Evet... Boyle ama sanki bi gariblik vardi mektubuma gitdim bakmaya yerinde yokdu niye??? Bu sorular kafamdaydi.... Aman Tanrim noluyo burda.... Diyodum kendi kendime ... Evden cikdim... Ha bu arada benim en yakin erkek arkadasim vardi... İsmi Emreydi... Cocuklukdan arkadasdik hic bahs etmedim tabii. Ama luks hayat suruyodu ... Bende suruyodum tabii.)) Neyse Emre beni aniden aradi Oguz merhaba nasilsin dondunmu sag salim ?? Merhaba iyim saol Emre evet cok Sukur. Emre evde gariblik var ..Emre: nasil yani?? Oguz: gorussek olurmu?? Ayni mekanda saat 5 de Emre: olur gorusuruzz. Saat artik 5 di biz ayni mekanimiza geldik... Merhaba falan biraz dertlesdik ve sonra Emre: Ya Oguz bi sey dicekdin gariblik falan diyodun.. Oguz: aaa evet dogru ... Ben hani 3 sene bundan once nolur nolmaz diye bi mektub yazmisdim ya Emre: evett hani su Deniz icin... Oguz: O mektub yokk...Emre: evet ben verdim Denize Oguz: nasil yani emre kendimi istedi.???! Emre: bak oguz o seni gitdiyin gunden beri aradi durdu adresini bulamadi ve senin yakin arkadasin oldugunu biliyodu beni aradi emre sen oguzun nereye gitdigini biliyomusun bense deniz o sana bi mektup birakdi denizse nerde emre diye sordu ?? Bana ben onu evine getirib mektubu verdim o arabada eve donerken mektubu dayanamayip acib okudu ... Aglamaya basladi demek oguz benim yuzumden gitdi Fransaya deniz bana lutfen emre bana kacmaya yardim et kizimida alip gidiyim... Emre: ederim ama nasil olucak??