*NAZLI'DAN*
Mutlu giden hayatim birkac saat icinde degismisti. Artik yasamanin bir faydasi yoktu. Ölmek istiyordum. Atessiz demek nefessiz demektir bana. Atesim yoksa nefes almak haram bana. Ben bu aciya daha fazla katlanamam. Oldurucem. Evet kendimi oldurecem. Havuza atlayip cikmasam. Hayir hayir annemler hemen kurtarir. Assagiya atlasam catidan. Olmaz olmem kesin degil. Ilac icsem. Annemler midemi yikatirlar ve kurtulurum. Evvet buldum. Bilegimi kesicem. Surda bir yerde makas olcakti. Hih iste. Tam makasi aldim cesaretimi toplayacaktim ki kapi acilmaya calisildi ama kilitlemistim.A: Nazli nazli ac kapiyi. Nazli orda misin? Sen hic boyle yapmazdi. Noldu simdi?
N: ..........
A: Kizim noldu? Niye ses vermiyorsun?Anmem babami aramis olacakti ki seslerini duydum. Sonra onun sesini duydum. Atesin sesini. Hickiriklarla aglamaya basladim. Bir anda ates kapiyi kirdi. Ben ayakta titriyordum.
A: Nazli birak onu. Lutfen hadi birak.
N: Hayir hayir olmaz. Yapamam. Artik yasayamam.
A: Nazli her seyi biliyorum. Bak ben senden cok ozur dilerim. Sana guvenmedigim,dinlemedigim icin cok ozur dilerim.
N:Ates ben sana kizamiyorum ki. Sadece sana cok kirildim. Gururuma yediremiyorum.
A: Askim her seyi beraber asicaz. Hala benimle evlenmek ister misin?
N:Ben seni her seyden cok istiyorum.
Dedim ve boynuna atladim. Ve ekledim "Evet seninle evlenirim." Sonra ates beni dondurdu.
Sonra disari ciktik. Ben atese sarilarak yuruyordum.N: Ates ben eylemi gormek istiyorum.
A: Ama bu senin icin dogru mu?
N: Evet en dogrusu bu.
A: Peki hadi gidelim.
Taksiye bindik.*yarim saat sonra*
Otele geldik. Kapiyi tiklattim.
N: Eylem neden yaptin bunu?
E: Nazli ozur dilerim ama mecburdum.
N: Ne mecburiyetinden bahsediyorsun sen ya? Ben sana guvendim. Kardesim dedim.
E:Nazli bak beni colak kacirdi.
N: Yalan soyliyeceksin bari adam akilli soyle. Colak oldu eylem oldu.
E: Hayir olmedi. Olen colagin ikizi koseydi.
A-N: Ne?
E:Duydunuz iste.
A: Ee tabi kendini oldurecek cesaret colak da yok.
E: Dogru. Bak nazli ben direndim. Anlatmayacaktim. Ama colak beni tehdit etti. Eger soylemezsen soylemesidigin her saat icin sevdiklerini oldurturum. Alayda cok buyuk bir adamim var dedi.
A: Alayda adamimi varmis?
E: Evet.
A: Allahim deliricem kim bu adam Allahin cezasi colak.
N: Tamam hayatim. Sakin.
Eyleme tesekkur edip otelden ciktik.
Ates hala alaydaki adami dusunuyordu. Buyuk ihtimalle arkadaslarini elemeye calisiyordu ki hayir olamaz falan diyordu.
A:Nazli bak ben arkadaslarimi dusundum buyuk ihtimalle onlar degil. Hem colak buyuk bir adam demis. Daha ust olmali.
N: Haklisin ama ust derken babamdan bahsetmiyorsun degil mi.
A: Asla sacmalama. Hadi beb seni eve birakiyimAtes nazliyi bir taksite bindirir ve eve varinca aramasini soyler. Ates de alaya gelir.
M: Ooo ates baristin mi yengeyle.
A: Oglum kesanli bir sus abi ya.
Fey: Noldu komutanim iyi gorunmuyorsunuz.
A.h.: Aynen caylak hakli noldu kardesim.
F:Olum soylesene.
A: Haberi eylem yapmamis.
Y:Ne?
A: Colak olmemis.
K: Ne? Oglum bu kopeki kac canli.
A: Alayda colagin adami var.
A.h.: Allahim sen bize yardim et.Kesanli herkesi sorgulamaya baslar.
A: Kesanli sacmalama. Burdan degil.
Eylem colak tarafindan kacirilmis. Olen koseymis colagin ikizi olan.alaydaki kostebek buyuk biriymis.
F: Bunlari eylem mi soyledi.
A: Evet.
F: O zaman yalandir.
A:Ogkum sacmalama kiz niye boyle bir yalan uydursun. Hayir bunu anlamanin tek bir yolun var artik askerligin yaninda bizler birer kostebegiz. Simdilik bunu erdem yarbayima soylemeli miyiz bilemedim .
Y:Oglum tabiki soylicez.
A: Peki komutanim.
Hep birlikte erdem yarbayimin odasina gittik. Olanlari anlattik. Erdem yarbayim soka ugramisti resmen. Bir sey soyleyemedi. Sadece yasini cagrin dedi. Peki dedik ve cagirdik.
Yas: Buyrun komutanim.
E.y.: Oglum cok buyuk bir gorev var. Colagi takip etmeni istiyorum. Colak daha once hepimizi gordu. Seni gormedi onu sirtindan bicaklicaksin anladin dimi.
Yas: Evet komutanim.
Dedi ve o da odadan cikti.
Hep birlikte yemege indik ama hepimiz colagin adamini dusunuyorduk. Ali haydar bunu anlamis olacak ki yemeyecekseniz kaldiralim melwklerin kanatlari yorulmasin dedi. Ve sofrayi kaldirdik.
Sonra herkes odasina cekildi. Harkesin aklinda bir soru vardi colagin adami kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞLE OYNAMAK -NazAt- (TAMAMLANDI)
FanfictionHepimizi bir arada tutan duygu aşktır aslında. Vatana duyduğumuz aşk bayrağa duyduğumuz aşk sevdiğimize duyduğumuz aşk... Bu kitapta vatan aşkıyla sevdiğimize duyduğumuz aşkı nasıl bir arada tuttuğumuzu göreceksiniz. O kadar çok sevdiler ki bütün zo...