Τον έσπρωξα από πάνω μου και άρχισα να τρέχω μες στο δασος!! Είχε σκοτεινιάσει πλέον!! Δεν ήξερα που πάω!!
Άρχισα να ζαλίζομαι όμως συνέχιζα να τρέχω!! Στο μυαλό μου ερχόντουσαν στιγμές με τον καμ να προσπαθεί να με κατακατησει!! Να προσπαθεί να με πάρει από τον Ντάνιελ!!
Κ-Φύγε μακριά της
Ν-αστην ήσυχη!!
Κ- όχι αυτή τη φορά!!
Ν- είναι δικιά μου!!
Κ- θα γίνει δικιά μου αυτή τη φορά!
Ν- πάντα σε εμένα έρχεται δεν θα αλλάξει τωρα!!Κ- λους ένα μαζί μου!! Μαζί μου θα είσαι πάντα εδώ!!
Ν- λους!! Μην τον ακούς!! Αγαπιόμαστε από πάντα!!
Κ- έλα μαζί μου...
Ν- λους..
Κ- δεν τον αξίζεις!!
Ν- μην τον ακούς!!Οι φωνές τριγυρνούν στο μυαλό μου! Σκηνές έρχονται και φεύγουν!!
Έπεσα στα γόνατα.. Άρχισα να αναπνέω βαθιά.. Ήμουν λαχανιασμένη από το τρέξιμο!!
Σηκώθηκα και πήγα στην σχολή τρέχοντας!... Μόλις έφτασα Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιό μου έβγαλα τα ρούχα μου και μπήκα στην μπανιέρα την οποία γέμισα με ζεστό νερό... Εκλεισα τα ματια μου και απλά χαλάρωσα! Δεν είχα τίποτα στο μυαλό μου!! Απλά ένιωθα τους μύες μου να χαλαρώνουν!! Βούτηξα το κεφάλι μου στο νερό ... Λίγα λεπτά αργότερα βγήκα για να πάρω αέρα... Κάθισα κι άλλο μέσα στην μπανιέρα ώσπου αποφάσισα να βγω... Τυλιξα μια πετσέτα γύρω μου και βγήκα από το Μπάνιο... Έπεσα με φορά στο κρεβάτι... Τι χαλάρωση θεε μου!!Σηκώθηκα και έβαλα τα εσώρουχα μου... Πάνω από αυτά έβαλα ένα αέρινο άσπρο φόρεμα... Τι να κάνω; το αγαπημένο μου χρώμα είναι το άσπρο!! Στεγνωσα τα μαλλιά μου και τα αφίσα Κάτω και βγήκα από το δωμάτιο. Βρήκα τα κορίτσια...
Τ- λους;
Λ-ναι;
Τ- είσαι... Πανέμορφη!
Α- σαν άγγελος!!
Λ- ευχαριστώ πολύ! Πάω λίγο στον Ντάνιελ...
Τ- πήγαινε πήγαινε..Πήγα στην Ντάνιελ...
Ν- είσαι μια κούκλα!
Λ- ευχαριστώ...Με φίλησε γλυκα..
Ν- σε αγαπώ..
Λ- κι εγώ..Είπαμε μέσα στο φιλί μας..
Ξαφνικά ακούσαμε την διευθύντρια απο τα μεγάφωνα...
"ΠΑΙΔΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΥΦΩΝΑΣ!! "
Η αλήθεια είναι πως από τι πρωί είχε δυνατό αέρα!! Κοίταξα ανήσυχα τον Ντάνιελ!
Λ- Ντάνιελ!
Ν-όλα καλά θα πάνε!!Τρέξαμε στο παράθυρο! Και τότε είδαμε κάτι σαν τεράστιο ανεμοστροβιλο !! Και ήταν τόσο κοντά!! Φυσούσε πολύ!! Άρχισε να βρέχει καταρρακτωδος!! Το τζαμί ράγισε!! Ο Ντάνιελ με τράβηξε από το χέρι μακριά από αυτό!! Έσπασε και όλο το νερό της βροχής εισέβαλε μέσα στο κτήριο!! Από παντού έσπαγαν τζάμια!! Τα δέντρα και ότι υπήρχε έξω από την σχολή είχαν ξεριζωθεί!! Εγώ με τον Ντάνιελ τρέχαμε μέσα στο κτήριο!!
Ν- από εδώ!!
DU LIEST GERADE
Angels vs demons
Fanfiction-Daniel... -Yes?? - I remember.. -what do you mean?? What do you remember?? He asked me in a serious tone... - everything!! Cover by: _MariaVaden_