Jiminin cenazesinden sonra Yoongi sık sık
Jimine ihtiyacı olduğunda gitmesini söylediği uçuruma gidiyordu
En tepede yalnız ve üzgündü.
"Biliyorsun
Sen gittiğinden bu yana ben dağılmıştım." Güldü.
"Bekle,aslında hala dağınığım."
"Şimdi buradayım, mezarında değilim, uçurumdayım. Burası bizim yerimizdi. Hep bizimdi ve bizim kalacak." dedi.
"Sen burada olmasan bile..." Titrek sesiyle söyledi.
Aşağıya baktı. "Gitmenden bir hafta geçti ve seni özlüyorum. Her siktiğimin günü seni daha fazla özlüyorum. Her gün sarhoş oluyorum ve mezarına geliyorum, elimde yeni çiçeklerle. Çünkü sana hangi çiçeği sevdiğini soramadım bile."
"Bunun hakkında hiç sormadığım için özür dilerim. Beni bırakmadan önce sana güzel şeyler söylemediğim için özür dilerim. Bir çok şey için özür dilerim, Jimin." Acıyla güldü.
"Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim." Tekrarladı durmadan.
"Yanımda olduğun zamanlarda sana kötü davrandığım için özür dilerim. Senden uzaklaştığım için özür dilerim, Jimin. Özür dilerim."
"ÖZÜR DİLERİM JİMİN!" Uçurumda bağırdı defalarca.
Dizlerinde güç kalmamış gibi yere yığıldı,elleriyle yüzünü sakladı. "Sikeyim, özür dilerim!"
"Sana yardım etmeliydim J-jimin. Yardım etmeliydim, bir şey yapmalıydım ama yapmadım. Çünkü ben gereksizim. Şimdiyse buradayım, kendime acıyorum, boğuluyorum Jimin. Sikeyim ki çok üzgünüm."
"Özür dilerim,yemin ederim üzgünüm. Biliyor musun o tapılası kahkahanı özledim, yüzündeki ufak gülümsemeyi özledim. Günümü aydınlatmanı özledim." Yoongi acıyla konuştu. "Seni gerçekten özledim. O beni güldüren saçma sikik alışkanlıklarını bile özledim."
"Seni düşünmeden geçirdiğim bir gün bile yok. Her sabah uyandığımda burada olmanı umuyorum ama y-yoksun." Hıçkırarak ağladı. "Jimin,seni özlüyorum. Seni geri istiyorum, sana ihtiyacım var." Göz yaşları yüzünden akarken acı içinde kıvranıyordu. "J-jimin lütfen geri dön. Seni çok özledim"
"V-ve biliyor musun?"
"Seni seviyorum Jimin. Şimdi anlıyorum, seni çok fazla seviyorum." Kendine güldü.
"Sen güzeldin, hala güzelsin. Tanıştığım en güzel insandın ve hala öylesin. Yaptığın her şeyde çok başarılıydın. Anlamam uzun sürdü ama sikeyim,seni seviyorum."
"Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum." Yoongi kendine güldü.
Başımı aşağı eğdi.
"Seni seviyorum Jimin."
"Ama sen gittin ve ben ne yapacağımı bilmiyorum."