Sonunda,
Sanırım hayatımda ilk defa bu kadar heyecanlandım.
Artık bu durumdan çok sıkılmıştım,onla o karanlık odada konuşmak bana kötü geliyordu.Onu çaresiz görmek beni eritiyordu,daha önce bu kadar duyguyu aynı anda hiç hissetmemiştim sanırım.Onun o lanet yerde değişmeyen birçok özelliği vardı büyük ihtimalle ama benim en sevdiğim kendi kokusuydu.Aklımdan geçenleri bir kenara atıp.Durduğum yerden içeri girdim.O lanet yere.Onlarca kontrol yaptılar.Bu yaptıkları kontroller benim sinirlerimi harap ediyordu.O üzgün suratları birdaha görünce kalbime bıçak saplanıyordu sanki.Ne olursa olsun içeride ceza gören herkes en ağır ceza alan kişilerden tut en hafif ceza alan kişilere kadar hepsi insandı...
Onlara acımıyorum aslında tam olarak ama eşlerine,annelerine,babalarına,evlatlarına...
Ben bunları düşünürken kendimi görüşme odasında buldum,gardiyanların eşliğinde buraya geliyordu.
Tamam yapacağım şey size mantıksız geliyor olabilir.Ama bence Kerem Beye gerçek Zeynebi hatırlatmam lazım.Elimdeki kağıt parçasıyla oturdum masaya,tahmin ettiğim gibi değişmemişti,iki şey dışında...Saçlarının rengindeki seyrek sakalları ve gözlerindeki parlaklık...
K-Hoşgeldin.
Z-Hoşbulduk.
K-Seni ç-çok özledim.
Z-Bende.
Masada uzun süren sessizliği bölen Kerem oldu.
K-Napıyorsun.
Z-Ke-Kerem benim sana söylemem gereken birşey var.
Cidden çok iyi bir oyuncuyum arkadaşlar :D
K-Tabi söyle.
Z-B-ben Mert...
Keremin o söylediğim isimle çene kaslarının kasılması bir oldu. Karizmatik ve öpülesi olduğunun farkındamıydı acaba?Ah ne diyorum ben
Z-Kerem Mert benimle konuşmak istedi.Ama işte beni sarhoş etti şey-
K-Ne ? Zeynep lütfen bana o
piçin sana zarar vermediğini söyle!
Z-Hayır böyle birşey olmadı.
Yüzündeki gergin görüntü silindi.Aslında Kerem hep Bad Boy takılabilir ve bende onu keserim.Kesmek derken gözle yapılandan.Ahahhahahahha siz ne sandı-Sanırım bu ortam bana kafa yaptı.Kendine gel Zeynep.O birşey demeden hemen söze devam ettim.
-Ama bana bir kağıt imzalattı Kerem.
dedim ve soru sormasına izin vermeyerek önümdeki kağıdı onun okuyabileceği hale getirdim.
Kağıda daha önce hiç dikkat etmemişti sanırım.Yani hayır ben onun saçlarına küçük bir değişıklik yaptırdığını,elinde bulunan ufak yaranın geçtiğini bile farkettim.O ise kocaman kağıdı farkedememişti.Yuh yani.
Kerem kağıdı okumaya başladığında gülmemek için dudaklarımı bastırıyordum.
Bana sahte kızgınlıkla baktı.(Bunun beni ne kadar etkilediğinden bahsetmeyeceğim Zeynep Yılmazız biz o kadar düşmedim yani)Ve sitem dolu şekilde;
K-Zeynep sen tam bi cadısın.