-7-

3 0 0
                                    

Sabah  Hikmet şirkete gitmek üzere yola koyulur. Şirketi batırmamak için elinden geleni yapmaya söz vermiştir. Çünkü o şirket Arkadaşının şirketidir Arkadaşından kalan en son şey... Hikmet şirkete geldi ve odasına geçti bilgisayarın başına geçti.. Sekreteri  Elif Hikmetin bugünkü yapacağı programı hazırlamıştı. Hikmet programi eline aldı. İnceledi programda saat 15.45 te Işık holding yazıyordu. Elif'i çağırdı ve şirketi sordu;
Hikmet: Elif bu saatte şirketle görüşmemmi var ?
Elif:  Evet hikmet bey o saatte Selim bey ile görüşmeniz var ?
Hikmet:Peki Sen yanımda geleceksin değil mi ?
Elif:Evet efendim..
O saate kadar işlerini halleder hikmet...

                                    SAAT 15.25

Hikmet Elif hanıma seslenir;
Elif Hanım saatimiz Geliyor hazırlıklar yapılsın!
Tamam Efendim..
Hikmet odasında giyinmiş,süslenmiş,parfümünü sıkmış gayet çok yakışıklı görünüyordu.. aslı ile karşılacagını biliyordu. Ama Aslı'nın hiçbir şey den haberi yok...
Diğer taraftanda Selim Bey gil hazırlanıyordu. Selim Bey Aslı'ya ;
Aslı hazırlanalım birazdan Yıldız holdingle görüşmemiz var . Eski sahibi Turgut Bey vefat etti. Onun bir arkadaşı başa geçmiş güzel görüşme olmasını diliyorum.. der.
Aslı: Tamam Selim Bey
Selim: Aslı o bey kelimesini kullanmamanı rica ediyorum..

               VE İKİ TARAFTA HAZIRLANMIŞTIR. BULUŞMAK İÇİN YOLA KOYULMUŞLARDIR..

YILDIZ HOLDİNG mekana gelmişler IŞIK HOLDİNG'İ beklemektedir.. ve IŞIK HOLDİNG mekandan içeri girmiş YILDIZ HOLDİNG sekreteri ELİF HANIM ayağa kalkmış İşaret etmiştir...
O esnada Aslı Hikmeti görmüş gitmek istememiştir.Ama mecburen gitmek zorundadır Aslı şaşkınlıklar içindedir Hikmet ile Selim el sıkışırlar. Hikmet Elini Aslıya uzatır. Aslı'nın gözlerinin içine bakarak. Aslı kafası öne eğik bir şekilde El sıkışmıştır. Konuşmaya başlarlar Aslı Hikmete el kol işareti yapar. SUS der beni tanımıyorsun.
Hikmet Selim ile tanışır. Selim bir çanta parayı Hikmete verir. Borcunun yarısı kapanmıştır..görüşme bitmiştir.Hikmet orada Aslı'yı tanımamazlıktan gelmiştir. Ve iki şirket Sahipleri şirketine giderler...

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin