"I know I'm not the only one..."
P.o.v Loren
Ik loop de only uit en heb ondertussen al een paar tassen aan mijn armen hangen. Ik pak mijn telefoon uit mijn kontzak en let even niet op waardoor ik tegen iemand aanloop. Beide vallen we hard op de grond.
"Au" zeggen we tegelijk en ik begin te grinniken.
Ik kijk op en zie een meisje met korte bruine haren op de grond zitten. Ze kijkt ook op en begint te glimlachen.
"Sorry, het spijt me ik keek niet echt waar ik liep" begint ze snel te zeggen.
"Rustig, maakt niks uit ik keek zelf ook niet waar ik liep" zeg ik lachend.
"Ojee, je telefoon" Zegt ze en pakt hem op.
Ze geeft hem aan me en ik kijk op mijn beeldscherm een er zit een kleine barst in de hoek van het scherm.
"Maakt niks uit, is niks ergs mee dus" zeg ik glimlachend.
Wanneer ze beseft dat ze nog op de grond zit staat ze snel op en steekt haar hand uit. Ik pak haar hand en sta snel op. Ze geeft me een paar tassen aan.
"Bedankt" zeg ik glimlachend.
"Hoe heet je?" Vraagt ze aan me.
"Loren, jij?" Vraag ik aan haar.
"Zara!" Zegt ze vrolijk.
"Kom je hier uit nederland?" Vraagt ze nieuwschierig.
"Nee, uit Italie" antwoord ik simpel.
"Ik dacht al dat ik zoiets zag. Maar wacht hoe kun je dan zo goed nederlands?!" Zegt ze verbaast.
"Ik kom hier elk jaar op zomervakantie op vakantie dus het zou handig zijn als ik dan wat leer he" zeg ik grinnikend.
"Ja oke dat is wel waar" Zegt ze glimlachend.
"O, Ik zou naar een cafe gaan naar een vriendin van me, zin om mee te gaan" vraagt ze dan.
Ik twijfel even aangezien ik haar niet ken maar stem dan in. Ik loop met haar mee naar een cafe dichtbij de plek waar we net gevallen zijn.
"Haley!" Zegt Zara blij en rent naar een wat getint meisje met lang stijl zwart haar.
Ze omhelst haar en ik kom er awkward aan gelopen.
"Haley, dit is Loren, Loren dit is Haley" zegt Zara snel.
"Hey" zegt Haley vrolijk.
"Haii" antwoord ik terug en Ik ga aan het tafeltje zitten.
"Hoe zijn jullie elkaar tegen gekomen?" Vraagt Haley aan ons.
We kijken elkaar aan en schieten in de lach.
"Wow, ik mis blijkbaar weer veel" zegt Haley en slaat haar hand tegen haar hoofd aan.
"Nou, we zijn eigenlijk een soort van beide tegen elkaar aan gelopen" zegt Zara en Haley begint hard te lachen.
"Zara, kluns" grinnikt ze.
"Het is ook een soort van mijn fout ik lette echt totaal niet op" zeg ik lachend.
"Dus voor hoelang blijf je hier eigenlijk?" Vraagt Zara aan me.
"5 weken, daarna ga ik weer terug" zeg ik wat sip.
"En, heb je een vriend?" Vraag Haley aan me.
"Haley, waarschijnlijk valt ze op jongens dus kap!" Zegt Zara en slaat haar op haar arm.
Haley rolt haar ogen.
"Zo bedoelde ik het niet!" Zegt ze protensterend ze.
"Geeft niet, Ja ik heb een vriend" zeg ik schouder ophalend.
"Jammer, word het geen jongens jacht voor jou" zegt Zara.
"Achja, hij is toch alles wat ik nodig heb" zeg ik simpel.
"Aawh, schattig" zegt Haley.
Ik voel mezelf rood worden en sta op.
"Wie wilt koffie?" Vraag ik.
"O ik, ik!" Zegt Zara enthousiast.
"En jij Haley?" Vraag ik en ze knikt rustig.
"Ik loop naar de Bali toe en bestel 3 cappuccinos.
Wanneer het klaar is loop ik terug. Ik geef iedereen zijn kop en ga dan weer zitten.
"Dus, is hij een beetje leuk?" Vraag Haley.
"Wie?" Vraag ik.
"Je vriend natuurlijk!" zegt Zara snel voor Haley.
"Nou, ja" zeg ik kort.
Op de achtergrond hoor ik het liedje 'I'm not the only one' van sam smith.
"You say I'm crazy, cause you don't think I know what you've done, but when you called me baby. I know I'm not the only one..."
"Nou, dat klinkt niet leuk" zegt Haley.
Ik zucht en neem kort een slok van mijn koffie.
"Nou, hoe zal ik het zeggen"
"Hij heeft een soort van aggressie problemen ofzo en reageert dat vaak op mij af?" Zeg Ik zacht en neem nog een slok.
Hun ogen worden groot.
"Toch niet zoals in mis-" vraagt Haley Maar ik onderbreek haar.
"Nee natuurlijk niet ! Gewoon boze dingen zeggen" zeg ik kort.
"Wow, door mij was die allang gedumpt!" Zegt Zara met een hoge stem.
"Ja maar jij kan niet tegen negatieve dingen" zegt Haley grinnikent.
"Nou kom dan maar nooit in zijn buurt!" Zegt ik lachend.
"Hey, we gaan vanavond naar een club hier dichtbij, zin om mee te gaan?" Vraagt Zara.
"Euh, Ja lijkt me leuk!" Zeg ik glimlachend.
"Leuk!" Zegt Haley.
Ik pak mijn telefoon op en kijk naar de tijd.
"Ik moet nu echt gaan...." zeg ik.
"Oke , geef je telefoon is!" Zegt Zara blij en Ik geef hem.
"Ik heb mijn nummer erin gezet, app me zo even dan regelen we alles even!" Zegt ze blij en ik knik.
"Dan zie ik jullie vanavond!" Zeg ik blij.
Ze zwaaien en ik loop weg en loop terug naar het hotel met mijn kleren.
¥•¥•¥•¥
YAAAS!! VOLGENDE HOOFDSTUK DE CLUUB!🎉 WHOOP WHOOP😂😂 Oke lol😋 Hopeyalikedit✨ Loveya💗Xx Me💗✨
JE LEEST
Faith
FanfictionLoren is een 20 jarig Italiaans meisje. Elk jaar gaat ze met haar vriend dus ook naar Nederland toe op vakantie waardoor ze zelf ook vloeiend Nederlands kan spreken, alhoewel haar vriend daar minder belangstelling in toont. Wanneer ze een zomervakan...