4

791 33 0
                                    

Amanda a fost tarata pe holuri,apoi pe scari,iar apoi pana in parcare,in fata unui Range Rover tunat,acolo,blondul dandu.i drumul la mana pentru asi cauta cheile.

"Pot sa stiu si eu ce caut aici?Cu tine?Doamne nici nu te cunosc!"A tipat Amanda,facandu.l pe Sehun sa.si incline putin capul intr.o parte,ca mai apoi sa si.l aduca in pozitia sa initiala pentru a se uita la fata cu faimoasa lui expresie neutra.

"Poti sa nu mai tipi?Se uita oameni."Spune acesta,deblocand usile masinii si urcand in ea.In schimb,Amanda,statea inca neclintita,cu mainile incrucisate,dand din picior,asteptand un raspuns.
Cand Sehun observa ca nu se urca in masina,se uita la ea,parca judecand.o,facandu.i semn cu ochii spre locul din stanga lui.Nimic.Mai incearca o data.Nimic.

"Ai de gand sa urci sau ce?" Spune acesta intr.un final,uitandu.se la Amanda.Fata isi da ochii peste cap,intrebandu.se daca merita sa urce in masina blondului.
Dupa aproape 5 minute,se indreapta spre usa masinii,urcand si punandu.si centura de siguranta.Daca asa va primii raspunsuri la intrebarile ei,asa sa fie.Sehun tureaza masina,apoi porneste.Unde?Nici el nu stie unde.

****

"30 de minute si inca stau in cur pe scaunul asta, si inca nu mi.ai spus unde ma duci!Sau ce vrei de la mine!Doamne,nu trebuia sa urc niciodata in masina asta!" Spune Amanda exasperata,scotandu.si telefonul pentru ai da mesaj lui JiAh,probabil era foarte ingrijorata.
Cand era gata sa tasteze primele semne,a auzit vocea angelica a baiatului,uitandu.se spre el.

"Scuze,ce?" Intreaba aceasta,inchizandu.si telefonul.
"Oh Sehun.Asta e numele meu Amanda" Rosteste blondul din nou,ranjind,inca cu ochii pe drum,si doar o mana pe volan.
"Oh Sehun.Frumos nume.Macar ai tai nu te.au blestemat cu un nume ca al meu."Graieste fata,dandu.si ochii peste cap.
"Amanda e un nume dragut.Ce e in neregula cu el?"Intreaba blondul,uitandu.se pret de cateva secunde la expresia ei.
"Asa obisnuia sa.mi spuna bunica,Amanda.Ea nu putea sa vorbeasca japoneza,asa ca a gasit o porecla pentru mine,si m.am cam obisnuit cu ea." "Pai atunci, care e numele tau real? " Intreaba blondul, schimband viteza "Sakura Yokoshiro e numele meu japonez,iar Eunji e numele meu coreean",Raspunde aceasta,inca uitandu.se la el.Nu,nu se uita,se holba.Si cine nu ar fi facut.o? Baiatul arata bine.Prea bine pentru a fi un simplu baiat de liceu.I se parea dragut,frumos,fermecator,de vis,si alte apelative la care nu se putea gandii acum,ei bine,din cauza lui.Avea stil,avea muschii,avea fața,avea masina,avea prietenii si probabil avea si fata.Nu era de folos ca Amanda sa.si faca sperante,nu avea cum,ea era o simpla fata,care s.a transefat in liceul lui,dar care nu v.a avea niciodata o sansa cu el.

"Nu e frumos sa te holbezi"Spune Sehun cu un ranjet plantat pe fata sa angelica.
"Cine se holba?Ma uitam pe geam."Amanda gasise o scuza rapid,insa nu crede ca o va musca.
"Si ma crezi atat de prost incat sa pic pentru scuza ta?" Baiatul avea dreptate,nici ea nu s.ar crede daca cineva i.ar spune asa ceva.
"Crezi ce vrei blondule" Fata isi continua actul,uitandu.se din nou in fata.
"Nu te condamn,si eu m.as holba la tine daca nu as conduce." Ranjeste blondul,lund o curba rapid si oprind masina in fata unei case.

Fata isi da ochii peste cap,zambind,uitandu.se inprejurul ei.
"M.ai adus acasa?" Era stupefiata,de unde stia blondul dragut unde sta ea? Dar asta nu mai conta,nu? Blondul dragut a adus.o acasa.
Au iesit din masina in acelasi timp,Amanda indreptandu.se spre usa casei sale,Sehun sprijinindu.se de masina,urmarindu.i fiecare miscare.

"Stai.Geanta mea."Spune fata,uitandu.se ingrijorata la blond.
"Ti.o aduc diseara,plus tot ce ai ratat azi."Spune acesta,incrucisandu.si mainile.
"Promiti?"Intreaba Amanda,ranjind spre el.
"Pe cuvant de cercetas"Raspunde blondul,facand un mic semn din mana. "Nu plec pana nu intrii in casa"Continua,facandu.i semn fetei sa intre.
"Ok ok,am inteles.Mersi Sehun,pentru tot.Si...pa,cred."Spune fata deschizand usa.
"Ne vedem maine printesa"Si cu aceste vorbe,Amanda intra in casa,iar blondul sare in masina si pleaca.

"Cine era?" Ami sare in sus la auzul vocii mamei sale,intorcandu.se spre ea.
"Un...prieten...da,un prieten."Raspunde ea repede,indreptandu.se spre scari.
"Bine,daca tu spui ca e "doar un prieten",te cred" Zambeste femeia,intorcandu.se in bucatarie.

Amanda fuge catre camera sa,aruncandu.se in pat si tipand in perna.Un baiat super sexy pe nume Sehun tocmai a salvat.o de o palma si a adus.o acasa intr.o masina tunata,in care nu credea sa o sa se mai urce vreodata.Iar in seara asta vine sa.i aduca geanta.Un gentleman. Un gelntleman super sexy!




























FUCK YEAH!UPDATE!

Sex Friends (Oh Sehun)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum