Άρχισα να τρέχω προς τον Ντάνιελ... Όμως δύο χέρια με σταμάτησαν..
- για που το έβαλες νεαρή μου;;Με τράβηξαν και με έβαλαν στο αυτοκίνητο...
....
Ν-λους;; λους είσαι Καλά;;;
Άνοιξα τα ματια μου και κοίταξα τον Ντάνιελ..
Λ- τι έγινε;;
Ν- καθώς τρέχαμε γιατί σχολή από το καταφύγιο γλυστρησες στον πάγο και έπεσες... Πονάς;;
Λ- πονάει το κεφάλι μου και το πόδι μου...Το βλέμμα του ήταν τόσο ανήσυχο... Και σίγουρα δεν βοηθούσε!! Με σηκωσε στην αγκαλιά του σε στυλ νύφης... Αυτό μάλιστα.. Μια χαρά βοηθάει!! Άρχισε να τρέχει προς την σχολή... Είχα τυλίξει τα χέρια μου γύρω απο τον λαιμό του.. Φτάσαμε στη σχολή ... Μόλις μπήκαμε μέσα... Ήταν τόσο ζεστά... Αχ.... Με πήγε στο δωμάτιό του και με ξάπλωσε στο κρεβάτι του.. Μου χάιδεψε το μάγουλο..
Ν- είσαι εντάξει;;
Λ- ναι...
Ν- θα σε πάω στο δωμάτιό σου..
Έγνεψε καταφατικά... Πάντως δεν έχω πρόβλημα να μείνω εδώ παιδί!!(έχει ορεξουλες η συγγραφέας😂😂)
Με αφήνει στο κρεβάτι μου... Μόλις βγαίνει από το δωμάτιο έβγαλα τα παπουτσια μου και έβαλα τις πιτζάμες μου... Έκλεισα τα ματια μου και με πήρε ο ύπνος..
Ένας δυνατός θόρυβος να ξύπνησε... Άνοιξα τα ματια μου και πετάχτηκα από το κρεβάτι... Κοίταξα από το παράθυρο... Το θέαμα ήταν τραγικό!! Έβρεχε τόσο πολύ που δεν μπορούσες να δεις τίποτα!! Οι κεραυνοί ήταν μεγάλοι και ξεκάθαροι στα ματια μου! Άρχισα να φοβάμαι λίγο..
Α- Λους όλα Καλά;;
Λ- κοιτάξεις έξω;;
Α- όχι γιατί;
Λ- έλα να δεις...
Με πλησίασε και κοίταξε από το παράθυρο...
Α- Omg..
Λ- είναι φοβιστικο..
Α- όντως..."Παιδιά παρακαλώ να περάσετε όλοι στην μεγάλη αίθουσα... Εκεί θα βρείτε κρεβάτια κουβέρτες και ζεστασιά"
Ακούστηκε να λέει η φωνή της διευθύντριας από το μεγάφωνο...
Εγώ έβαλα Μια φούξια φισφοριζε ριχτη μπλούζα και μια γκρι φόρμα.μ
YOU ARE READING
Angels vs demons
Fanfiction-Daniel... -Yes?? - I remember.. -what do you mean?? What do you remember?? He asked me in a serious tone... - everything!! Cover by: _MariaVaden_