...ve onunla gittim.Nereye gittiğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Aman nereye gidersem gideyim yeterki o kızdan uzak durayım.Hiç gözüm tutmadı onu.Adı neydi...Zeynep!!!Evet...Hastanede bana gelmiş'Senin sevgilinim'diyor sonrada beni öpüyor.
Ama öpmesi çok iyi geldi.
Kerem ne diyosun sen yaaa!!!Kendine gel hemen!!
"Kerem sen beni daha önceden tanıyormuydun??"
-Ha-hayır!!Tanışmışmıydık ki??Ya da tanışmış olmamız mı gerekiyor??
Bir arabanın yanına gelmiştik.Bana doğru dönüp arabaya arkasını yaslandı
"Belki tanıman gerekiyordur."
-Aklımı karıştırıyorsun.
"Tamam o zaman herşeye baştan başlayalım.Ben Aksel"
Aksel,aksel,aksel.Hayır hiç öyle birini tanımıyorum.
-Bende...
A:Kerem
-E-evet adımı...
A:Adını nerden biliyorum?Güzel soru..
Bu adam çok kafa karıştırıyor.Bilmece gibi...
A:Adını nerden bildiğim önemli değil ama seni tanıyorum.
-Tamam...
Aksel arabanın kapısını açıp sürücü koltuğuna oturdu.Yandaki koltuğu gösterip
A:Binmeyi düşünüyormusun??
Birsüre duraksadım.Ne yapıyordum ben?? Tamam...
Aksel arabanın kapısını açıp sürücü koltuğuna oturdu.Yandaki koltuğu gösterip
A:Binmeyi düşünüyormusun??
Birsüre duraksadım.Ne yapıyordum ben??Ama çok merak ettim.Acaba yanlış mı yapıyorum??Merakıma yenik düşüp
-Aaa pardon dalmışım...dedim ve arabaya bindim.
Normal hızda giderken birden ölümüne hızlı gitmeye başladık.Çooook aşırı hızlı!!!!
-Sence biraz hızlı gitmiyormusun??
A:Bu daha hiçbirşey deyip daha da hızlandı ve kahkaha atmaya başladı.Kahkahası sinsiceydi.Çok sinsice...Ne yapıyorum ben??
-Biraz yavaşlarmısın?
Tamam tamam belki biraz ama azıcık korkmuş olabilirim.Kimi kandırıyorum ben!!Ölümüne korkuyorum şuan.Normalde bende arabamla hızlı giderdim ama bu fazla fazla çook fazla hızlı
A:Ne o??Yoksa korktunmu???
-Ne korkması yaa??Sadece...
A:Sadece ne??
-Sadece...
A:Korkuyorum desene.
-Korkmuyorum sadece biraz...hızlı gidiyorsun.
A:Tamam deyip ani fren yaptı.Bir yerde durmuştuk.Burası burası sanırım bir gecekondu.Buralar fazla mı ıssız ne??
ZEYNEP'İN AĞZINDAN
Acaba Kerem nerde??Hala sokaklarda dolaşıyorum ama yok,yok,yok!!!Yeryarıldı içine girdi!!Acaba bizimkileri arayıp haber versemmi??Ne saçmalıyırsun Zeynep??Durduğun kabahat!Neden daha önce aklına gelmezki böyle bir şey??Sevdiceğin elinden kayıp gidiyor,hafızasını kaybetmiş yollarda geziyor...Offf kimbilir ne haldedir??Ya bişey olduysa??Saçmalama Zeynep!!Off ya onu birileri kaçırmışsa,ya işkence ediyorlarsa ona...Off Zeynep yaa!!Aklına kötü kötü şeyler getirme!!Hemende kötü bir senaryo kurdun aklından!!!Off Yağmur aç şu telefonu...
-Alo Yağmur yardımına ihtiyacım var!!!!!
...
Birden yanağımda sıcaklık hissettim.Ağlıyormuydım ben???Daha önce hiçbir erkek için ağlamamıştım.Kerem sen bana ne yaptın???
Off Yağmur nerdesin yaa!!Sevdiceğim hiçbirşey hatırlamıyor sokaklarda geziyor.Ne yaptığı belli değil!!
Y:Zeynep!!!!
-Ya-yağmur dedim gözyaşlarımı silerken.
Y:Sen iyimisin??
Ne biçim soru bu ya??Sence diyesim geldi ama böyle bir durumda diyemem.
-Hiç iyi değilim.
Benim akıllı arkadaşım tek gelmiş...Bari Can'ı,Barış'ı birilerini çağırsaydı.
Y:Tamam bi sakinleş.Bizimkilere haber verdim birazdan gelirler.
Tamam az önceki sözümü geri alıyorum.Zaten bir şey dememiştim.Ben böyle bir durumda bunlarımı düşünüyorum vallahi bravo bana!!!!
KEREM'İN AĞZINDAN
İçeri istemsizce girmiştim.Burda bizden başka kişilerde vardı.
A:Korkma sana birşey yapmayacağız sadece teşekkür amaçlı...Yani teşekkür için otele falan götürmek isterdik ya da yemek falan yerdik ama üzgünüm o kadar param yok...Zaten burasıda rahmetli dedemden kalma...
Bu söylediklerini samimi bir şekilde söylemişti.Ona güvenmiştim.Yoldaki Aksel'le burdaki Aksel çok farklı.Ama ben bu Aksel'i daha çok sevdim.
-Ya gerçekten hiç gerek yoktu.Sadece bir kaç yumruk için teşekküre gerçekten gerek yoktu.
A:Olur mu öyle şey...
AKSEL'İN AĞZINDAN
Kerem bu kadar saf mıydı yaaa??Bu numaraları yiyecek kadar...Ayrıca Kerem hafızasını iyi kaybetmiş baya iyi...Beni,benimle olan kavgalarını,Zeynep'i...Hiçbirini hatırlamıyor.Zeynep'i hatırlamadığını biliyorum çünkü onları takip ettim ve izledim.Off pot kırdım galiba.Neyse sizden gizlim saklım kalmasın bari.Ben fakirim...(Bunu söylemek bana acı veriyor.)Kerem ise zengin...Ve ben Keremle iyi arkadaş olup sonrada parasının üzerine yatmayı düşündüm.(Böyle söyleyince kulağa hiç iyi gelmiyor.)Hafızasını kaybetmeden önce onun yanına gidip onunla takılmaya çalışıyordum ama o sürekli beni elinin tersiyle itiyordu.Hafızasını kaybettiğini öğrenince bunu fırsat bilip böyle bir plan yaptım işte.Yani iyi yandan bakmak lazım.Belkide Kerem kadar zengin olabilirim.Tamam biliyorum sizin için iyi taraf yok ama bu benim için iyi taraf.Ama biz sadece bir oyun oynuyoruz ve bu oyunun kötü çocuğu benim.Olaya bu tarafan bakarsak daha masum durur.Off tamam biliyorum şuanda bu olayın neresi masum diyeceksiniz.Bilmiyorum.
BARIŞ'IN AĞZINDAN
Yağmur aradığından beri elim ayağıma dolandı.Arabada giderken sürekli Keremi ve Zeynebi düşündüm.Film şeridi gibi Keremle olan anılarımız geçti gözümün önünden.Zeyneplerin yanına vardığımızda Zeynebin göz altları şişmişti ağlamaktan.
-Zeynep üzme kendini bu kadar herşey iyi olacak inan bana.
Z:Keşke Barış.Keşke herşey dediğin kadar kolay olsa ama o kadar kolay değil.
Haklıydı.Bu hayatta hiçbirşey kolay değil.Ama hayatın güzelliklerini tatmak için hayatın acılarını,zorluklarınıda yaşamak zorundayız.O yüzden şimdide Kerem'in bu hallerine katlanıp-Ne hali çocuk ortalarda yok-güzel günlerde geçireceğiz.
-Haklısın kolay değil ama başarıcaz.Birlikte.
Z:Yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim.Siz olmasanız ben bu morali bile bulamazdım.Çok teşekkür ederim.
Y:Sen yeterki üzülme.
ZEYNEP'İN AĞZINDAN
İyiki arkadaşlarım yanımdalar.Eğer onlar olmasa halim fenaydı.Öyle kötü senaryolar kurdum ki.Kerem'in öldüğünü bile düşündüm.Allah korusun.Kerem'i aramaya başladık.Heralde Kerem kendiliğinden gelmeyecekti değil mi??
KEREM'İN AĞZINDAN
Aksel çok iyi bir insanmış.Arkadaşları falanda öyle.Çok cana yakın ve samimiler.Dış görünüşleri hiç öyle değil aslında ama dış görünüşe aldanmamaklazımmış.Tavla oynuyorduk.Lanet!!Kaybettim.Aksel tavlayı kapatıp koltukaltıma koydu.Sonra tekrar açıp oynamaya başladık.Aslında saçmaydı ama kimin umrunda...Ben kendimi huzurlu ve güvende hissediyorum.
ZEYNEP'İN AĞZINDAN
Heryerde Kerem'i arıyorduk.Off Kerem nerdesin yaaa???Çok ıssız bir yere gelmiştik.
-Kaybolmadık dimi??Burası fazla ıssız gibi geldi.
Barış:Yok ya kaybolmamışızdır.
Yağmur:Kaybolmamışızdır ne ya siz buraları bilmiyormusunuz??
Can:İşimiz yoktuda burayımı gezicektik Yağmur??Issız bir yer burası bilmiyoruz buraları!!!
O an bir taşa takıldım ve yere düştüm
-Aaaaaaaa!!! (çığlık)
Yağmur/Melis:İyimisin Zeynep??
-Ayağım offf tamda sırasıydı yaaa!!!
Kalkmama yardım ettiler ve kalktım.Ayağım acıyordu.Yavaş yürüyordum.Yağmur sağ kolumu Melisde sol kolumu tutuyordu.O kadar acınası haldemiyim ben???Birden bir kahkaha sesi geldi.Sessiz bir kahkahaydı.Yani sesi çok fazla duyulmuyordu ama burası o kadar ıssız ki fısıldaşmalar bile duyuluyor.
"Yapma yaaa!Yinemi tavlada kaybettim!"
"Kumarda kaybettin aşkta kazanırsın kardeşim!!!"
-Bir dakika deyip durdum ve dinledim bu bu Kerem'in sesiydi.
-Bu Kerem'in sesi!!!
Y:Sen iyimisin ses falan duyulmuyor.
-Hayır bu kesinlikle o!!!deyip koşmaya başladım ki sadece koşuyorum zannediyormuşum 2 adım sonra kendimi yerde buldum.Ama pes etmedim beni kaldırdılar ve hızlı yürümeye başladım.Diğerleri beni takip ediyorlardı.Bu sesler bir gecekondudan geliyordu.Burası o kadar ıssız bir yer ki bulmam zor olmadı.Kapı aralıktı.İçeriye baktım ama göremiyordum.Daha da çok yaklaştım ama yine göremiyordum.Daha da fazla yaklaştım ve görebiliyordum.İçeride tam tahmin ettiğim gibi Kerem'de vardı.Kerem,Aksel...Aksel mi???Arkadaşlar yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum :))