5

659 32 2
                                    

Usile balconului se deschid incet,vantul de afara facand draperiile albastre sa danseze.Pasii unei persoane puteau fi auziti impreuna cu sunetul unor lantusi ce se loveau unul de altul.Persoana misterioasa se intrepta spre patul din cealalta parte a camerei,patul cu baldachin unde o mica sileta dormea pe asternuturile albe ale patului.O adevarata scena parca rupta din filmele de groaza.

Persoana misterioasa tranteste ceva langa pat,ceva ce parea a fii o geanta,si lasa un mic biletel pe noptiera de langa patul unde mica lui printesa se odihnea.Oh cat ar vrea sa sara peste ea si sa.i devoreze buzele carnoase in timp ce ea trage de colturile tricoului lui dorind din ce in ce mai mult.

Dar asta nu se putea intampla.Cel putin nu acum.Figura misterioasa paraseste camera,facandu.se sigur ca inchide usile balconului,apoi disparand in noapte.

Micuta silueta se trezeste din somnul ei adanc,uitandu.se la usile balconului.Putea sa jure ca ii era frig.In loc sa se mai gandeasca la asta,aceasta si.a trantit micutul cap pe perna moale si a disparut iar in lumea viselor,alaturi de persoanele pe care le iubeste cel mai mult.

***




Amanda s.a trezit mai mult decat odihnita,scanandu.si imprejurarile.Sehun nu venise cu o seara inainte,nici nu se astepta sa vina,da,i se parea dragut,fierbinte poate,dar stia ca personalitatea lui era exact la fel ca a prietenilor lui.Dat faptul ca Sehun nu ii adusese geanta,trebuia sa se rezume la ghiozdanul pe care practic il ura pentru ca ii rupea,la propriu,spatele,plus,aceasta era obistuita cu stilurile din japonia,si acolo nicio fata nu avea un ghiozdan in scoala,sau asta se intampla doar la scoala ei.

Amanda s.a dat jos din pat,gata sa isi faca rutina de dimineata,cand dintr.o data se trezeste intinsa pe potea,cu fata,ei bine,practic sarutand podeaua.Isi ridica capul sa vada ce a facuto sa cada,insa nu i.a venit sa creada ce a vazut.Geanta ei era motivul caderii sale drastice.

Buimacita,fata se ridica pentru asi face rutina de dimineata,acest lucru consta din schimbarea hainelor,spalatul pe dinti si aplicarea machiajului,desigur pe langa alte chestii minore ca pieptanatul,adaugarea accesoriilor si punerea cartilor pesntru cursuri in geanta.

Gata de scoala,Amanda coboara scarile,gata sa manance mic-dejunul pregatit de mama ei.

-Mama,a venit cineva aseara in timp ce dormeam?

Insa cand Amanda s.a uitat in sus,nu i.a venit sa creada.

-Voi ce naiba cautati in casa mea?

Sex Friends (Oh Sehun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum