·{₪part 14₪}·

105 8 0
                                    

Ειμασταν όλοι μαζί.. Περπατούσαμε και αρχίσαμε να μπαίνουμε στο νερό... Δεν ήταν πολύ κρύο αλλά ούτε πολύ ζεστό..

Μιλούσαμε όλοι μαζί... Ο Ντάνιελ με κοίταξε και μου έτεινε το χέρι του... Του εδωσα το δικό μου και του χαμογέλασα... Συνεχίσαμε να προχωράμε πιασμένοι χαράκι χερακι..

Τα αγόρια βούτηξαν γρήγορα... Άρχισαν να κολυμπουν να βρέχονται και να κάνουν βλακείες... Χαιρόμουν που έβλεπα τον Ντάνιελ χαρούμενο...
Σιγά σιγά βοητηξαμε κι εμείς...

Είμαστε περίπου μια ώρα μέσα στη λίμνη... Έχω αρχίσει να κρυώνω...

Λ- εγώ βγαίνω κρυωσα...
Ν- πάμε μαζί...

Αρχίσαμε να περπατάμε προς τα έξω..

Λ- εάν θες μείνε
Ν- προτιμώ να ειμαι μαζί σου... Του χαμογέλασα... Τύλιξε το χέρι του γύρω από την μέση μου... Έτσι βγήκαμε έξω... Έριξα αμέσως την πετσέτα στην πλάτη μου καθώς κρύωνα..

Ο Ντάνιελ με πήρε αγκαλιά και Μου έτριβε το μπράτσο και να ζεσταθω... Καθίσαμε μαζί αγκαλιά...

Λίγο αργότερα ο Τζέικομπ ήρθε τρέχοντας προς το μέρος μας...

Τζ- Το έκανα!! Το είπα!!
Ντ- και;;
Τζ- κι εκείνη!! Όλα αυτά!!
Ντ- μπράβο ρε!!

Μα τι στο καλό;;;

Λ- έχω χάσει κάτι;;;
Τζ- εμ... Να είπα στην εμμα ότι μου αρέσει...
Λ- αα μπράβο!!

Λίγα λεπτά αργότερα βγήκαν και τα παιδιά...

Σοφία- παιδιά θέλετε να εξερευνήσουμε το μέρος;;;

Συμφωνήσαμε όλοι... Φόρεσα ένα τζιν σορτσάκι με μια ριχτη μπλούζα... Τα αθλητικά μου με τα οποία είχα έρθει... Πήρα το σακίδιο με τα πράγματα μου και ξεκινήσαμε... Περπατούσαμε πολλές ώρες... Είχε αρχίσει να βραδιάζει..

Εμμα- παιδιά λέω να γυρίσουμε σε λίγο θα νυχτώσει και δεν θα βλέπουμε...

Λογκαν- έχουμε φακό...
Εμμα- καλά..

Συνεχίσαμε να προχωράμε... Όντως νύχτωσε και δεν βλέπαμε τίποτα!! Άνοιξαν έναν φακό και έτσι γυρίσαμε... Εγώ με τον Ντανιέλ κρατιομασταν χέρι-χέρι... Με βοηθούσε σε κάτι πέτρες κλπ... Γυρίσαμε όλοι στη σχολή... Καληνυχτισαμε τα παιδιά και γυρίσαμε στο δωμάτιό μας με την Άλις... Έκανε πρώτα εκείνη ένα μπάνιο... Ύστερα εγώ... Φορεσαμε τις πιτζάμες μας και πέσαμε για ύπνο...

+++

1 week later...

Το φως διαπέρασε τα ματια μου, τα οποία άνοιξα με δυσκολία... Απο ότι κατάλαβα και η Άλις μόλις είχε ξυπνήσει... Επιτέλους!! Ύπνος χωρίς εφιάλτες!! Χωρίς περίεργα όνειρα!!

Angels vs demonsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz