Chapter 12

291 7 0
                                    

"I won't give up on us"

P.o.v Loren

Kasper 09:42;
Meet me om half 2 bij het cafe

Ik kijk verbaast naar mijn telefoon. Waar komt dit opeens vandaan? Ik zucht en gooi de dekens van me af en stap naar de badkamer toe. Als ik bij de kraan aangekomen ben gooi ik water in mijn gezicht. Komop, denk na! Zal ik gaan? Of zal ik gewoon een dag bij Divano blijven aangezien die anders ook niks te doen heeft. Ookal is die meestal hier niet als ik terug kom, misschien heeft die vrienden gemaakt.

Ik begin te lachen bij het idee van Divano die uit zich zelf vrienden maakt. Ik bekijk mezelf in de spiegel.

'Ik zie er echt vermoeid uit'

'Jongens..'

Ik rol mijn ogen en loop terug de slaap kamer in. Het is nu half 12 dus als ik zou gaan heb ik nog 2 uur. Met een geërgerde zucht plof ik weer op bed en veer daarna weer naar boven toe. Ik hoor Divano grinniken en ik weet dat hij wakker is. Ik kus hem op zijn wang en hij knijpt zijn ogen dicht. Lachend begin ik in zijn gezicht te blazen wat me een duw opleverd.

"Don't blow air in my face!" Zegt hij lachend.

Ik steek mijn tong naar hem uit en ga op hem zitten. Hij rolt om en nu lig ik onder hem. Hij kijkt me met een glimlach aan en ik blaas weer in zijn gezicht.

"Babeeeee" zegt hij met een zielig gezichtje.

"My big baby doesn't like it, does he?" Zeg ik en grijns.

Hij rolt zijn ogen en plaats zijn lippen op die van mij. Ik ga erin me maar wanneer hij zijn tong erbij wilt doen duw ik hem weg.

"Is it ok if I go away for awhile?"

Hij kijkt bedenkent naar boven en knikt dan en gaat letterlijk op me liggen. Snel begin ik onder hem te bewegen.

"You're fat!" Zeg ik en begin meer te bewegen.

"Auch, my poor heart!"

"Pffft, which heart?"

"O, my, god!"

"I'm sorry, please forgive me"

"No need for the sarcasme"

"Just get off me, I can't breath!"

"Ok, ok!"

Hij gaat van me af en ik begin hard te ademen. Ik begin te lachen en ga rechtop zitten. Nu is het zijn beurt om zijn tong uit te steken. Ik pak mijn telefoon en open mijn app.

U 12:03;
Ja, isgoed moet ik nog wat meenemen?

Ik gooi mijn telefoon weg en loop naar mijn koffer toe. Ik open hem en kijk tegelijker tijd naar buiten toe. Het weer ziet er goed . Ik loop snel naar de badkamer en kleed ik me gauw om. Wanneer ik de badkamer weer uitloop kijkt Divano me van top tot teen aan.

"You look good, babe"

Oke, Ik weet niet wat er vandaag met hem aan de hand is, maar hij doet raar! Ik geef hem een glimlach.

"Thanks!" Zeg ik blij.

Hij knikt en gaat dan weer met zijn hoofd omlaag. Hij ligt languit op het bed en mijn blik glijdt over zijn buik. Ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wel geluk met hem heb. Ik glimlach naar mezelf en loop naar de woonkamer toe. Ik pak een elastiekje en gooi dan mijn haar omhoog in een knot. Door mijn krullen zit die niet te strak. Kleine krulletjes springen er tussen uit en ik zucht. Langzaam loop naar de keuken toe en pak een beschuitje met kaas. Ik open de koelkast en pak er een flesje sap uit. Rustig loop ik naar de tafel toe en open instagram.

148 nieuwe meldingen.

'Oke?'

Ik bekijk langzaam naar mijn telefoon die nog steeds alle likes probeert bij te houden en de volgers.

'Oke? Wat is er zo juist gebeurt?'

Ik scroll helemaal naar beneden voor een reden maar kom nooit bij de onderkant. Weetje, laat maar! Ik open instellingen en schakel de meldingen van instagram uit.

'Heb ik er mooi geen last meer van!'

Ik eet snel mijn eten op. Ik roep nog een doei naar Divano en dan loop ik naar buiten.

'Ben benieuwt wat Kasper moet'

¥•¥•¥•¥
JAAAA, wat zou die moeten😏 En opzicht was dit wel een schattig hoofdstukje tussen Loren en Divano😛💗 Maar hoezo zou hij opeens zo raar doen? 😏💗 LOL LEZEN JULLIE BINNEKORT😈 Oke ben weer lekker gemeen😂 I know I know! Dit hoofdstuk was een beetje kort is net 800 woorden😆😭 Hopeyalikedit💗💗 LOVEYA

Xx Me👨🏼‍🚒🔥

Faith Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu