*NAZLI'DAN*
Ates cok farkli biri. Gizem dolu. Ogrenmeye onu anlamaya calistikca icine cekiyor. Eee sonucta karabatak. Bosuna demiyorlarmis ona karabatak diye. Acaba o benim icin ne dusunuyor. Ayy ne onemi var simdi
Niye aklima takildi simdi bu ates anlamadim. Aksam aksam gozumu kapatinca o geliyor gozumun onune. Insan her daim onu dusunuyorsa....Derken kapi acildi ve iceriye benim canim arkadasim bahar geldi. Onunla liseden beri tanisiyoruz ve birbirimizi cok severiz.
B:Asktir bu dedi.
Ne dedim. Hani insan her daim onu dusunuyorsa dedin ya onun adi asktir. "Ask derken" dedim. Hani hep onu dusunmek, onsuz nefes alamamaktir ask. Seninle yavuz abim gibi mi dedim alayci bir sekilde. Baharin yanaklari kizarmisti. Ve soyle dedi: Sononlo yovoz obom gobo mo? Dedi. Ben kahkahayi patlattim. Cunku bahar cok tatliydi. Ve onun yanaklarini sıktım. Neyse ben gideyim vec oldu dedi bahar. Annemler seni bu saatte asla birakmaz. Saat gecenin 2si. Sahi sen nasil geldin. Babam is yemeginden donuyordu o bitakti. Ama bu kadar gec kalacagimi bilmiyordum. Dedi bahar.
O zaman bu gece bizdesin dedim bahara gulumseyerek o da caresiz kabul etti. Ama ben bir annemleri ariyom dedi. Ben de simdiye uyumuslardir. Yarin haber verirsin dedim. Hic direnmeden kabul etti. (Cunku cok zekiyim 😎)
Sen terde mi yatarsin yoksa misafir odasini hazirlatiyim mi merve ablaya. Ben burda yatarim dedi. Peki bunun icin merve ablayi uyandirmayalim ben yaparim tamam bende yardim ediyim dedi. Ve kolayca hazirladik. Ama hiz uykumuz yok bir film seyretmeye karar verdik ve sohbet derken en son 5.30 da yattik. Baharin bir saat sonra uyanmasi gerekecekti. Ben bizden gidrrsin hastaneye dedim ama dinlemedi. Eve gidecekti. Ben uyandigimda saat oglenin 1idi. Bahar coktan gitmisti. Ama bana bir not birakmis. Aynen soyle yaziyordu.
"O kadar tatli uyuyordun ki uyandiramadim. Neyse bugun saat 3te
*********** cafeye gelirsen sevinirim.
Seni biriyle tanistiracagim."
BAHAR
Saate baktim 1.30du hemen dolabimi Actim.
👆👆👆👆👆👆👆👆
Kombinimi yaptim. Spor giyimi seviyordum bence bana da cok yakisiyor.
Saat 2.30 olmustu bile.
Hemen ciktim. Kahvalti bile yapmamistim.
Adres yakin oldugu icin yuruyerek gidiyordum. Ama ac da olunca basim dondu bir an sonrasini hatirlamiyorum.
Gozlerimi acinca karsimda ates duruyordu. Su babamin tabutunda bascavus olan ates. Ates Acar. Offf cok yakisikliydi. Ya kizim ne diyorsun kendine gel insallah sesli dusunmemisimdir. Bak ya nasil carpik carpik guluyor. Ayy acaba sesli mi dusundum. Bubu anlamanin tek bir yolu var.
Noldu bana dedim
Ates de yolda bayilacaktiniz ben sizi gordum hemen tuttum sonra hastaneye getirdim. Bahar dedim sadece. O da bahar mi dedi. Brnde buradi baharin calistigi hastane deme. Evet dedi ates.
Bana onun cagirabilir misin. Tabi manadinda basini salladi ve odadan cikti. O sirada iceri annem ve babam girdi. Annem hemen banasarildi optu kokladi noldu kizim sana dedi. Babam ise gelip sacimdan optu ve yine kahvalti yapmadin deme dedi. Saat kac dedi 6 dediler. Olamaz benim yarin konserim var keman konseri calismaliyim. (Nazli keman kirsu aliyordu ve son sinif oldugu icin artik stajyer gibi kucuk konserler veriyordur.)ve ilk konserim hemen cikmaliyim.
O sirada iceri bahar ve ates girdi. Babam atese gercekten cok tesekkurler ates afetin aslanim hadi biz cikalim sana artik daha cok guveniyorim aslanim yine guvenimi bosa cikarmadin dedi ve ayes da emredersiniz komutanim dedi ve atesle babam cikti. Bahar ise bize serumum bitince cikabilecegimi soyledi ortalama 1.30 saat surermis.
Demekki babam atese cok guveniyor
Ates iyi bir damat adayi bence diye dusundum sonra kizim sacmalama ya Allahim ya ne dusunuyorum ben
Bahar bana hadi yine iyisin kurtaricin seni yine kurtarmis bakisi atti. Ben de seni oldurutum bahar bakisi attim attim hem de en siddetlisinden. Annem bir seyler soyledigimizi anlamis olmali ki bir oksurdu.Biz de 1.30 saat sonra eve geldik. Ama babam daha eve gelmedi. Sonra haber aldik ates vurulmus. Benim gozumden istemsizce birkac yas suzuldu.
《Sizce ates olecek mi?》
《Ates ve nazlinin hayati nasil degisecek?》
《Ates ve nazli evlenebilecek mi?》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLE OYNAMAK -NazAt- (TAMAMLANDI)
FanfictionHepimizi bir arada tutan duygu aşktır aslında. Vatana duyduğumuz aşk bayrağa duyduğumuz aşk sevdiğimize duyduğumuz aşk... Bu kitapta vatan aşkıyla sevdiğimize duyduğumuz aşkı nasıl bir arada tuttuğumuzu göreceksiniz. O kadar çok sevdiler ki bütün zo...