GÖRÜMCE MESELESI

590 38 39
                                    

X:izin vermiyorum.
Herkes bir anda kafasini oraya cevirmisti. Kimdi yine evlenmemize mani olan pislik derken atesin sesiyle irkildim.
A:Minik kuş
Nazlidan
Minik kus he minik kus ates hani degismistin. Ic sesimi susturup olayi anlamaya calistim.
A:Askim benim ne ara geldin
S:Abim benim cok ozledim seni
N:(sessizce ama eylem ve bahar duyar) oh kardesiymis.
E:Veee senin bir gorumcen var.
N:Ya eylem.
B:Aaa eylem utandirma kizi ya :)
N:Ates bu kim bana bir kardesin oldugunu soyleme
S:Abii bahsetmedin mi benden ask olsun.
A:Tamam bir dakka simdi bu su benim minnak kardesim ankara da okuyordu simdi tatile geldi. Daha dogrusu gelmis. Su bu benim biricik nazli yarim. Bu tim komutanimiz yavus karasu bu da yavuz komutanin se.... yani bu doktor bahar. Bu timden fethi caylak asik deli kesanli bu da fethinin sev..... nazlinin arkadasi eylem. Nazlinin annesi babasi bu da abilerin abisi hafiz abi ve esi fatma.
Su hepsiyle tanisti feyzullaha gelince bir gozgoze geldiler. Ates bunu gordu.
A:oksurur. Abicim hadi gec der ve su yerine gecer.
G (uler):Hasi kizim gorumcene bir cay koy bakalim der nazli kizarir ates ise nazliya ask dolu gozlerle bakmaktadir.
Nazli onaylar ve eylem ile baharla mutfaga gecerler.
Tam su hakkinda konusuyorlardir ki su gelir.
S:Selam. Yanlis bir zamanda gelmedim umarim.
E:Aaa olur mu oyle ne yanlis zamani. Simdi sen nazlinin gorumcesisin tabi gelcen.
Nazli eylem dirsek atar.
B:Tabi canim tabi hadi gel biraz konisalim. Hem nize ates hakkinda bilmemiz gerekenleri de anlatirsin. Daha dogrusu nazliya.
Nazli kipkirmizi olmustur.
S:Ya kizlar naptiniz yengeme gel yengem. Der ve yanina gidip sarilir.
S:Hem ben sizin bir kardesinizim degil mi o yuzden yenge gorumce yok abla kardes var abimi atariz biz der.
Herkes guler.
N:Neyse biz daldik unuttuk. Ben caylari tazeliyim sana da katiyim sucum. Sonra birlikte konusuruz.
S:Olur valla. Hadi biz de yardim edelim.
Caylari vermislerdir. Nazlinin odasina cikip dogruluk cesaretlik oynamaya baslarlar.
N:Hadi bakalim ceviriyorum ama once soz verin bir sey saklamak yok ve aramizda kalicak.
Herkes:SÖZ
N:Hadi o zaman cevir eylem.
E:Hemen der ve cevirir.
Su soruyor nazli cevapliyor.
S:Ihım ıhım. Ne sorsam acaba biraz abimle ilgili soriyim bence.
N:Hic gerek yok.
S:Var var. Evet soylr bakalim dogtuluk mu cesaretlik mi
N:Cesaretlik tabiki.
S:Hmmm o kadar emin olma ablacim. Eee madem cesaretlik o zaman abimin en son attigi mesaji yuksek sesle oku bakalim.
EyBah:Ooooo
N:Hayir ya olmaz
S:Aaa ama ablacim sen sevtin ya da biz de okuyabilir sana zorluk olmasin.
N:Sira size de gelcek. Hadi bakalim napcaz okucaz artik.
N:Canim benim uydun mu seni cok ozledim melegim asagi insane bir tanem nazli yarim kelebegim benim. Sen mustakbel kocani ozlemedin mi ask bocegim 😙😙😙
Nazlini yanaklari kizarmistir. Herkes oooo der.
S:Vay vay vay abime bak be nasil da romantikmis odun falan ama iyi iyi.
N:Hadi bakalim ceviriyorum.
Bu sefer bahar sorar eylem cevaplar.
B:Aaa ne sorsam acaba. D mi c mi
E:Hmmm d.
B:Hadi bakalim sen kasindin. Fethiyle nasil sevgili oldunuz bakalim.
E:Oksuruk krizine girer.
N:Hiiii naptiniz kiz aile vardi orda.
E:Yuh nazli ya sen kadar fesatsin. Yoksa siz yapiyonuz mu
N:Piiisss 👹👹
B:Ayy kiz konuyu nereye getirdiniz iki dakkada neyse cevabi aliyim. Bak soz verdik.
E:Ya iste ben bahcedeyken geldi. Etegin kisa olmus dedi. Ben de iste sanane dedim annem misin babam misin sevgilim mi dedim. O da hmmm hic fena degil sevgilin olurum aslinda dedi. Sonra beni optu.
Herkes oha der.
S:Neyse hadi devam. O zaman eylem cevir.
E:Hadi bakalim. Him tam yeri soruyorum su.
S:Tmm sen sormadan soyliyim d.
E:Vay neyse ben simdi seni sondururum.
Feyzullahtan hoslandin mi.
Su tam su iciyordu ki suyu eyleme fiskirtti.
E:Allah razi olsun su tam da banyo yapacaktim. Neyse olsun bu oyun yolunda gaziliktir. Sirumun cevabini aliyim.
S:Yok oyle bir sey canim nerden cikarttiniz.
B:Aaa su siz verdik yalan yok carpilcan kiz.
S:Of tamam biraz yakisikli ama cok az boyle boylu poslu gizlerin kasli falan ama biraz tamam az tamam orta off tamam ya cok yakisikli ama o bana bakmaz. Sonucta ben onun komutanlarindan birinin kardesiyim.
N:Ya ates izin verirse?
S:Kim abim mi sen onu tanimamissin nazli o hayatta izin vermez.
N:Kim bilir belki....
S:Kimseye soylemiyecegimize de soz verdik.
Herkes off tamam der ve oyuna dev ederler. 1 saat oynarlar sonra hepsi sıkılır ve asagi inmeya karar verirler. Sonra nazli atesi aylem fethiyi ikna eder ates yavuzu fetfi de feyzoyu cagirir ve alis verise giderler.
Yarim saate varirlar kizlar hemen bir dukkana girerler. Amaclari suya bir seyler almakti ama hepsi nasiplenirler.

ATEŞLE OYNAMAK  -NazAt-  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin