·{₪part 9₪}·

113 6 0
                                    

Ανοίγω τα ματια μου και πετάγομαι πάνω..
Λ- τι;; τι έγινε;;
Α- άλλαξε τώρα!!
Βάζω βιαστικά ένα μαύρο τζιν με σκίσιμο στο γόνατο... Μια μακριμανικη λεπτή μπλούζα και μια ζακέτα από πάνω... Φόρεσα γρήγορα τα Air force μου και την ακολούθησα.. Βγήκαμε έξω..
Λ- Άλις τι έγινε;;
Α- έλα..

Είναι ακόμα βράδυ.. Πηγαίνουμε προς την πόρτα... Έξω από αυτήν είναι η Τζέιν αναίσθητη!! Κάνω λίγα βήματα πίσω!!

Ν- λους;; τι κάνεις τέτοια ώρα έξω;;

Έτρεξα προς το μέρος του να δάκρυα στα μάτια... Τον αγκάλιασα σφιχτά...

Ν- λους τι έγινε;;
Λ- η-η τζ-Τζέιν...
Ν- ναι τί;;
Λ- είναι απέξω αναίσθητη!!

Κ- δεν θα έπρεπε να είστε έξω τέτοια ώρα..
Ν- καμ όχι τώρα..
Κ- τι έγινε;;
Πηγαίνει προς την πόρτα.. Μόλις βλέπει την Τζέιν σοκαρεται λίγο...

Κ- πάω να φωνάξω κάποιον..

Λίγα λεπτά αργότερα γυρνάει με κάποιους καθηγητές... Ανοίγουν και την φέρνουν μέσα..
- είναι νεκρή
Λ- ΔΕΝ ΓΊΝΕΤΑΙ ΑΥΤΌ!!

Πετάγομαι... Είμαι στο δωμάτιό μου.. Η Άλις κοιμάται δίπλα μου.. Ξυπνάει από τον θόρυβο..

Α- λους είσαι Καλά;;
Λ- είδα έναν εφιάλτη...
Α- ενατεξι πέρασε τώρα...

Ξαπλώνω ξανα... Μα Δεν μπορώ να κοιμηθώ..

Λ- Άλις;;.
Α- έλα εδώ...
Κοιμηθήκαμε μαζι..

Ξύπνησα με το ξυπνητήρι.. Μάθημα σήμερα .. Βάζω ένα μαύρο τζιν μια κοντομάνικη ροζ μπλουζα και από πάνω την αγαπημένη μου γκρι ζακέτα.. Πιάνω τα μαλλιά μου σε ψηλή αλογοουρά και βγαίνω από το δωμάτιο... Κατεβαίνω της σκάλες και βρίσκω τον Ντάνιελ..

Ν- καλημέρα..
Λ- καλημέρα..
Ν- ξεκουραστηκες;;;
Λ- ναι...

Μπαίνουμε στην τάξη και κάθομαι στο θρανίο μου...

Η ώρα πέρασε γρήγορα... Το ίδιο και Η μέρα... Περπατάω στην σχολή.. Βλέπω τον και με την παρέα του και αποφασίζω να πάω να πω ένα Γεια.. Δεν είναι όλη Η παρέα του εκεί Οποτε καλύτερα... Με βλέπει και αρχίζει να έρχεται προς το μέρος μου..

Λ- Γεια..
Κ- Γεια..
Λ- τι κάνεις;;
Κ- Καλά εσύ;;
Λ- Καλά κι εγω..
Κ- πως ήταν Η μέρα σου;
Λ- βαρετή... Η δικιά σου;;
Κ- το ίδιο..

- καμ!!
Ο ιθαν ήρθε τρέχοντας προς το μέρος μας..

Κ- τι έγινε;;
Ι-η λάιλα ...
Κ- τι έπαθε;;
Ι- κρίση πανικού και δεν μπορεί να κουνηθεί!!
Κ- πάμε!!

Angels vs demonsWhere stories live. Discover now