatmıştır. Hikmet Artık Aslı'nın nerede çalıştığını biliyordur. Kesinlikle Aslı'yı uzaktan ziyaret etmeye gelecektir.

(ARKADAŞLAR ELİMDEN GELENİ YAPIYORUM GÜNDE 1-2 BÖLÜM EKLEYECEĞİM ŞİMDİLİK BÖYLE İDARE EDELİM DAHA GÜZEL ŞEYLER OLACAK ☺️)

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin