Ve artık tam aradan 4 yıl gecmıs... Denız Turkıyeye gerı donmus... Yanında kızıyla bırlıkte... Kızıda kendısı gıbı cok guzeldı... Ben korktdumkı Denız benı tanımaz dıye yakınlasmadım... Başımı alıp gıtdım Ve arkadan kımse Oğuz dedı arkama bı bakınca benı Denız
cağırıyordu. Bana taraf yakınlaşdı Selam nasılsın Eskı arkadaş?? Bense cok saskındım Merhaba ben ııyım sagol. Senden naber Denız: Iyılık Valla Bak buda benım kızım Yaprak... MaŞALLAH cok guzel kızın var. Tesekkur ederım
Hayat nasıl gıdıyo? Iyı... Ve Denızın telefonuna mesaj geliyor. Oysa ımmm sey Oğuz gitmeliyim simdi sonra gorusuruz ama oysa beni yine fakir biri saniyordu ama oyle deyildi. 4 yil aradan sonra hayat bana guldu. Bi sirketde okudugum universite uzre isliyodum daha sonra beni dahada iyi yerler cikardilar artiq sirketde baskan yardimcisiydim. Evim son model arabam her sey.... Ben Denizin yine gitmesinin sebebi bu oldugunu dusunuyodum. Yani Fakirlik. Yarın ise gitdigimde Deniz sirketde karsima cikdi aaa merhaba Deniz sen ne arigosun burda Deniz:Başkanin yanina geldim Oğuz tamam o zaman buyur oysa ben Denizin işe duzelmek için geldiyonu dusunuyodum ama sonra kendi kendime ya Denizin babasinin kendisin sirketi var orda isler dedim. Beni tamamen subhe basmisti. Yarım saat sonra Deniz cikdi Denizin gitdiyini gördum dur Deniz. Efendim Oğuz. Şey bugun aksam yemeye ciksak olurmu olur ama saat kacda?: 7 uyqunmu? Uyqun. tamam ozaman görüşürüz. Ben kendime ceki duzen veriyorum. Yillar onceki itirafimi yine diyecektim olsun ben onun kizinada kabulluyum veee saat 7 oldu Deniz pariltilar icinde kirmizi elbiseyle iceri girdi Deniz cok Seksi gozukuyodu. Deniz merhaba Merhab Oğuz cok guzel gozukuyosun tesekkur ederim sende cok yakisiklisin... Oturduk ve biraz sohbet falan etdik... Sey Deniz sana bi şey dicem buyur Oğuz ben seni ımmm şeyy ben seni Evet Oğuz dinliyorum.. Ben seni unutmadım seni hala.... Dur yapma yillar once diyeceyin sozu soyleme lutfen bak Oğuz artik ben evliyim ne?! Kimle o alcak eriflemi?!! Hayir sirketin yani senin başkanınla ((( Yillar once Amerikaya gelmisti Hayat iste tesadufle sevdik evlendik.... BENSe masadan kalkip gitdim..... Işden cıkıcam zaten dusunuyodum ama niye ya her kes beni terk ediyo simdi sira bende bi kac gun gecdi Baskanim beni evine davet etdi bende gitdim aksam yemeyine Ama bi ciliklar duydum bu Denizdi Denizin aglama sesleriydi Baskanim onu dovuyodu duramadim yine daldim iceri baskanim ve Deniz şaşkın halde durdular bense Kadina el kalkmaz başkanım Oğuz Sana ne aile islerine karışma karışırsam nolur dedim: Kadina kalkan Eller kirilirsin! NİYE insan sevdiyi kadina el kaldirir niye?!!! KALdirmaz kardesim ozur dilerim ama siz buyik taninmis bi sirketin baskanisiniz o kadar büyek şirketi idare ediyosunuz ama zarif bi kadınla yola gitmiyorsunuz ... Ama kadima el kaldiriyosunuz. Ve simdi gitme sirasi bende! Deniz arkamdan Oguz gitme!! Lütfen!! Lutfen gitme kal!!! Ozur dilerim artik cok gec beni terk etdiyin gibi bende seni terk ediyorum Deniz!!! Zaten Adimin sadece Asik adam kalacagini biliyodum!!! Hayat bana ne zaman güldüki! Gülsede cok kısa surdu! Buda Son Belkide bu ülkeden gidib kendime lüks bi hayat kurmalıyım!! Artık gidiyorum!! Buda benim hikayem hh yada hayatim yada kismetim ama her neyse her nasılsa hayatım sunu bilin isterim her zaman ŞÜKÜR etdim. Aşık Adamın Sonu...... neyse ama Denizin yine boyle olmasi beniz uzdu kendimi oldurmeye kalkisdim. Neler yapmadimm neler... Yetdii buda Aşik adamin sonu ismim sadece boyle kalacakdi ve kaldı...(P.S KADINA KALKAN ELLER KIRILSIN!!! ŞİDDETE HAYIR!!!)