"I might be young, but I ain't stupid"
P.o.v Loren
Ik sta in de keuken en maak een eitje terwijl ik een beetje mee dans op de muziek.
"I know your lying, cause your lips are moving. Tell me do you think I'm dumb? I might be young, but I ain't stupid"
Ik leg het eitje op her brood neer en leg de pan terug terwijl ik met het bord omdraai. Ik schrik me dood als Divano daar opeens staat en ik grijp snel met een hand naar mijn borstkast.
"Jeez, you nearly gave me a heart attack" zeg ik en adem langzaam in.
"Mmh, did you make me anything?" Vraagt hij ongeintresseert.
"I thought you made something yourself, this is mine" zeg ik en loop naar de tafel toe en pak mijn telefoon.
"You can't even do one simple thing here in this damn house" snauwt hij.
Fijn, hij is weer in zo'n bui. Ik negeer zijn gemeen commentaar en rol mijn ogen. Ik weet toch dat hij het niet meent dus begin ik met het eten van mijn eten. Hij pakt een simpel broodje met kaas.
"Oh, yeah so you know, I'm going out with the guys tonight." Zegt hij kortaf.
Snel draai ik mijn hoofd naar hem toe en kijk hem boos aan.
"But our four year anniversary is tonight..." zeg ik en ik voel mijn hart sneller kloppen.
"Shit, totally forgot but babe I can't cancel the guys anymore you know how they are!" Zegt hij snel en loopt naar boven toe.
Ik zucht even. Dit gaat altijd zo! Hij doet altijd maar wat hij wilt en Ik word er echt schijt ziek van! Ik pak mijn bord en zet hem in de vaatwasser waarna ik naar boven toe loop en de slaapkamer in ga.
"I'm going to shower ok, I dunno what your going to do but have fun" zeg ik bot en doe de douche deur op slot.
"Are you on your period or something! Stop being a bitch!" Roept hij hard en gooit de deur dicht met een klap waarna hij naar beneden loopt.
Ik kleed me uit en doe de douche aan waarna ik er onder ga staan. Hij is echt een kleuter! Ik spoel me af en was mijn haren snel en stap daarna de douche uit. Ik pak mijn lingerie en trek daarna een simpel groen shirtje met een zwarte rok eronder. Ik pak moes en smeer het in mijn haren zodat het er natuurlijk uit komt te zien. Dan loop ik naar beneden toe en ga op de bank zitten. Ik pak mijn telefoon en besluit Camila te appen.
U 13:08;
Hey, wanna hang out at my place?🤔Camila❤️ 13:12;
Sure, let me guess, boyfriend problems?😂U 13:12;
You just know me to well😂Camila❤️ 13:13;
Already on my way!☺️Ik lock mijn telefoon en loop naar de keuken toe om een blikje cola te pakken. Ik loop terug naar de bank en neem een slok van mijn drinken. Ik ga weer op de bank zitten en kijk zuchtend naar het plafond. Kon het maar altijd zo stil zijn. Ik adem rustig in maar ik schrik al snel op als de bel gaat.
'Wat heeft iedereen toch met me laten schrikken vandaag!'
Er word nog eens gebelt en ik rol mijn ogen. Dit moet Camila wel zijn....
"Jaja rustig, ik kom al" schreeuw ik richting de deur en open hem.
"HAII GIRL!" zegt Camila schreeuwend.
"Thanks, just needed that, now I'm deaf" zeg ik sarcastisch en Camila rolt haar ogen.
"How ya doing?" Vraagt ze en huppelt mijn appartement binnen.
"Just the same as always..." antwoordt ik normaal.
"That stupid guy always ruining your mood, I don't know why your still with him" Zegt ze en rolt haar ogen.
"Because I love him" zeg ik duidelijk.
"How can you even love something like that?!" Zegt ze en kijkt me met grote ogen aan.
"It's just, when we met he was the complete opposite of how he is now..." zeg ik en haal mijn hand door mijn haar.
"You wanna know what I think?" Zegt ze grijnzend.
"No, thankyou" zeg ik er direct achter aan en loop naar de keuken.
"I think you need some space!" Zegt ze en kijkt me direct aan.
Ik pak een blikje cola en loop naar haar toe. Ik geef het aan haar en ze neemt een grote slok waarna ze heel hard hoest. Ik begin hard te lachen.
"No, I don't need space, we just need to get away from here a few days!" Zeg ik blij en klap in mijn handen.
Ze zucht luidt en staat op.
"I really need to go" Zegt ze en pakt haar tas op en loopt naar de deur.
Ik loop met haar mee en geef haar een knuffel en sluit dan de deur.
Ze was er maar even maar dat maakt niks uit. Ze heeft me erg geholpen en nu ben ik er uit. Wanneer we weer terug zijn en weg zijn uit Nederland is alles waarschijnlijk beter dan het was toen we weg gingen!
¥•¥•¥•¥
YAAAY😛 DAT IS WAT ZE DENKT, MAAR ZAL HET OOK ZO ZIJN😏 HIHIHI JA DAAR KOMEN WE VANZELF ACHTER😛💗 HOPEYALIKEDIT💗☀️ LOVEYA⭐️Xx Me💗
JE LEEST
Faith
FanfictionLoren is een 20 jarig Italiaans meisje. Elk jaar gaat ze met haar vriend dus ook naar Nederland toe op vakantie waardoor ze zelf ook vloeiend Nederlands kan spreken, alhoewel haar vriend daar minder belangstelling in toont. Wanneer ze een zomervakan...