Μόλις τελείωσε το φιλι εκείνος έφυγε... Έτσι απλά! Εκείνα να τον κοιτάζω!! Γύρισα στα κορίτσια... Κάθισα σιωπηλή στο κρεβάτι..
Α-τι έγινε;
Λ- με φίλησε..
Τ- τι;;;
Λ- ναι...Αρχίσαμε να μιλάμε για άσχετα θέματα... Και ξαφνικά έγινε το ίδιο..
Ειμαι με τον Ντάνιελ σε ένα πλοιο.. Ξύλινο... Πειρατικό νομίζω... Φοράω ρουχα πειρατινας ... Ο Ντανιέλ παλεύει με ξίφος ενάντια σε κάποιους άλλους... Το ίδιο κάνω κι εγώ!!
Κοίταξα τα κορίτσια...
Λ-Επιστρέφω σε λίγο...
Α-οκαυ..Πήγα προς τον Ντάνιελ...
Λ-μπορώ να σου πω λίγο;
Ν- ναι..
Λ- τι γίνεται; γιατί μου έρχονται στο μυαλό στιγμές που είμαι μαζι σου;
Ν- κι Εγώ το παθαίνω με πολλά άτομα..
Λ- τι να πω..Γύρισα στα κορίτσια..
Τ- όλα Καλά;
Λ- ναι...
Α- ξανα τα ίδια;
Λ- ναι..Η ώρα είναι 3 τα ξημερώματα... Όλοι κοιμούνται... Εγώ δεν μπορώ να κοιμηιω7... Κάθε φορά που κλείνω τα ματια μου μου έρχεται στο μυαλό από μια στιγμή με τον Ντάνιελ... Για παράδειγμα..
(1)
Είμαι με τον Ντάνιελ μέσα σε ένα παλιό σπίτι... Κρατάμε και οι δύο φακό.. Στην πλάτη μου κουβαλάω ένα μεγάλο χακί σακίδιο... Φοράω ένα μαύρο κολάν και μια χακί μπλούζα... Με φιλάει και τελος...(2)
Είμαι με τον Ντάνιελ μέσα σε ένα δάσος.. Φοράω κάτι Σαν φόρεμα μόνο που είναι απλά ένα σεντόνι... Καφέ... Εκείνος φοράει κάτι παρόμοιο στη μέση του.. Κρατάμε δύο τεράστια κοντάρια που στο μπροστινό μέρος είναι κοφτερά... Μέχρι που με φιλάει...Μα η πιο περίεργη ήταν αυτή..:
Φοράω ένα άσπρο μαξι φόρεμα... Στην μέση μου έχω μια χρήση λεπτή ζώνη τόσο κομψή όμως... Τα μαλλιά μου είναι ελαφριές μπούκλες κάτω... Έχω φωτοστέφανο και φτερά αγγελου.. Ξεκάθαρα είμαι άγγελος... Δίπλα μου είναι ο Ντανιέλ. Εκείνος φοράει άσπρο πουκάμισο και άσπρο παντελόνι... Έχει κι αυτός φωτοστέφανο και φτερά αγγελου... Πίσω μας είναι η παρέα του η Άλις και η Τζέιν.. Δεξιά μας είναι ένας κύριος με μακριά γενιά άσπρα ρουχα φωτοστέφανο και φτερά..Μ πίσω του είναι κι άλλοι άγγελοι..
- Εάν έρθετε μαζί μου ξεχάστε τον έρωτα σας!
Λέει σε εμένα και τον Ντάνιελ...Αριστερά μας είναι ένας κύριος με μαύρα ρουχα... Έχει μαύρα μαλλιά και πράσινα ματια... Τα φτερά του είναι κόκκινα... Πίσω του είναι ο καμ με την παρέα του.. Είναι η μεριά του Θεού και η μεριά του δαίμονα... Εμείς στη μέση όμως είμαστε ουδέτεροι... Και ξαφνικά πέφτουμε στην γη!!
YOU ARE READING
Angels vs demons
Fanfiction-Daniel... -Yes?? - I remember.. -what do you mean?? What do you remember?? He asked me in a serious tone... - everything!! Cover by: _MariaVaden_