8

612 23 3
                                    

Cu capul inca bubuindui de durere, Amanda se ridica incet in capul oaselor,analizand imprejurimile.Era la infirmerie,dar de ce? Nu.si amintea decat ca s.a certat cu prietena ei apoi totul e in ceata.
Intorcandu.si capul spre dreapta observa un Sehun urcat pe masa,fara tricou si un Lay care ii dezinfecta ranile.Inafara de cei 3,camera era goala.

-Ce s.a intamplat?

Propria sa voce a speriat.o.Nu se astepta sa aibe gatul atat de ragusit incat sa sune ca un monstru scos din filmele de groaza.
Lay a fost primul care a observat trezirea fetei si i.a inmanat un pahar cu apa,apoi s.a intors catre Sehun,care o privea pe Amanda ca si cum ar fi fost o zeita reintoarsa din morti.

-Ai lesinat in drum spre infirmerie dupa cearta ta cu Ji Ah.

Raspunsul lui Lay a pus.o pe ganduri pe fata. Cearta sa cu Ji Ah. Era clar ca ceva nu era in regula cu ea,sau cu prietena ei. De ce s.ar fi gandit Ji Ah ca  ea si.ar fi tras.o cu Sehun? Nu parea chiar atat de usoara.Nu?

-Lasati.ma sa intru! E prietena mea!

Vocea de fata care s.a auzit pe partea cealalta a usii i au facut pe cei 3 sa.si indrepte coloana.Dupa voce sigur era Ji Ah,iar cineva nu o lasa sa intre.
Amanda a tusit putin,parca spunand cuiva sa deschida usa.
Lay a oftat,iar dupa ce a terminat cusatura de pe fruntea lui Sehun,si.a dat manusile jos si s.a indreptat catre usa, deschizand.o, in camera intrand Ji Ah,alaturi de JiYoung si Jimin,in urma lor Chanyeol si Kris.Cineva chiar pazea usa.

-Amanda!

Ji Ah s.a aruncat pe patul Amandei,facand.o pe fata sa se uite ciidat la ea.Mana lui Ji Ah s.a dus usor pe obrazul Amandei,insa in secunda urmatoare,ii strangea parul intr.un pumn,toti ceilalti din camera actionand imefiat insa Amabda si.a ridicat mana,ca semn sa o lase in pace. Si ea la randul ei era curioasa despre ce Ji Ah voia sa ii zica,desi durerea era insuportabila.

-Cum intraznesti sa imi faci asta,hm?

-Sa fac ce Ji Ah? Sa fac ce?

-Sa ma faci de ras in halul asta! Toata lumea se uita la mine acum ca si cum as fi un fel de ucigas! Nu e vina mea ca  am aparat onoarea prietenului meu,si sigur nu e vina mea ca te.ai dus sa ti.o tragi cu primul bad boy care ti.a iesit in cale!

-Nu mi.am tras.o cu nimeni!

-Sigur! De aceea pe langa micuta barfa despre mine umbla vorba ca ai avut cel mai bun sex cu Oh Sehun! Te rog,toata lumea stie!

In acel moment Amanda a impins.o pe Ji Ah,facand.o sa cada pe podea, aceasta radicandu.se in picioare.

-Nu mi.am tras.o cu nimeni! Nu sunt o usuratica! Credeam ca ma stii mai bine de atat!

-Asa este ideea draga Amanda,te stiu bine,si arati si te comporti ca o usuratica,de aceea umbla vorba ca ti.ai tras.o si cu Jimin si Yoongi! Cat de josnica poti sa fi?

Amanda nu a mai rezistat si a izbucnit in lacrimi,plecat de langa Ji Ah,direct in bratele deschise ale lui Kris.

-Dispareti pana nu va omor cu mana mea.

Vorbele lui Sehun au fost dure si pline de venin.Ducandu.se spre Amanda,la randul lui a luat.o strans in brate.

-Am spus sa dispareti pana nu va omor!

Acum tipatul lui Sehun i.a facut pe cei 3 sa dispara din camera.

Intreaga incapere era in liniste,cei 4 baieti ascultand suspinele incete ale fetei.

Sex Friends (Oh Sehun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum