12.1

763 30 13
                                    

Asta e doar o parte din capitolul 12. Sper sa va placa nu sunt buna la smut.uri,deci sa nu va abonati la smut.urile mele ca nu o sa apara des.Mda,ce pot sa spun,scuze ca nu postez regulat,din nou (-_- ),dar clasa a 9-a e suoer grea,adica,ce dracu vorbeste aia la romana?
Oricum,o sa incerc sa postez mai regulat,gen o data la 2 saptamani sau asa,nu promit nimic.

Needitat ☆\(^ω^\)















Azi era ziua.Ziua in care Sehun o va schimba pe vecie.Nu.i venea sa creada.

Amanda iesise din sala de clasa cu capul in jos,gandindu.se la ce se va intampla cand soarele va apune,insa din neatentie aceasta a lovit pe cineva,facand.o sa se dea 2 pasi in spate.

-Oh imi pare rau,nu am vrut sa...

-Oh,Amanda.Buna!

-Uh...Hei....Yoongi....Scuze...ca..uhh...e vina mea,nu m.am uitat pe unde merg.

-Oh e OK. Nu e vina ta.Ce mai faci? Am auzit ca tu si Sehun...

-Eu si Sehun ce?

Ochii Amandei se intunecasera.Stia ca Yoongi si Ji Ah sunt prieteni buni,asa ca probabil Ji Ah a spus foarte multe minciuni despre ea.

-Uh...Sunteti impreuna...nu?

Amanda era gata sa raspunda,insa doua maini au fost intinse protector in fata ei.

-Clientul nostru nu trebuie sa vorbeasca cu tine.

-Baekhyun!Chen! Ce naiba?

Cei doi baieti erau imbracati in negru,cu ochari de soare,fiecare avand cate o casca de sofer la ureche,si cafea in mana.

-Uhh baieti! Amanda,te rog sa.i scuzi.S.au trezit cu gandul de a se preface ca sunt garzi de corp.Iar tu esti fericitul lor client.

-E ok Kyungsoo.Deci Yoongi,ca sa.ti raspund la intrebare–

-Imi pare rau Domnisoara Yokoshiro, dar va trebuii sa plecam.

-Chen te rog sa–

-Chen!Baekhyun!

De deasupra lor,de pe dulapuri,da,de pe dulapuri,a cazut Chanyeol,care avea mana la casca de la ureche.

-Da Domnule.Imediat Domnule.Am inteles Domnule. Agent Kim.Agent Byun.Domnisoara Yokoshiro trebuie escortata pana in parcare.Domnul Oh asteapta.

-Chanyeol! Si tu?

Amanda era stupefiata. Grupul de baieti rai se purtau ca niste copii, care isi luau jocul de "garda de corp" foarte in serios. Adica, baietii aveau si casti, si ochelari, iar Amanda nici macar nu observase gigantul de pe dulapuri.

-Toti se joaca de.a garda de corp azi.Pana si Minseok.Credeam ca e mult mai matur,dar se mare ca nu.

-Macar tu nu esti atat de copilaros Kyungsoo.

-Oh si eu fac parte din asta.

Spunse Kyungsoo cu o fata goala de orice sentiment.Era asa de terminat cu jocul asta.

-Eu sunt soferul,in timp ce ceilalti sunt agenti secreti sau garzi de corp.Iar Sehun accepta asta.

-Domnisoara Yokoshiro,dupa dumneavoastra.

Amanda a oftat si a incept sa mearga cu cei 3 in fata si in spatele ei facandu.i loc pe coridor.

-Si eu care credeam ca Hiro e ciudat.

A murmurat Amanda pe sub barbie o data ce au ajuns in parcare.

- Domnisoara Yokoshiro,cafeaua.Latte cu 3 pliculete de zahar,preferata dumneavoastra.

Sex Friends (Oh Sehun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum