1. Aragorn - w ogrodach Rivendell niedługo przed jego wyprawą z Drużyną Pierścienia.
Wojownik pokłócił się z Arweną właśnie o wyprawę i rozstał się z elfką. Należąc do tej samej rasy, co księżniczka, przebywałaś akurat w ogrodach rezydencji lorda Elronda. Słyszałaś ich sprzeczkę i już chciałaś odejść, gdy zauważył cię między kwiatami i poprosił, byś nie odchodziła. A gdy wymówił twoje imię, zadrżałaś pod wpływem jego delikatnego głosu. Spojrzałaś na niego i zobaczyłaś, jak się do ciebie delikatnie uśmiecha.Zrobiło ci się cieplej na sercu. Przez te kilka dni spędziliście kilka wspólnych dni. Podczas waszego ostatniego spotkania spojrzał ci głęboko w oczy wyznał, że jesteś miła jego myślom i sercu. Uśmiechnęłaś się szeroko, a wtedy złożył na twych ustach delikatny pocałunek.
2. Legolas - w czasie patrolowania Mrocznej Puszczy.
Byłaś stosunkowo młoda w swoim fachu i szkoliłaś się pod okiem doświadczonego elfiego księcia. Przebiegałaś zwinnie niczym sarna po zwalonej kłodzie, lecz omszały pień sprawił, że poślizgnęłaś się i byłabyś runęła do wzburzonej rzeki, gdyby nie refleks Legolasa właśnie, który uratował cię przed niechybnym upadkiem. Kiedy wasze oczy się spotkały, zatonęłaś w jego spojrzeniu.Na drugi dzień dowiedziałaś się, że Legolas wystąpił do swego ojca o przydzielenie cię na stałe pod jego opiekę.
3. Kíli - niedługo po ich przybyciu do Esgaroth. Byłaś jedną z córek bogatych dworzan, które miały umilać czas zdrożonym wędrowcom. Kíli ranny podczas ucieczki z lochów Thranduila, zrezygnował z twojej "opieki", lecz kiedy zaległ w wyniku trucizny orków, zaopiekowałaś się nim, z niemałą pomocą wyciągając go z płonącego domu w czasie ataku Smauga. Opiekowałaś się nim, dopóki nie odzyskał zdrowia, lecz jego słaby stan zdrowia sprawił, że Thorin zmuszony był włączyć cię do jego Kompanii jako pielęgniarkę. Kíli polubił cię i zabronił ci wracać do zniszczonego Esgaroth'u. Gdy spytałaś dlaczego, oznajmił, że szybciej bije mu przy tobie serce ;-)
Podoba się? Piszcie z kim jeszcze chcielibyście preferencje i gify :-)
CZYTASZ
Świat Śródziemia - preferencje + gify - Zakończone
RandomLubicie uniwersum Tolkiena, gify i preferencje? No to wobec tego serdecznie zapraszam :-D Okładka by me 😉 Najwyższe rankingi: #3 w kili - 13.05.2018 #7 w śródziemie - 12.05.2018 #9 w śródziemie - 11.05.2018 #13 w LOTR - 11.05.2018