6

668 26 4
                                    

-Voi ce naiba cautati in casa mea?

In fata ei stateau Sehun si Yoongi,fiecare cu un bol de orez in fata.

-Ti.am scris pe biletel ca o sa vin sa te iau de acasa.Nu l.ai citit?

-Biletelul.Exact.Ahm....Nu,nu l.am citit.

Amanda se uita acum spre Yoongi.Ce cauta Yoongi la ea acasa? Ce cauta Sehun la ea acasa?

-Si eu am venit sa te iau de acasa.Mereu te plangi ca trebuie sa iei autobuzul pana la scoala,asa ca m.am gandid sa incep sa te duc eu.Dar vad ca si Sehun s.a gandid la asta.

Yoongi parca a scuipat numele lui Sehun.Amanda a pufnit,a luat o felie de paine prajita si i.a condus pe cei doi baieti afara din casa ei,spunandu.i la revedere mamei sale in drum spre usa.

Cand a iesit din casa,Amanda se astepta sa vada Mercedes.ul lui Yoongi si Range Rover.ul lui Sehun.Dar cat se inselase. In fata casei ei stateau un Mustang negru si un Lamborghini Veneno rosu.Aproape ca incepuse sa saliveze.

Fiecare baiat s.a dus in dreptul masinii sale,Yoongi in dreptul Mustangului,iar Sehun in dreptul Lamborghini.ului.

-Ce?Cum?Yoongi de unde ai avut atatia bani? Si tu Sehun? Ce e cu voi baietii si masinile voastre?

Yoongi a chicotit inainte sa.i raspunda Amandei.

-Strageam de ceva timp bani,am vandut masina veche,si,ei bine,aici sta puiutul meu.

Yoongi a batut capota masinii sale,uitandu.se spre Sehun,asteptand raspunsul lui.
Sehun doar a ranjit si i.a aruncat o perevhe de chei Amandei.

-Daca iti placea cealalta masina,sta in garajul meu.E a ta daca o vrei. Eu ma multumesc cu masina asta.

Amanda s.a uitat la cheile din mana ei.Erau cheile de la Range Rover.A pufnis si si.a indreptat corpul spre el,punandu.si mana in sold.

-Si de unde ai avut bani pentru 2 masini,una fiind foarte scumpa?

-Am metodele mele Printesa.

"Printesa".Parca porecla aceea era facuta doar pentru ea.Modul in care i se rotea pe limba atunci cand pronunta acel cuvant.Era minunat.

Amanda nu stia ce sa faca,cu cine sa mearga.
Cu Yoongi,unul dintre primii ei prieteni din scoala aceea,sau cu Sehun,baiatul rau pe care il cunoscuse cu o zi inainte?

-Hai Printesa,nu avem toata ziua!

Oricat de mult ar fi vrut sa mearga cu Yoongi,Amanda se indrepta spre Sehun.Simtea o atractie.Simtea ceva ce nu va fi trecator.Simtea ca daca se indragosteste de el,nu va fi o jucarie de o noapte.Si spera ca Sehun simtea la fel.
Si chiar o facea.Brunetul simtea acea atractie fata de Amanda.Stia ce este,o mai simtise o data in viata,doar o data. Dar cu Amanda parea diferit. Parea o atractie mai puternica,nu doar o distractie de o noapte.

-Scuze Suga,poate alta data.

Sehun ii deschide usa Amandei si o lasa sa intre,apoi inchide usa,ducandu.se pe cealalta parte a masinii,astezandu.se pe locul soferului.
Yoongi s.a incruntat si s.a urcat la randul lui in masina sa,pornind motorul si disparand.

-Pff,nu stie cum sa piarda.

A pufnit Sehun,pornind motorul masinii.

-Nu e adevarat.Probabil doar suparat ca...

Sehun nu a putut auzii ultima parte deoarece Amanda a spus.o in soapta,dar murea de curiozitate sa afle de ce plondul era suparat.

-Ca?

A insistat Sehun,pornibd masina si incepand sa mearga pe sosea.

-Ca...ca stau cu tine...ca probabil am inceput sa fim prieteni. Spune ca sunteti periculosi,tu si ceilalti.

Sehun a pufnit si a inceput sa rada,lasandu.si capul intr.o parte ca mai apoi sa.l aduca inapoi la loc.

-Nu suntem periculosi cu toata lumea,doar cu cine merita.Ai omorat pe cineva drag noua?

-Nu.

A raspuns Amanda timid,uitandu.se in jos spre mainile ei care pareau dintr.o data foarte interesante.

-Am furat de la noi?

-Nu.

-Ne.ai ranit pe unul dintre noi fizic sau mental?

-Nu...

-Atunci nu.ti vom face rau.

A raspuns simplu Sehun,oprind masina pentru ca deja ajunsesera in parcarea scolii.

Cand se dau jos din masina,Amanda ramane buimacita la poza din fata ei,ducandu.si mainile la gura.

-Sehun!

Sex Friends (Oh Sehun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum