Sabah uyandığımda Masal yanımda değildi ama tepemde gezen canavarı görebiliyordum.
''Doğa ne yapıyorsun canımın içi?''
''Uyandın mı abicim?Bende seni uyandırmaya gelmiştim.''
''Sen beni uyandırmaya mı ge...''
Sözümü bitirmeden Doğa'nın kafamdan aşağı dünden kalan kolayı dökmesi ile birlikte dil çıkartarak kaçması bir oldu.
''Yedim kızım seni!''
Evin içinde koştururken Doğa bağırmaya başladı.
''Ayy Hatice annee!Bu manyak benim peşimi bırakmıyor.''
''Tuna oğlum ne oluyor?Niye karışıyorsun benim kızıma?''
''Ne olsun Hatice anne.Senin o cadı kızın var ya.Kola döktü kafama.Her sabah onun yüzünden banyo yapmak zorunda kalıyorum.''
''Mutant abi peşimi bırak!''
Biz halen tartışırken babam mutfağa girdi.
''Çocuklar hazır mısınız?''
Her sabah bizi okula o bırakıyordu.Babamı gördüğüm tek zaman dilimi buydu.
''Siz gidin baba Doğa'yla beraber ben daha hazır değilim.Taksi ile giderim.''
''Sorun değil bekleriz.Değil mi Doğa?''
''Tabi canım abişim.Tabi bekleriz.Yeter ki sen gel.''
Doğa'ya seni öldüreceğim dermiş gibi bakıp birbirimize değişik hareketler yaptıktan sonra odama çıktım.
Duşumu alıp üstümü giydikten sonra artık gitmeye hazırdım.Genelde takmadığım gözlüğümü bugün taktım.Çantamı alıp aşağıya indim.
''Ooo bir şekil şukul hayırdır abi gözlük takmışsın?''
''Sanane bro bak işine.''
Evden çıktık.Arabaya bindik.Babam bugün bir değişikti.
''Eee çocuklar okul nasıl gidiyor?''
Ne zamandır bizi okula bırakırken konuşmayan adamın bugün neden böyle olduğu hakkında bir fikrim yoktu.Galiba bir sıkıntısı vardı.
''Bugün Irmak Hanım seni görmeye geliyor Tuna.''
Hıh şunu bir söyleyeydin.Bende diyorum ne söyleyecek.Irmak dediği kişi benim psikiyatrisimdi.Aslında üç gündür de benimkiler ortada yoktu ama bir sıkıntı mı vardı acaba?Özlemiştim onları açıkcası.Hiç bu kadar uzun sessiz kalmamışlardı.Varlıklarını hissediyordum ama konuşmuyorlardı.Ben bunları düşünürken okula vardığımızı fark ettim.Doğa babamı öptü ve benim koluma girdi.Hem okulun içine doğru yürüyorduk hem de gözlerim Masal'ı arıyordu ama ortalarda görünmüyordu.Okulun içine girdiğimizde Doğa'nın sınıfı ilk katta olduğu için kolumdan çıkıp beni öptü.
''Görüşürüz abicim.Seni seviyorum!''
''Görüşürüz prensesim.Bende seni seviyorum!''
Sınıfa girdiğimde Kaan yanıma geldi.
''Genco hazır mısın maça?''
''Dünden hazırım bebeğim.''
''O zaman üçüncü ders basketbol sağasına iniyoruz.''
Kafa salladım.
Üçüncü ders sekiz kişi basketbol sağasına indik.Ben,Kaan,Berke,Murat bir takım Furkan,Arda,Semih ve Oğuz bir takımdı.Hem oynuyor hemde konuşuyorduk.Beş sayı atmıştım Furkan buna sinirlenmeye başlamıştı.Bana omuz attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofrenin Masalı
Ficção Adolescente17 yaşındaki Tuna küçüklükten beri kedini kurtaramadığı bir hastalık olan şizofreniye yakalanmıştır.Kendisi buna artık alışmış olsa da onu bu durumdan kurtarmak isteyenler vardır.Hayatına birden giren Masal'da aynı düşüncededir. Tuna bu hastalıktan...