"Where do the good, boys, go, to hide away?"
P.o.v Loren
"Wacht, je bent met hem mee naar huis gegaan?!" Zeg Haley zachtjes.
"Waaaat!!!! MAAR JE VRIEND DAN!"
Schreeuwt Zara."Zara stil, niet iedereen hoeft het te weten!" Zeg ik en ze slaat haar handen over haar mond.
"Maar weet je nou wie het is?" Vraagt Haley en leunt over de de tafel heen.
"Ik weet alleen dat zijn naam Kasper is en dat we laat ik zeggen een wilde nacht gehad hebben..." zeg ik en kijk ze aan.
"Kasper, mmh, heb die naam ergens gehoort maar dat weet ik niet zeker" zegt Zara denkent.
"Ja dat zeg jij over iedereen" zegt Haley lachend.
Zara rolt haar ogen en staat op.
"Ik ga koffie halen, ben zo terug!" Zegt ze en loopt weg.
"Maar dus, kun je je wat herinneren?" Vraagt ze aan me.
Ik probeer het me te herinneren maar er komt niks in me op. Het enige dat Ik weet is dat ik een beetje met hem gepraat heb en meer weet ik niet.
"Nope, het is allemaal maar een beetje vaag..." zeg ik nog steeds denkent.
"Oke, raar! Maar weet je vriend het?" Vraagt ze twijfelend.
"Als ik dat doe, kijkt hij me nooit meer aan en praat hij ook nooit meer met me!" Zeg ik wanhopig.
"Zou die het niet begrijpen" vraagt ze.
"Wat dat ik dronken was en gelogen heb dat ik vannacht bij jullie gebleven ben maar dat hij daarna hoort dat ik geslapen heb met iemand die ik niet ken en iemand die nu mijn nummer heeft?" Vraag ik wanhopig.
"Oke, als je het zo zegt...." Zegt ze nerveus.
"Oh god, hij gaat me vermoorden!" Zeg ik en gooi mijn gezicht in mijn handen.
Zara komt blij terug gelopen en ziet hoe ik kijk.
"Wow, waar is die blije mood gebleven?" Vraagt ze en gaat zitten.
"Weg gevlogen" zegt Haley en ik grinnik even.
"Jongens, what happened?!" Zegt Zara.
"Niks, paar problemen..." zeg ik en haal mijn hoofd uit mijn handen.
"Maar het komt goed! Ik zweer het op mijn hamsters leven!" Zegt ze en gooit een hand omhoog.
Ik grinnik en Haley kijkt me met grote ogen aan.
"Als ze dat doet, doet ze het echt! D'r hamster is haar alles" Zegt ze lachend en Zara kijkt trots naar me toe.
"Oke, oke, ik geloof je" zeg ik opgevend.
"Mooi!" Zegt ze grijnzend.
"Maar nu weten we alles over mij Maar ik weet nog niet wat er bij jullie gebeurt is?!" Zeg ik grijzend.
Ze kijken elkaar snel aan en beginnen dan te lachen. Ze leggen me uit dat ze samen op de dansvloer stonden en elkaar kwijt raakte en dat Haley een meisje had gevonden waar ze snel mee aan de praat ging en wat daarna al snel wat verder ging dan alleen praten. En Zara vertelt me dat er niet veel gebeurt is en dat ze alleen verder gefeest heeft.
"Blijkbaar waren alleen Loren en ik lucky" zegt Haley grijzend.
Ik kijk Haley aan en zucht.
Mijn telefoon begint te trillen en ik kijk op mijn beeldscherm en zie dat ik een aantal berichten heb.
Divano 11:40;
Babe, I'm sorry you know I didn't mean it like that!❤️Divano 11:58;
Don't ignore me!Kasper 12:35;
Hey, wat doe je?U 12:39;
Hey Kasper, ben koffie aan het drinken met een paar vriendinnen😛Kasper 12:40;
O, leuk! Ga je nog wat speciaals doen ofzo?U 12:40;
Niet dat Ik weet lol, jijKasper 12:40;
Heb training binnen paar minuten.U 12;40;
Stoor ik je niet?🙄Kasper 12:41;
Neeee, neee!!!! Tuurlijk niet!!Ik leg mijn telefoon weer weg en Zara en Haley kijken me met grote grijnzen aan.
"Wie was dat?" Vraagt Haley grijnzend.
"Niemand in het bijzonder, Waarom?" Vraag ik.
"Nou als het niemand bijzonder zou zijn dan zou je niet zo lachen" zegt Zara en haalt een wenkbrauw op.
Ik gooi mijn armen gefrustreerd omhoog en rol met mijn ogen.
"Ik weet niet wat er mis met me is?!" Zeg ik gefrustreerd
"Wij weten het wel" zegt Haley grinnikend.
"Laten we gaan shoppen, kun je je gedachtens van jongens afhalen!" Zegt Zara vrolijk.
Ik knik samen met Haley en we staan op. Samen lopen we naar buiten en lopen we de sting binnen.
'Hopelijk werkt dit'
¥•¥•¥•¥
JAAAA!! Het begint al een beetje te komen😏😏 DE VERWARRING LMAO😂💗 HIHI! Ik ben net terug uit Frankrijk😛💗 zijn jullie nog ergens geweest?😇 Hopeyalikedit💗 LOVEYA 👨🏼🚒🔥Xx Me💗
JE LEEST
Faith
FanfictionLoren is een 20 jarig Italiaans meisje. Elk jaar gaat ze met haar vriend dus ook naar Nederland toe op vakantie waardoor ze zelf ook vloeiend Nederlands kan spreken, alhoewel haar vriend daar minder belangstelling in toont. Wanneer ze een zomervakan...