3. Czy jest o ciebie zazdrosny?

2.9K 94 27
                                    

Aragorn - strasznie. Chociaż jest nad wyraz honorowym człowiekiem, to wielce denerwuje go, gdy widzi koło ciebie jakiegoś innego mężczyznę. Nie robi ci jednak z tego powodu żadnych wyrzutów, po prostu ewentualnie likwiduje zagrożenie. Jednocześnie wie, że nigdy go nie zdradzisz 😊

Legolas - trochę. A to tylko dlatego, że pewien elf z jego oddziału powiedział ci komplement, z czego byłaś wyjątkowo zadowolona. Przeszło mu jednak, gdy kategorycznie odmówiłaś tamtemu mężczyźnie wspólnego patrolu i zakazałaś mu się z tobą spoufalać.

Kíli - a i owszem. Jest zazdrosny w stosunku do swojego brata, z którym w końcu, pomimo że się lubiliście, znalazłaś wspólny temat do rozmów i żartów. Twój krasnolud okazał się w tej kwestii wielce niereformowalny i długie godziny musieliście razem z Filim przekonywać go, że nic was nie łączy, ani nigdy nie łączyło.

Thranduil - okropnie. Praktycznie żaden mężczyzna nie ma prawa nawet zbliżyć się do ciebie, nie mówiąc już o odezwaniu się. Elficki król gwałtownie reaguje na każdą tego typu sytuację, przez co kilku elfów zostało już trochę pokiereszowanych. A ty czasami jesteś wręcz zniesmaczona jego nieuzasadnionymi wybuchami zazdrości, czy złości, lecz pomimo to nadal go kochasz.

Thorin - nie. Nie jest o ciebie zazdrosny, bowiem wie, że jesteś mu wierna i nigdy go nie zdradzisz. Daży cię pełnym zaufaniem.

Faramir - gdzie się poznaliście.
Opiekowałaś się nim w czasie jego długiej rekonwalescencji po nieudanej szarży na Osgilliat i szaleństwie jego ojca. Początkowo sądziłaś, że młody Gondorczyk zapałał uczuciem do Eowiny, lecz wkrótce okazało się, że byłaś w błędzie, gdy zapytał cię, czy nie zechciałabyś być jego panią w czasie koronacji Aragorna.

Jak...
Swój pierwszy raz z tym dzielnym rycerzem przeżyłaś niedługo po zabawie uświetniającej koronację nowego króla Zjednoczonego Królestwa Gondoru i Arnoru. Faramir okazał się być czułym, delikatnym i niezwykle romantycznym kochankiem. Tę noc przez długie lata wspominałaś z szerokim uśmiechem na ustach, zwłaszcza że mężczyzna wtedy jednoznacznie określił swoje uczucia co do twej osoby.

Czy...
Nie. Faramir również nie jest zazdrosny, za co ty jesteś mu niebywale wdzięczna. Mężczyzna darzy cię gorącym uczuciem i zapewnia ci wszystko, czego potrzebujesz, wobec czego nie pragniesz nawet małego skoku w bok.

Świat Śródziemia - preferencje + gify - ZakończoneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz