Prolog

51 4 1
                                    

~ Aurelia ~

Odkąd mój ojciec zaczął pić, nic nie jest takie same. Mama się go boi, dlatego jest na każde jego zawołanie. A ja? Staram się unikać przebywania w domu jak się tylko da. Szkoła jest dla mnie wybawieniem. Mam przyjaciółkę, dzięki której moje życie nabiera chociaż trochę sensu. To ona potrafi mnie rozśmieszyć, kiedy tego potrzebuje. Julia, bo tak ma na imię, kocha BTS - k-popowy zespół, który ma ponoć fanki na całym świecie.
Jest o rok starsza, za tydzień kończy 18 lat. Ma piękne niebieskie oczy, które idealnie komponują się z jej szatynowymi włosami, lekko podchodzącymi pod kolor rudy. Jej zgrabna, szczupła figura idealnie wpasowuje się w rozmiar S. Jednak twierdzi, że moje czarne włosy i ciemnobrązowe oczy razem z kobiecą figurą są o wiele bardziej atrakcyjne niż jej. Twierdzi również, że fakt, iż jestem niska, sprawia że jest bardziej urocza niż jej 1.78cm. Jej marzeniem jest wyjechać do Korei Południowej. Moim - uciec najdalej jak się da.

~ J-Hope ~

Koniec. Wreszcie koniec treningu. Jest godzina wpół do pierwszej w nocy. Zarówno ja jak i reszta zespołu przysypiamy na stojąco. Pamiętaj dla kogo to robisz. Siostra. Mam tylko ją, nie mogę jej zawieść. Razem z SunRi uciekliśmy do Seulu, aby zapomnieć o tym co zdarzyło się niecałe 9 lat temu, gdy zmarli nasi rodzice. Zaopiekowała się nami ciocia. Typowa ćpunka. W szkole byliśmy pośmiewiskiem. Zapomnij o tym.
- Hobi twoja kolej - usłyszałem głos Sugi. Wziąłem ręcznik oraz piżame i poszedłem wziąć ciepły prysznic. Jeszcze 3 tygodnie tej udręki i dadzą wam wolne. No tak. Tylko najpierw trzeba przygotować wszystko do Come Back'u. SunRi, już niedługo będziesz zdrowa. Trzymaj się. W łóżku powoli oddawałem się Morfeuszowi, rozmyślając o miłości. Mam na nią szansę?

>>>>>>>>>>>
I oto prolog. Jak zwykle nie podoba mi się to co tu napisałam i miałam (dalej mam) wielkie wątpliwości, czy powinno się tutaj znaleźć. Ale akcja się rozkręci w swoim czasie, spokojnie ;")

One Day ☆Jhope☆Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz