Cam pov
Όλη η "αγγελο'παρέα" ήρθε γρήγορα προς το μέρος μας... Μαζί με μια Άλις , Τζέιν και την λους... Ολη η παρέα μου είχε ένα ειρωνικό χαμόγελο..
Η Άλις βοήθησε την Σοφία να σηκωθεί και Η Τζέιν την λαιλα...
Ν- πως τολμάς;;
Ο Ντάνιελ όρμησε πάνω μου φωνάζοντας!!
Λους pov
Ο Ντάνιελ όρμησε πάνω στον καμ.. Άρχισαν να παλεύουν δίνοντας μπουνιές ο ένας στον άλλον κλπ.. Μια ήταν ο Ντάνιελ πάνω στον καμ και μια ήταν ο καμ πάνω στον Ντάνιελ αφού είχαν πέσει στο πάτωμα και έκανα γύρω γύρω.. Τα υπόλοιπα αγόρια των δύο παρεων πάλευαν μεταξύ του.. Φυσικά και είχαν δίκιο η παρέα του Ντάνιελ..!!
Εγώ και τα υπόλοιπα κορίτσια στης παρέας του Ντάνιελ είχαμε κάτσει πιο πίσω για να μην χτυπήσουμε.. Και εμεις μα και τα αλλά κορίτσια της παρέας του καμ φωναζαμε στα αγόρια να σταματήσουν!! Να εκείνοι συνέχιζαν!! Υπήρχε πολλή ένταση!! Έτρεξα και προσπάθησα να χωρησω τον Ντάνιελ από τον καμ καθώς τα πράγματα είχαν ξεφύγει... Ο καμ με έσπρωξε με ολ η του την δύναμη... Με αποτέλεσμα να πέσω πίσω..Κ- λους!!
Ο καμ ήρθε από πάνω μου..
Κ- είσαι καλά;;Δεν του απαντούσα... Τα κορίτσι με βοήθησαν να σηκωθώ..
Λ- μείνε μακρυά της!!
Κ- λαιλα δεν θα μου πεις εσύ το θα κάνω!!Ν- εάν την ξανά ακουμπήσεις θα σε σκοτώσω!!
Τα αγόρια της παρέας του Ντάνιελ προσπέρασαν τον καμ και ήρθαν κοντά μας...
Ν- πάμε..
Με πήρε από το χέρι και αρχίσαμε να προχωράμε όλοι μαζί...
Μου εξήγησαν πως η λαιλα δεν ήθελε να είναι στην παρέα του αλλά ήξερε πως εάν έφευγε θα γινόταν φασαρία.. Και έτσι έγινε... Βγήκαμε στην πίσω αυλη και Καθίσαμε Σε ένα πεζούλι.. Η Σοφία κάθισε μαζί με την λαιλα... Ξ Άλις με την Τζέιν μαζί... Η εμμα στην αγκαλιά του Jacob και ο λογκαν δίπλα σε εμένα και τον Ντάνιελ...Ντ- αύριο πάμε όλοι μαζί για μπάνιο;;
Σοφία-Ναι!! Πάμε..
Τζέιν- αμέ..
Άλις- ναιι!!
Εμμα- φυσικά!
Τζέικομπ- γιτι όχι..
Λογκαν- αμε..
Λους- λαιλα;; θα έρθεις;;
Λαιλα- εμ.. Ναι...
Ντάνιελ- ωραία!!Εκεί που καθόμασταν μου ήρθαν ακόμα κάποιες σκηνές.. Μόνο που αυτή την φορά.. Συναντούσα τον Ντάνιελ... Η κάθε σκηνή διαρκούσε 1 με 2 δευτερόλεπτα..
Ο Ντάνιελ σε ένα δασος χωρίς ρούχα..
Ο Ντάνιελ σε μια σάλα χορού ξεπροβάλει πίσω από μερικά άτομα..
Ο Ντάνιελ με στολή στρατιώτη να με κοιτάζει καθώς γύρω υπάρχουν καπνοί...
Ο Ντάνιελ στο απέναντι πεζοδρόμιο με ρούχα παλιάς εποχής..
Ο Ντάνιελ πάνω στο βουνό με στολή οριβασιας..
Ο Ντάνιελ να βγαίνει από ένα σύγχρονο σπίτι...
Ο Ντάνιελ να με βοηθάει να σηκωθώ αφού μαλλον είχα πέσει...
Ο Ντάνιελ στο ίδιο σχολείο με εμένα μπαίνει στην τάξη και με αντικρίζει..
Ο Ντάνιελ στην πολυθρόνα που τον πρωτοείδα φέτος...
KAMU SEDANG MEMBACA
Angels vs demons
Fiksi Penggemar-Daniel... -Yes?? - I remember.. -what do you mean?? What do you remember?? He asked me in a serious tone... - everything!! Cover by: _MariaVaden_