Prologue

539 11 4
                                    

Warning, er komen sommige engelse gesprekken in voor aangezien Loren haar vriend italiaans is en Ik neem aan dat veel mensen geen italiaans kunnen lmao. Waarschijnlijk word er veel engels gepraat in de 1ste 3 hoofdstukken, dat jullie dit weten!

"When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath, but you heard it; 'darling you look perfect tonight'

P.o.v Loren

Langzaam open ik mijn ogen en de licht stralen komen snel mijn ogen binnen. Ik begin hard te zuchten en gooi mijn deken over mijn hoofd heen.

'Daar gaan we weer'

'5'

'4'

'3'

'2'

'1'

"Loren!!! We need to go to my parents, you need to get your lazy bum out of the bed now!" Roept divano naar boven.

Ik zucht luidt, hij kan echt nooit zijn mond voor 1 minuut houden. Ik sta op en wrijf langzaam in mijn ogen. Ik rek me snel uit en loop rustig naar de badkamer. Ik kijk in de spiegel en bekijk me zelf, de rode vlekken in mijn nek zijn nog duidelijk. Als ik er lang genoeg naar kijk komen de herinneringen van gister avond terug. Ik grijns en gooi mijn licht blonde krullende haren die net tot over mijn schouders komen in een knot. Ik bekijk mijn groene ogen in de spiegel en zie wallen onder mijn ogen. Ik zucht en loop terug de slaap kamer in waar Divano me boos aan kijkt.

"Jeez, which part of hurry up don't you understand?" Vraagt hij boos.

"Calm down, I'm already up, see?" Zeg ik en loop naar de kleding kast.

"I only need to change my clothes and then I'm ready to go" Zeg ik rustig en pak een los wit jurkje uit mijn kast.

Aangezien ik heel bruin ben matched het mooi. Ik kijk Divano aan en hij rolt zijn ogen en loopt dan naar beneden. Soms, echt soms wil ik iets heel hard tegen zijn hoofd aan gooien zodat zijn mooie gezicht er niet meer zo mooi uit ziet! Ik pak mijn witte teenslippers en trek ze aan. Dan loop ik naar beneden toe en kijk hem aan.

"You got everything you need?" Vraagt hij en ik knik.

Ik pak snel mijn kleine tasje en loop met hem mee naar zijn auto en stap dan in. Als ik de radio zenders verander hoor ik het liedje perfect van ed sheeran.

"When you said you looked a mess, I whispered underneath my breath, but you heard it; 'darling you look perfect tonight'

Het liedje galmt zacht door de auto heen en ik neurië zacht mee. Divano geeft me soms kleine blikken via de zijkant. Ik negeer het en kijk naar buiten toe.

"You know, just a few more days and then were going back to the Netherlands!" Zegt hij terwijl hij een gesprek probeert te beginnen.

Ik weet dat hij stiltes haat, maar soms is het nodig. Ik heb geen puf om elke minuut te kunnen praten terwijl hij dat met gemak de hele dag vol zou kunnen houden.

"Uhu, I know! I'm excited!!" Zeg ik vrolijk en geef hem een kleine glimlach.

"Why do you even like it so much there?" Zegt hij en kijkt me vragend aan.

"I dunno, I think it's something I growed to like, you know?" Zeg ik simpel en haal mijn schouders op.

Hij zucht even en knikt dan. Hij is zo altijd, hij doet wel alsof hij het daar leuk vind.... Maar hij geniet er nooit zo erg van als ik dat doe. Ik heb een hele tijd erover gedaan totdat ik de taal onder de knie had, terwijl Divano er niks om gaf. Soms vind ik het wel jammer dat de vakantie niet iets was waar we samen naar uitkeken, maar ik voel me er vrij. Even van alle zorgen weg.

"Were here" zegt hij kortaf en stapt de auto uit.

"Do you always need to react the same way after we talked about going to the Netherlands?" Vroeg ik hem boos.

Hij haalde niet boeiend zijn schouders op en liep het huis binnen. Ik zuchtte luid en trap wat steentjes weg en loop dan rustig naar binnen. Divano's moeder komt gelijk naar me toe gerend.

"Hai dear!" Zegt ze vrolijk en omhelst me.

"hey tiana" zeg ik gewoon normaal en omhels haar terug.

Ik heb de ouders van Divano nooit gemogen. Er is iets aan hun dat me niet goed zit. Zijn moeder is gewoon te vrolijk en reageert volgensmij zo tegen iedereen terwijl zijn vader niet eens in mijn buurt durft te komen laat staan in de zelfde kamer wilt staan.

"Hey Harold..." probeer ik maar Ik word genegeerd en hij loop naar buiten.

"Just ignore him dear" zegt Tiana en wrijft over mijn schouders.

Ik rol mijn ogen en loop naar Divano toe die me chagrijnig aan kijkt.

"Why do you always need to piss my dad off?" Snauwt hij.

"Excuse me?" Zeg ik en neem een stap terug.

"Never mind, just go talk to my mum or something" zeg hij en loopt naar buiten toe.

Ik zucht en loopt met een geforceerde glimlach naar Tiana toe. Ze neemt me mee naar de keuken om over gerechten te praten.

'Please kill me'

¥•¥•¥•¥•¥

Nadat we na een lange vermoeiende dag eindelijk thuis aan gekomen zijn loop ik gelijk naar de bank toe en plof erop neer.

"What's up babe?" Vraagt hij aan me en ik haal mijn schouders op.

"I dunno, just tired..." zeg ik zuchtend.

"I think I just know what you need" zegt hij en loopt op me af.

Hij pakt mijn handen vast en trekt me omhoog en zodra ik sta drukt hij zijn lippen op die van mij. Hij drukt me langzaam dichterbij waardoor ik schrik en hij de kans krijgt om zijn tong er bij te duwen.

¥•¥•¥•¥•¥
HEEY😂💗 MIJN NIEUWE BOEK HIHI!💗 OVER KAPSER DOLBERG KILL😂 BEDANKT VOOR DE COVER SKATTIE nilsdonut 💗💗 HOPEYALIKEDIT💗⭐️ LOVEYA✨☺️

Xx Me💗

Faith Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu