Bölüm 1. İmkansız Mutluluk...

82 10 5
                                    

Her kese Selam!!! Okuyan Her kese teşekkürler!!!
Bazen insan oğlu sessizlik ister... Ama benim hayatım her kesden çok farklıydı. Sessiz, hiç arkadaşı olmayan yalnız bi adam. Ben Oğuz.. Aslında annem ve babam var sadece onlar beni hiç istemediler ve beni terk etdiler... Bi gün deniz kenarında yürürken bi kız gördüm. Deniz kenarında aynı benim gibi yalnızca yürüyordu. Sanki bi derdi vardı. Yanına yakınlaşmak istedım ama onunda beni aşalayacağınnan korkdum. Yada bu bi bahaneydi korkmadım sadece utandım. Niçin?
çünkü ilk kez bi kıza yakınlaşacakdım. Ama duramadım ve yakınlaşdım. Merhaba hanım efendi. Merhaba dedi. Kahretsin çok hehacanlıydım. Kız o kadar çok güzeldıkı en çok da gozlerı. Hiç beklemedık anda bana sende benım gıbı yalnızsın galıba dedı. Benimse nıtkım tutuldu bı anlık. Benden ısmımi soruşdu. Ben Yalnız, terk edilmis Oğuzum dedim. Pekı sızın ısmınız ne? Deniz. Duramadım ve ısmınızde gözlerınızın rengınde dedim. Denız gulumsedı)) Şey özür dılerım dedım. Denız se nıye ozur dılıyosun? Benı şu kötü halimde güldürdunya bu bana dünyaları verdı.... Neyse bız bıraz sohbet etdık....bır bırımızı tanıdık.. Arkadaş olduk. Artık bız tam 2 aydıkı arkadasdık... Oğuz sana bi şey soylemek ısıtıyorum.. Buyur Denız söyle. Artık 2 aydırkı arkadaşız kısa bı sure olsada bunu sana söylemek ıstedım nasıl olsada anlıcakdın bı kac ay sonra. Bense neyı dedım. Denız: Oğuz ben hamıleyım. 2 ay bundan önce erkek arkadaşım benı aldatıb benı içkılı halımden faydalanıb bana tecavüz etdı bense kendımde deyıldım zaten... Olan olmusdu artık.. Hani derler ya olacağa care yok. Bende bu haldeyim. Bense şaşkın halde onu dinliyodum. Aslında çoçuğu aldırmak ıstedım ama kıyamadım bu benım sucum dedım cocugun bı gunahı yok. Oğuz şey evet dogru dıyosun. Bense tam bu gece ona aşkımı ıtıraf edecekdım.Ama duramadım şey Denız SENI SEVİYORUM! Hemende dedım! Hayatımda yalnızdım ama artık sen varsın ve srnı gordugum andan aşık oldum. Denız sessızce benı dınlıyodu. Oğuz olamaz benım halıme bak soyledıgın laflara yeter dur! Dedi ve cıkıb gıtdı!
Allah Kahretsin!!! Yıne ıslerı bozdum hayat bana ne zamN guldukı..??! Yarım yanıma Denız geldı ve sey dunkı sozlerım ıcın ozur dılerım bense bı şey olmaz arkadaslar arasında olur boyle seyler dımı?? Denız: Oğuz aslında ben buralardan gıdıyorum helallesşmek ıcın geldım... Ne? Nereye gidiyorsun?? Nıye eyer benım yuzumdense ben gıderım.Yok yok aılem gonderıyor bebeyı Amerikada doğuracagım yanı aılem boyle ıstıyo
Bense ılk aşkımın gıtmesını ıstemıyorum tabıı. Hakkını helal et arkadaşım helal olsun Denız helal! Denız gidiyor ...... Artık
Yarın sabah saat 3 de ucak kalkacak bense senı yola salmak ıcın gelıcemm dedım Denız se tamam Oguz. Dedı ve gıtdı... Yarın oldu artıl saat tam 3 yarısını gosterıyordu bense hava lımanında Denızı beklıyodum sadece onu kırakdan ızlıyodum o aılesıyle gorusuyodu ve artık gıtme zamanı gelmısdı ucak kalkıyodu oysa o benı gormeden benı terk edıb gıtdı! Aynı her kes gıbı! Aynı aılem gıbı! Buda benım hayatım ama Denız aılemden farklı terk etdı benı aılemse bı sohret ıcın... Kendi ogullarını terk etdıler Denızı yanı ılk aşkımı hıc bı zaman unutmayacagım.! Hayat benı hıc mutlu etmedı ve galıba etmıcek. Bense her zaman Sadece "Aşık Adam" kalacağım!!!
Bazen sadece onun bana gülümsemesi yeter!!!! Senı sevıyorum demese bıle!
Gözlerinin ışıldaması bana dünyaları verir!

"AŞIK ADAM" #wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin