Chapter 10

302 9 1
                                    

"You got me wrapped up, around your fingers"

P.o.v Loren

Wanneer we veel winkels in gegaan zijn heb ik nog steeds niks kunnen kopen. Ik zit er echt niet bij met mijn gedachtens. We lopen naar een terras toe om ergens te drinken. Zara en Haley hebben al veel tassen, waardoor ik er nu 2 van allebij til.

"Wat zit hier allemaal in!?" Vraag ik gefrustreerd.

"Kleren? Duh!" Zegt Zara grinnikend.

"Het lijken net 10 bakstenen ofzo! Kunnen we please even stoppen" vraag ik vermoeid.

"Oke oke! We kunnen hier wel even zitten!" Zegt Haley en kijkt Zara aan.

"Daar kun je ijsjes halen! Wat willen jullie?" Vraagt Zara blij.

"Banaan!" Gilt Haley blij en ze gaat zitten.

"Chocola!" Zeg ik blij en ga naast Haley zitten.

Zara loopt naar het ijsjes kraampje en Ik kijk een beetje om me heen. Ik kijk naar alle verschillende mensen die hier rond lopen. Wanneer mijn ogen vallen op een iets bekende jongen draai ik mijn hoofd snel om. Ik schiet in paniek en sta op.

"Euh, is hier ergens een wc!?" Vraag ik gehaast.

"Dat weet ik toch niet?" Zegt Haley en kijkt me vragend aan.

"Hoezo zo'n haast opeens?" Vraagt ze grijnzend en begint om zich heen te kijken.

"Ik denk dat ik het al weet!" Zegt Zara als ze grijnzend alles gehoord had.

Ze begint te wijzen en duwt tegenlijk onze ijsje in onze handen. Haley kijkt naar de plek waar Zara net heen wees maar snapt er niks van. Ik draai me weer snel om en pak hun tassen op en wil weg lopen maar het is al te laat aangezien Zara me aan mijn arm mee trekt. Wanneer we recht voor hun staan sta ik nog met mijn rug naar hun toe. Ik begin te bedenken hoe ik zo snel mogelijk dood kan vallen.

'Misschien als ik hard genoeg tegen een paar aan loop? Maar dan gaat Zara met me mee!'

"Hey! Ik herken jullie ergens van? Ik weet het niet zeker maar mijn vriendin hier viel het als eerste op" Zegt ze en Ik weet dat ze een grijns op haar gezicht heeft.

"Ik denk niet dat ik jou eerder gezien heb?" Zegt de onbekende stem.

"Misschien herken ik je wel? Je komt me bekent voor" zegt de andere stem die ik al te goed herken.

'Shit'

"Loren, het is niet beleeft om zo te blijven staan!" Zegt Zara en draait me snel om.

Al gauw voel ik dat mijn wangen een hevige kleur rood worden en ik kijk schamend omhoog. Wanneer ik oog contact met Kasper maak worden zijn ogen groter. Hij krapt ongemakkelijk in zijn nek en al gauw kleuren ook zijn wangen rood.

"Ik neem aan dat je haar kent" zegt de andere blonde jongen grijnzend en slaat speels op zijn rug.

Hij kijkt even boos naar zijn vriend en vlak daarna kijkt hij me weer nerveus aan.

"Zin om met ons naar een terras te gaan?" Vraagt Zara.

"Lijkt me prima, waren we toch al naar toe toch? " zegt zijn vriend en knipoogt naar Kasper.

Hij kijkt me nog steeds nerveus aan en hij begint langzaam zijn hoofd te knikken. Ik kijk Zara met een dodelijke blik aan en ze haalt grijnzend haar schouders op en rent huppelent terug. Na wat eeuwen lijkt zegt Kasper wat tegen me.

"Hey"

'Well, shit, niet het beste maar oke hij zei wat?'

"Haiiiiii" zeg ik ongemakkelijk.

Ik draai zonder nog wat te zeggen om en loop achter Zara aan. Haley staat op en kijk vrolijk onze kant op.

"Hey, Ik ben Haley !" Zegt ze vrolijk.

"Donny" zegt de onbekende jongen die nu een naam heeft.

"Kasper" zegt hij ongemakkelijk.

"Leuk jullie te ontmoeten" zegt ze grinnikend.

"Dus...." zegt Kasper en kijkt me aan.

"Dus?" Zeg ik hem na en hij begint langzaam te grijnzen.

We gaan als we bij een terras zijn allemaal zitten en Kasper komt naast mij zitten. Hij draait zich naar me toe en kijkt me aan. Langzaam word ik nerveus als Hij al een tijdje aan het staren  is.

"Zit er wat op mijn gezicht?!" Zeg ik in paniek en draai mijn hoofd naar hem toe.

Hij begint opeens kei hard te lachen en met zijn hoofd te schudden.

"Nee, neee!!!! Het is zegmaar... normaal ben ik nooit zo nerveus bij iemand..." zegt hij eerlijk.

"Aawh, maak ik je nerveus?" Zeg ik op een baby toon en hij kijkt snel naar de grond.

"Nee, nou, Ja, Euh" zegt hij stotterend.

Ik begin super hard te lachen en hij lacht zachtjes mee.

"Dus, wat doen jullie eigenlijk voor een werk?" Vraagt Haley geïntresseerd.

"Nou..." zegt Donny en hij kijkt Kasper vragend aan.

Ik kijk raar tussen Kasper en Donny.

"Ik werk....... bij een, Euh.... bank?" Zegt hij vragend.

"Ehh, tis joun werk moet je niet aan mij vragen!" Zegt Zara lachend.

"Het kwam er meer uit als een vraag dan een antwoord" zeg ik grijnzend.

"Nou Kasper, waar werk jij dan?" Zegt Donny snel.

"Ik werk met kleinere kinderen." Zegt hij simpel en haalt zijn schouders op.

Ik draai mijn hoofd snel naar hem om.

"Echt! Ik hou echt van kleine kindjes!" Zeg ik blij.

"Ik zou je wel is kunnen helpen!" Zeg ik glimlachend.

"Nou Kasper, kijk is hoe aardig" zeg Donny grijnzend.

"Euh, Ja, dat zou heel fijn zijn..." zegt hij ongemakkelijk.

¥•¥•¥•¥•¥
lol😂 OKE SORRY DAT MOEST GEWOON😂💗 Tis echt gewoon nog vet awkward tussen Kasper en loren😂🤦🏽‍♀️ TROUWENS IK MAAK ELK HOOFDSTUK MEESTAL MEER DAN 800 WOORDEN😂💗 deze heeft er nu al 900 zonder deze tekst er bij!💗 HOPELIJK VINDEN JULLIE HEM NIET KORT😭😂 Ik doe elk hoofdstuk trouwens een soort tekst bij wat het hoofdstuk omschrijft💗😋 HOPEYALIKEDIT💗✨ LOVEYA💃🏼

Xx Me👨🏼‍🚒🔥

Faith Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu