1.BÖLÜM

57 4 3
                                    

İnci

"Tamam kalk hadi üstümden vericem."dedim son kez yalvararak."Tamam.Kalkıyorum hemen ver."dedi yavaşça kalkarken.Benim telefonum bozuk diye Turna'nınkini aldım.Görünce telefonu elimde deliye döndü.Üstüme atladı sığır.Bir telefon için bu kadar adrenalin yeter dedim ve en son telefonu verdim."Oy canım telefonuum!"dedi telefona sarılarak.

         Harbi manyak bu kız.Biz bu sene liseyi bitirmiş karneleri almaya hazırlanıyorduk.Bir de doğum günümüz vardı.Ben pek kutlamazdım ama kardeşim çok severdi doğum günü kutlamayı.Zaten lise bitince işler güçler yüzünden doğum günü felan kutlayamıyacağımız için bu kutlamayı onayladım.Tabii Turna havalara uçtu.Akşam  o kadar yorgundum ki ama yine de bu geceki doğum günü partisi bitene kadar dayanmalıydım.

Yazar Notu

Okuduğunuz gibi üniversite yok.Lise sonrası beceri sınavına girip becerilerine göre işe alınıyorlar.

Turna

Çalar saatin sesi kulağımı tırmalarken yavaşça kımıldanıp gözlerimi araladım.Saate doğru eğildim 12:00'ydi.Ne!Saat 12 mi!?Okula geç kaldım!Hemen kalktım ve yatağımı toplayıp dolaba yöneldim.Ne giyeceğimi düşünmeye başladım.Sonra kot şortumu giyip üzerine de püsküllü üstünde büyük harflerle HAPPY yazan tişörtü geçirdim.

     Çantamı aradım masadaydı ama hazır değildi.Ben okula gideceğim zamanlarda hep çantamı akşamdan hazırlardım.Kesin bu işte bir iş vardı.Neyse dedim ve güzelce çantamı hazırlayıp makyaj masasına oturdum.Saçlarımı at kuyruğu yaptım.Bir  eye-liner çektim, mavi bir far sürdüm,bir de hafif pembe ruj ile makyajımı bitirdim.Hemen aşşağı indim.Ablam koltukta oturuyordu.

"Ah sonunda geldin."dedi ve gülmeye başladı.Benim jeton anca düştü.Ablama baktım hala pijamalıydı.Ah abla demek bana şaka yaptın ama ben sana bunu ödeticem!Sen hiiiiç merak etme."Demek beni kandırdın ha."dedim amaaaa duyan yok gülmeye o kadar dalmış ki gözü bir şey görmüyordu.Sonra  o gülmeye dalmışken sessizce banyoya gittim.Banyodaki kovanlardan birini alıp su doldurdum.Yine çok sessiz bir şekilde merdivenlerin başına geldim. Aşağı zaten salondu hemen altımda ablam vardı.Kovayı yavaşça yerden kaldırıp üstüne boca ettim.

     Ablam ıslanınca neye uğradığını şaşırdı.Bir sağa baktı bir sola baktı.Öyle komikti ki ablama ödeştik diyemedim.O da bana"Sen varya sen görürsün."dedi. Ben de"Abla.....şey... işte... ödeştik."dedim sonunda. "Tamam öyle olsun. "dedi ve beni bu savaştan kurtardı.

...

Okula gitmiş karneleri almıştık.Ablam sınav için kayıt yaptırıyordu.Bende  hemen ablamın arkasındaydım. Bizim ülkemizde liseden mezun olduktan sonra karneleri alıp yetenek sınavına kayıt yapılır. Bu sınava sadece seçilenler giriyor. Biz de seçilmeyi umarak kayıt yaptırıyorduk. En sonunda sıra bize gelmiş. Bizde kayıt yaptırıp sıradan çıkmıştık.

         "Abla farkında mısın az önce büyük 'YETENEK SINAVINA' kayıt yaptırdık!! "dedim heyecanla. "Eeee artık büyüdük be kızım! Bir dakka ya sen az önce abla mı dedin. Hani bana abla demiycektin. Hani aramızdaki bir yaş farkını umursamıycaktık!?"dedi kızgın bir şekilde. "Tamam patron kızma bir şey demedim."dedim İnci'yi kızdırmamak için. "Artık eve gidelim."dedi İnci."Tamam İnci. "dedim ve yola koyulduk.

....

İnci

"Hadi ama ne demek evi boşaltmalısınız. ""Hanfendi 2 yıldır kirayı ödemiyorsunuz. Artık ev sahibi evi satma kararı aldı ve yarın birileri gelip eve bakacak ciddi alıcılarmış."dedi adam. Demekki daha benim öbür yüzümü görmediniz. "Beyefendi dedim insan oldum ama artık olmayacağım. Delirtmeyin lan beni. "dedim sinirle.

       Arkama baktım Turna hızlıca merdivenlerden iniyordu. "Abla ne oluyor iyi misin!? "dedi telaşla. "Bir şey yok canım sen git." "O da bu evde kalıyorsa onunda haberi olmalı hanfendi."dedi ve daha çok delirmeme neden oldu.Adama o kadar sinirliydim ki ailemizin neden kirayı ödemediğini düşünememiştim."Ailemiz ödeyecekti kirayı nasıl 2 yıldır ödemiyor."dedim."Size haberi gelmedi mi ailenizi trafik kazasında kaybettik."dedi utanarak. Başıma Bir ağrı girdi sonrası karanlık.

Arkadaşlar çok beklettik farkındayım ama sonunda bitti. Bu kitabı da Melez gibi seversiniz inşallah. Hadi hayırlı olsun!!

İKİ KIZ KARDEŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin