İŞTE ŞİMDİ ELİME DÜŞTÜN

1.4K 54 4
                                    

"...ASLA YAPAMAM ONA BUNU ASLA!!!"
"O zaman o da cezasını çeker orda!!"
"Bak şöyle bişey yapalım?"
"Ne yapalım?"
"Bu akşam beni evimden almaya gel birlikte biyere gidelim sonra bende kararımı veriyim?Olmaz mı??"
"Olurrr:)"
"O zaman akşam 19:00(7'de)beni alırsın"
"Tamam 7'de hazır ol!!"
"Tamam görüşürüz"
"Görüşürüz"
Napıyım bi denemek lazım dimi??Şuan çoğunuz belkide bana küfürleri saydırıyor,sülaleme sövüyor olabilirsiniz ama denemeden hiçbişeyi farkına varamayız ki!!Neyse ben hazırlanıyım!!Yani saçtı,makyajdı!Kadın olmak ne zor iş yaaa!!
...Saat 19:00...
Saat geldi!!Birazdan almaya gelir platoniğim!!Yani belkide beni sevmiyodur dimi??Sadece Kerem'in canını acıtmak içindir!!O'platonik'kelimesini kaldıralım lütfen!!Ahaaa!!Zil çaldı!!Ben bakarım!(Tabi sen bakcan!!Ben bakıcam sankii!!)
"Hoşgeldiinn!"
"Hoşbulduk!Hazırsın heralde çok beklettiğine göre hazır olmalısın hadi çıkalım artık!!"
Öküz!!!İnsan'hazır mısın?çıkalım mı artık?'der dimi!!?!?!Valla öküz billa öküz hatta odun yontulmamış odun!!
"Tabi çıkalım!"
Tabi böyle bi tepki vermemem gerekirdi.Ama n'apcan hayvanla hayvan olunmaz ki!!
...
Öküz beni yürütüyo hala!!Bundan adam olmaz yaa!Geriye versinler bunu bence!!Otobüsle gitsekde olurdu yani!!
"Daha yürüycekmiyiz?"
"Evet nolduki?"
"Biraz yoruldum da otobüse binelim olmaz mı?"
"Ben boşu boşuna paramı vercem?Üstelik senin için!!"
Şakkaaaaaa!!!Tabiki böyle bişeyler konuşmadık.Valla sadece içimden geçirdim.Bu yontulmamış odun söyler valla!!Onun için hiç bu konuya girmeyelim!!
Hala yürüyoruz bi varamadık gitti şu bara!!Tabiki ben götürüyorum!Buna kalsak bi kahvehaneye falan giderdik bende amcalarla okey falan oynardım heralde!!!Veee ben bi bara götürüyorum şuanda BAR!!Kopcaz bende bunun en gerçekçi yüzünü görüp teklifini bi daha düşüncem!!Belkide sandığım kadar kötü değildir!!
...
Sonunda gelmiştik!!Barmene içeceklerimizi söyledik.
"Beni neden buraya getirdin?"
"Senin gerçek yüzünü görüp öyle karar vericem çıkıp çıkmıycağıma."
"Tersim pistir!!!"
"Benimde canım benimde"
"Sen Kerem'le sevgili olurkende bu kadar denedin mi Kerem'i?"
"Bi sakıncasımı var?"
"Sadece sordum!!"
Barmen viskilerimizi verince mert direk içmeye başladı.Bende bardağa ağzımı değdirip içmiş gibi yaptım görmesin diye arkamı döndüm.Valla benim bünyem ne viski kaldırır ne içki!!Direk kafa bulmaya başlamıştı.Bende salak salak gülüp sarhoş olduğumu sanması için çalışıyordum.Bu nasıl bi durum böyle??Heryerde üstü başı açık kızlar salak salak gülüp erkeklere yanaşıyolar!!Iyyy!!!Neysee!Ben şunun gerçek yüzünü göriyim bi!!Bu iyice kafayı bulunca bende salak saçma sorular sormaya başladım.
"Kaç kişiyle çıktın?"
"Neden?"
"Nasıl tanıştın?"
"Aşık olduğun kaç kişi oldu?Gerçi sadece tek bi kişiye aşık olunabilir."
Halbuki bunlardan banane!!Şimdi baktımda o kadarda salakça sorular değilmiş!Sonuçta sevgili olursak bilmem gereken şeyler bunlar!!
Bu hayvan baya bi sersemledikten sonra onu hava almak için dışarı çıkarttım.bi adam geldi.
"Efendim mert bey sizmisiniz?Mert Soylar?"
"Evet benim noldu ki doktor bey?Yok pardon bu doktor değil!!Enişte!!!Yok yaa o da değil!!!Kimsin senn???"
"Şey sadece adınıza bişey gelmiştide onu vericektim adres olarak buralarda takılır dediler bende gelip sizi buldum"
"Heeee neymiş o??"
Tabi viski kafa yapıyo!!!Ondan bunlar!Neyse büyüyünce geçer!!
"Şurayı imzalamanız lazım!"
"Taam imzalarız!"
İmzasını da attı!Ohhh!!!Çöpsüz üzüm!!Şimdi iş bana kaldııı!!!
Adamın elinden kağıdı aldım.Mert enayisi 2 kağıt imzalamıştı.
Mert kutuyu açtığında içindi bi kutu daha çıktı,bi kutu daha ve bi kutu daha ve bi kutu daha!!Hepsininde içi boştu!!Enayiii!!!
"Ee!Hiçbişey yok ki bunun içinde!!"
"Ne kadar salaksın!!Evet artık şikayetini geri al!"
"Sen benimle çıkmadın daha!!Neden alıyımki geri?"
"Çıkmıycam zaten!"
"Bende şikayetimi geri almıycam!"
"Zorundasın!"
"Değilim!!"
"Bak bakalım!!"deyip ona imzaladığı kapıdı gösterdim.
"Aa!Bu az önce imzaladığım kağıt!Hem ne varmış bunda?"
"Acaba ne varmış okuyorum:
Sözleşme;kerem sayer'in hakkındaki şikayet geri alınacak ve zeynep yılmaz'ın kerem sayer'i kurtarmasının cabası olarak kullanılan istek'mert soylar ile çıkmak'asla gerçekleşmeyecektir!"(Kısa kestim ne yazacağım aklıma gelmedi)
"Vay çakall!Ama bizde çakalız"deyip kağıdı yırttı!Ben çok rahattım.
"Onun kopyası var canım ayrıca hatırlarsan 2 kağıt imzaladın!"
"Offff!!!!Benim canımı sıkıyor ama bu iş!!"
"Aa!!Ne tesadüf benimde canımı sen sıkıyorsun!!"

İŞTE ŞİMDİ ELİME DÜŞTÜN

ZeyKer İlk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin