Bölüm 4:Cehennemin Renginde

100 17 18
                                    


          Merhabalar beni okuyan,seven,yb yb diye haykıran tatlı,bal,kaymak,çikolata,gofret, piskevitlerim.Biliyorum bu sefer baya bir geciktim ama işte sonunda yazıyorum.İnşallah beklediğiniz gibi olur bölüm bunu okuyan herkesi seviyorum öpüyorum.O zaman ne diyelim Y B L E N D İ N İ Z...

1 Hafta Sonra...

          Hayatta keşke hiç yapmasaydım dediğiniz bir şey oldu mu?Benim oldu.Hiç tanışmasaydım dediğim insanlar,keşke hiç dokunmasaydım dediğim hayatlar,keşke akışına bıraksaydım dediğim zamanlar var.İnsanlar böyle değil mi hep zaten?Keşke derler ama olmuşa çare yoktur..Önemli olan geleceği güzel yaşamaya çalışmaktır.Ama bazı hatalar vardır ki geleceği bile zindan eder...İşte benim de ne yazık ki böyle bir hatam var...

          Sonuncu sınıftık ve Gamze bunun için bir parti düzenliyordu.Partiye ben de davetliydim.İlk başta gitmeyi düşünmüyordum ama Doğa'nın da katkılarıyla benim yerime gitmeye karar vermişti.Ben hazırlanmaya halen devam ederken Doğa kapıya dayandı.

''Of!Hadi burada direk oldum be.''

''Gir içeri,gir.''

Doğa içeri girdiği an bir çığlık attı.

''Ayy bu ne abi sen partiye mi gidiyorsun sokağa mı çıkıyorsun.''

''Neye be ne var halimde?''

''Hiç bir şey bilmiyorsun abicim.Hem spor hem de şık olmayı öğreneceksin.''

          Neredeyse bir saattir kıyafet giyip çıkartıyordum.Doğa bana bir gömlek giydiriyor,bir tişört giydiriyor,ceket,kapüşonlu,pantolon dolapta ne varsa dökmüş bana denettiriyordu.

''Doğa,yeter be abicim şu pantolonları deneye çıkarta Mahmut Tuncer'e döndüm be.''

''Fazla konuşma da şunu da dene.Hem fena mı olur halay çekmeyi öğrenirsin.''

O anda elime attığım bir tişörtü Doğa'ya fırlatıp bana son verdiği kombini de denemek için halay çekme moduna geçtim.

''Oldu galiba?''

''Ya işte aradığım mükemmellik fakat akkabılar benmedim.''

Hemen Ivana Sert'e bağlayan kardeşimi tekrar susturduktan sonra üstüm tamamlanınca dışarı çıkmak için hazırdım.Altıma lacivert bir kot,üstüme beyaz bir tişört bir de kırmızı kareli bir gömlek giymiştim.Babam arabayı bir geceliğine olsa da bana vermişti.

Tuna'nın kıyafeti:

Tuna'nın kıyafeti:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Hadi ben kaçtım.''

Doğa arkamdan bağırmaya başladı.

''Dikkatli ol!''

Bende ona göz kırptıktan sonra arabaya binip yola koyuldum.

          Partiye girdiğim anda yanlarına gitmem için Gamze bana el sallamaya başladı.Belli ki Kaan'la tekrardan birlikte olmuşlardı.İçimden bir ses Ay bunlar da Leyla ile Mecnun gibi bir barışıyorlar bir ayrılıyorlar.İçimdeki sese gülmeye başlayınca Gamze yanında olduğum için bana tip tip bakmaya başladı.Kaan beni yanına çekip ''Ay görüyor musun ablan star bebeğim.Git de kendine içecek bir şeyler al canımın içi.''Belli ki sarhoştu ve saçmalıyordu.

Şizofrenin MasalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin